Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								VW_seller							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VW_seller » sob paź 18, 2014 06:20
			
			
			
			
			KLICHO pisze:Wiem tylko ze cos bylo podpilowane. Juz zwykly nastawnik hdk 248 daje naprawde super efekt. A zmodyfikowany to juz masz na wykresie ktory wkleilem 

 Wtyczke nie ja przelutpwywalem i co z tego?
 
wiec jedynie przesuw palca rsw mogłby być podpiłowany ,żeby bardziej sie wychylał ,partyzancka metoda na moc  

 .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » sob paź 18, 2014 08:36
			
			
			
			
			Mozliwe rsw na jalowym byl 0.720
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								VW_seller							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VW_seller » sob paź 18, 2014 09:10
			
			
			
			
			rsw mozna sobie ustawić ,chodzi tylko o maxymalne wychylenie ,i pewnie w tamtym sie bardziej wychylał
			
									
									
		
		
				naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 19, 2014 22:27
			
			
			
			
			Pewnie tak. Ale co nie zmienia faktu sam nie modzony hdk 248 juz robi dosc oczowalna roznice a taka sprawna pompe z reni mozna miec za 150 zl zwyz. I ma sie tloczek 11 i najwydajniejszy nastawnik
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 13:48
			
			
			
			
			Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								palio							
- _
  
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: palio » ndz paź 26, 2014 13:58
			
			
			
			
			A czemu pytasz? Aż tak dużo Ci pali?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 14:41
			
			
			
			
			Nie wiem czy to wina kąta wtrysku bo mam 73 ale pali mi około 8L na wtryskach AFN i dawce 3.4mg
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 14:43
			
			
			
			
			A według komputera 6.5L
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								palio							
- _
  
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: palio » ndz paź 26, 2014 14:57
			
			
			
			
			Hmm coś dużo. Ja mam 1Z wtryski 216 nastawnik HDK 248 i do tego cała pompa z Reni 988, fala DE110 i soft. Komp pokazuje spalanie około 3.7l/100km dawka 5,0 mg/suw. Z tym, że ja nie wierzę w takie spalanie. ECU czasami potrafi różne bzdury pokazywać. 
Może kąt za wczesny. U siebie mam w okolicach niebieskiej linii czyli 40* (wszystko jest zależne od temperatury paliwa). Z moich wyliczeń wychodzi, że spalanie jest w okolicy 5,5 - 6 litrów na 100 km.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 15:04
			
			
			
			
			Fakt faktem że jeżdżę na uczelnie nim 6Km w jedną i 6Km w drugą strone ale zdąrzy się nagrzać do tych 90C nawet i powyżej.
Kąt mam 73 stopnie. Korekcje wtrysku 1 wtrysk +0.2 2-gi +0.2 3-ci +0.2 natomiast nie wiem czemu w vagu nie wyświetla 4 ? Program mam od muniora na czyli dmuchawa 1.2Bar. Nie puszcza dymku przy ostrym butowaniu, ładnie się zbiera czasami lagi ale to raczej nie powinno mieć wpływu na spalanie po mieście
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								palio							
- _
  
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: palio » ndz paź 26, 2014 15:10
			
			
			
			
			6 km w jedną stronę to trochę mało aby porządnie nagrzać diesla. Pokusiłbym się aby poprawić kąt wtrysku. Opóźnić go do tych wymaganych stopni. Korekcje są ok. U mnie też nie wyświetla 4 wtrysku, ale to mało ważne.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 16:06
			
			
			
			
			No postaram się ustawić w granicach 49-51 stopni 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								VW_seller							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VW_seller » pn paź 27, 2014 08:02
			
			
			
			
			KLICHO pisze:Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
z moich testów wynika że na ori z 1z pali najmniej. na hdk 216 z asv troche wiecej pali ale ma wiekszego kopa w wyzszych partiach.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 KLICHO
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » pn paź 27, 2014 11:04
			
			
			
			
			No właśnie ale też raczej nie pali o 3L więcej muszę poszukać przyczyny. Kąt zniweluje do prawidłowych ustawień. Wiadomo że na zimnym dieslu będzie palił sporo więcej więc to też mam w świadomości
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości