Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								x27							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 396
 		- Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
 		
		
																- Lokalizacja: SZCZECIN
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: x27 » sob lip 22, 2006 11:03
			
			
			
			
			scorpion pisze:Mechanik chce ode mnie za wymiane zrobienie paska rozrzadu 150 zl (sama robocizna). Jak myslicie, czy to dobra cena?
starguj robocizne do 100zl .
bo "dran"  i tak skroi cie bo ma rabaty na wszystko a poda ci ceny w detalu za czesci.
 
			
									
									
		
		
				brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								scorpion							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: sob lip 08, 2006 00:18
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: scorpion » pn lip 24, 2006 11:16
			
			
			
			
			Szukalem w instruckji, ale nic nie znalazlem na temat wymiany paska. Gdzie tego szukac? Co ile w koncu ten pasek nalezy zmienic wg producenta?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Maciasty							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: sob lip 22, 2006 11:12
 		
		
																- Lokalizacja: Marklowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maciasty » pn lip 24, 2006 12:05
			
			
			
			
			Ja jeżdze Mk4 i mam przejechane 85kkm. W ks serwisowej pisze ze nie byl wymieniany a jestem drugim wlascicielem...i bez wzglednie wymienie bo jak mi strzeli w drodze na vwmanie to po mnie....

:D:D
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kolec							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 94
 		- Rejestracja: pn cze 19, 2006 16:08
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
												- Auto: VW Golf 7.5 150KM
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kolec » śr sie 02, 2006 13:04
			
			
			
			
			A ja mam 82kkm i 5-cio latka. Przy 79 wymieniłem paski, napinacze i od razu pompę(bo czekał mnie wyjazd na Chorwację - niestety już po ;( ) Przy wymianie okazało się, że jedna rolka (ta przy małym pasku) zaczynała pękać - tzn już troszkę pękła. Radzę wymieniać wcześniej.
			
									
									
		
		
				Pozdrawiam
 >KOLEC<
"Lepiej w Życiu stracić Chwilkę, niz w Chwilce stracić Życie"
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marceli3							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 14:17
 		
		
																- Lokalizacja: Pruszków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marceli3 » sob kwie 07, 2007 15:42
			
			
			
			
			Panowie sprawdziłem i teraz już wiem.
Producent zaleca w silnikach AZD czyli 1,6 16V wymiane paska rozrządu co 90 tysi lub 5 lat.
Ja obecnie mam 79 tysi i auto ma 5,5 roku tak więc w wakacje wymieniam rozrząd i nie ma to tamto.  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								greg							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: greg » sob kwie 07, 2007 17:29
			
			
			
			
			Kolec pisze:Przy wymianie okazało się, że jedna rolka (ta przy małym pasku) zaczynała pękać - tzn już troszkę pękła.
u znajomego pękły obie po 5 latach (przebieg 35tys. km od nowości) wiec 
wymieniaj 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marceli3							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 14:17
 		
		
																- Lokalizacja: Pruszków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marceli3 » sob kwie 07, 2007 21:43
			
			
			
			
			tak jak napisałem w wakacje wymieniam, teraz na to nie ma funduszy, a nie ma co źle zakłądać, bo rzadko w tych silnikach zrywaja sie paski rozrządu to nie Opel.

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								moye							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: pn paź 19, 2009 15:05
 		
		
											- Lokalizacja: LĘBORK
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: moye » pn paź 19, 2009 15:08
			
			
			
			
			Posiadam GOLFA 3 1.9 TDI . Zastanawia mnie czy przy wymianie paska musze wymieniać także napinacze? Jaki jest ogólny koszt wymiany paska z robocizną ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								greg							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: greg » pn paź 19, 2009 15:11
			
			
			
			
			moye pisze:Zastanawia mnie czy przy wymianie paska musze wymieniać także napinacze?
powinieneś + jeśli tego trzeba to też pompę wody
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Marioo							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1163
 		- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marioo » pn paź 19, 2009 15:29
			
			
			
			
			moye pisze:Posiadam GOLFA 3 1.9 TDI . Zastanawia mnie czy przy wymianie paska musze wymieniać także napinacze? Jaki jest ogólny koszt wymiany paska z robocizną ?
ale odkop zrobiłeś.
Robocizna to ok 150zł
Pasek komplet do tdi to ok 400zł
Pompa wody ok 100 - 150zł
Ceny części zależą od producenta i miejsca gdzie je kupujesz
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								moye							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: pn paź 19, 2009 15:05
 		
		
											- Lokalizacja: LĘBORK
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: moye » pn paź 19, 2009 17:17
			
			
			
			
			greg pisze:moye pisze:Zastanawia mnie czy przy wymianie paska musze wymieniać także napinacze?
powinieneś + jeśli tego trzeba to też pompę wody
 
Od czego zależy czy trzeba również pompe?
Z góry dzieki za pomoc.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								greg							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: greg » pn paź 19, 2009 17:19
			
			
			
			
			teoria - pompę wymieniać przy wymianie paska tak samo jak napinacze - awaria pompy = wymiana i ponowne rozbieranie rozrządu a w praktyce spotkałem 2 przypadki:
1. urwane kółko pompy wody
2. urwane łopatki pompy wody
Pierwszy przypadek - głowica do roboty + zawory 
Drugi przypadek uszczelka głowicy do roboty + pierścienie (przegrzany)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								moye							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: pn paź 19, 2009 15:05
 		
		
											- Lokalizacja: LĘBORK
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: moye » pn paź 19, 2009 17:32
			
			
			
			
			greg pisze:teoria - pompę wymieniać przy wymianie paska tak samo jak napinacze - awaria pompy = wymiana i ponowne rozbieranie rozrządu a w praktyce spotkałem 2 przypadki:
1. urwane kółko pompy wody
2. urwane łopatki pompy wody
Pierwszy przypadek - głowica do roboty + zawory 
Drugi przypadek uszczelka głowicy do roboty + pierścienie (przegrzany)
Bede musiał wszystko wymienić tak jak w teori. W praktyce w pierwszym aucie nie wymianiałem własnie pompy wody i spotkał mnie przypadek nr 2. Nie chce tego powtórzyć.
Dzieki za pomoc
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości