KR Turbo Tłoki

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

KR Turbo Tłoki

Post autor: paulek87 » pt gru 30, 2011 15:45

Witam!

Kompletuje właśnie graty pod KR Turbo i pytanie moje odnośnie tłoków w celu odprężenia silnika.
Czy tłoki z S2 mogę posadzić na korbach z KR? Czy niezbędne są tłoki z korbami z S'ki ? Wiem że średnica sworznia jest taka sama różnią się tylko długością.
Tylko jaki stopień jest stopień sprężania na zestawie z S2 a jaki na korbach KR + tłok S2?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: bugalon » pt gru 30, 2011 21:31

Tłoki z S2 posadzisz na korbach z KR bez najmniejszego problemu. Pamietaj tylko ze korby z S2 są nieco mocniejsze i warto je mieć. Jeśli nie celujesz w moce 300+ to korba z KRa spokojnie starczy.

Stopien sprezania na tlokach z KRa to 10:1.
Stopien sprezania na tlokach z S2 9,2:1


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: 16vg60 » pt gru 30, 2011 21:31

korby z kra i z s2 sa takie same {s2 mocniejsze } stopien ten sam cos okolo 9.3


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: 16vg60 » pt gru 30, 2011 21:38

bugalon byles szybszy o kilka sekund z tym postem :rotfl:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

KR Turbo Tłoki

Post autor: paulek87 » pt gru 30, 2011 22:06

Dzięki chłopaki !
Posiadam już ucięty kolektor ssący i wydechowy z turbiną od S2 oraz westgate, wtryski od RS6 440cc i chłodnice oleju z mk I. Celuje w 260-280KM



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: 16vg60 » pt gru 30, 2011 22:29

a jakie turbo k24 czy k26?
powodzenia :pub:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

KR Turbo Tłoki

Post autor: paulek87 » pt gru 30, 2011 23:03

KKK K24 :smirk: mam nawet dwie sztuki ale o Twin Turbo się nie pokuszę :satan:
Chętnie przyjmę wszelkie rady ;)



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » sob gru 31, 2011 16:53

paulek87,

ten dół z KR masz aż tak zdrowy czy planujesz tulejować?



Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: piterVR6 » ndz sty 01, 2012 14:40

Może warto podwiesić ten temat i nazwać go 16VT temat zbiorczy i tam zadawac wszystkie pytanie dotyczace uturbiania co z czym i po co ?



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » ndz sty 01, 2012 17:10

jest juz temat turbo w 16V w dziale speed;) :bigok:



Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: piterVR6 » ndz sty 01, 2012 18:36

ok wiec mam zamiar zbudować cos takiego
1.Blok KR
2.tłoki korby s2
3.głowica i wałki abf ?
4.turbo k24 lub k26
5.ssacy s2 + przepustnica ?
6.wtryski powiedzmy ze 1,8t 280ccm czy jakies inne ?
wszystko na digi 1

na poczatek wystarczyło by ok 220km

moje pytanie tyczy sie pk 3,5,6



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: bugalon » ndz sty 01, 2012 19:38

3. Głowica z KRa będzie miala lepsze przeplywy. Wałki mogą być z ABF ale z KRa tez beda dobre.
5. Przepustnica z s2 tak samo jak kolektor
6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » ndz sty 01, 2012 19:50

bugalon,

piszesz glowcia z kr ze wzgledu na przeplyw a wiec jak juz troszczyć sie o przeplyw to ewidentnie walki ABF beda lepsze.



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: 16vg60 » ndz sty 01, 2012 20:20

ja bym dal glowice z kra tez ze wzgledu na to ze glowica abf ma mniejsza komore niz z kra to dodatkowo podniesie stopien sprezania gdzie przy tlokach z s2 i tak jest wysoki {tym bardziej ze i tak glowica pewnie liznieta kilka razy}


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości