problem z klimatronikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z klimatronikiem
Witam mam kłopoty z klimą w golfie IV tdi 110km.. sprężarka mi siadła kupiłem drugą w tamtym tygodniu założyłem , i nabiłem gazu włączam klimatronika sprężarka za sprzągla  rurki zaczynają się robić chłodne przez 5 do 10 sek. a potem jakby przestała chłodzić bo rurki robią się troszkę cieplejsze, a i wentylator mi się nie za łącza i mam problem z klapką pod filtrem przeciw pyłkowym  nie działa słychać ze silniczek tyka ale klapki nie zamyka.a jak podłączam maszynę do napełniania klimy to pokazuje  5 atmosfer po tych 5 do 10  sek wzrasta do 15 potem ją wyłączam bo cykam się żeby mi węży nie *#cenzura#* .proszę  o pomoc z waszej strony jak ktoś coś wie na ten temat dzięki  z góry
			
									
									problem z klimatronikiem
sorki czy nikt nie morze mi podpowiedzieć co jest nie tak , dziś podałem napięcie z aku. na wentylator klimy i zaczęła chłodzić ale co jest ze sam się nie załącza ???
			
									
									problem z klimatronikiem
Mycio, sprawdź najpierw błędy klimatronika ( w mk4 można to na wyświetlaczu klimatronica sprawdzić jest gdzieś opis na forum jak)  
a następnie sterownik wentylatorów bo coś chyba szwankuje
			
									
									a następnie sterownik wentylatorów bo coś chyba szwankuje
problem z klimatronikiem
dzięki kolego  mój koleszka sprawdzał vag. wszystko oki . tylko klapa na podszybiu . nie działa ale jutro będę się tam dobierał . a na climatroniku sprawdzę w sumie  zapomniałem . a ten sterownik wentylatorów to jak sprawdzić gdzie on się znajduje . dzięki za podpowiedź . a niezły golfik szacuneczek za wytrwałość i zaangażowanie. ja jeszcze mam golfa 2  z 1984 r 444tyś km. przejechane ma  i tylko sprzegło było robione a a blacha to nie  opel ani ford   itp. VW jest git i tyle pozdrawiam
			
									
									problem z klimatronikiem
kurcze na pewno pod maską ale dokładniej w mk4 nie wiemMycio pisze:a ten sterownik wentylatorów to jak sprawdzić gdzie on się znajduje
 zaraz poszukam
 zaraz poszukam  
a dziękiMycio pisze:a niezły golfik szacuneczek za wytrwałość i zaangażowanie.
 ale roboty przy nim mnóstwo jeszcze
 ale roboty przy nim mnóstwo jeszczeszukaj czegoś na ten kształt pod maską
nr się nie sugeruj

problem z klimatronikiem
Sterownik znajduje się pod metalową podstawą akumulatora.Przykręcony jest na 2 śrubki.Dlaczego wymieniałeś sprężarkę?Bo jeśli się zatarła i nie robiłeś płukania układu to nową za jakiś czas spotka to samo.
			
									
									- guziolek
- Forum Master 
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
problem z klimatronikiem
Jak nie chodzą wentylatory, to czynnik się przegrzewa, czujnik to wykrywa i rozłącza układ. Sterownik do sprawdzenia, albo kabelkologia, może coś się przetarło, albo w kostkach nie styka.
			
									
									problem z klimatronikiem
Mycio,  sprawdź bezpiecznik na akumulatorze - pierwszy  z lewej  30A
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrioproblem z klimatronikiem
sprężarkę wymieniłem bo elektro magnes nie zaskakiwał i łożysko  strasznie tam wali . a i jeszcze jedno jak podłączam wentylator to chodzi tylko na jednym biegu .a mam pytanie w jaki sposób robią te płukanie układu.
			
									
									problem z klimatronikiem
a bezpiecznik. sprawdzałem . na akumulatorze te 3 co są a są przekaźniki odpowiedzialne za klimę , gdzie się znajdują..
			
									
									problem z klimatronikiem
sprawdzałem ten sterownik ogólnie działa tylko powiedzcie mi jedno ma jeden wentylator chodzić  ten po lewej stronie , a ten po prawej też jest sterowany tym sterownikiem , bo do drugiego wentylatora napięcie njie dochodzi i jestem ciekaw czy ma gdzieś osobny sterownik lub przekaźnik odp. za ten wentylator.
			
									
									problem z klimatronikiem
Mycio,  oba wentylatory mają chodzić - obok dolnego wejścia do chłodnicy masz obie wtyczki wentylatorów
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrioproblem z klimatronikiem
ja też mam podobny problem podpinam się pod ten temat 
oki przyspieszyłem rozbieranie w pracy na parkingu heeee o góry wymontowałem akumulatora i jazda wymontowałem przekaźnik wentylatorów na biurko do roboty wziąłem rozkroiłem heee bo był szczelnie zamknięty spowitemu do auta podłączyłem i ręcznie tz palcem obie cewki załączyłem klima ruszyła wentylatory krecą się sprzegło załączyło się w sprężarce wiec spowrotem na biurko do pracy miernik i pomiary jedna cewka ma 70 omów i druga ma 70omów co może być walnięte? scalaczek jakiś co steruje tymi cewkami tz podaje napięcie na ceki czy moze gdzies po drodze kabele? hmmm chyba podjadę do kogoś i podmienie cały przekaźnik i wtedy zobaczę ? co radzicie? jet może ktoś z Krakowa chętny pożyczyć na 5 minut przekaźnik wentylatorów 1J0919506G hee
			
									
									oki przyspieszyłem rozbieranie w pracy na parkingu heeee o góry wymontowałem akumulatora i jazda wymontowałem przekaźnik wentylatorów na biurko do roboty wziąłem rozkroiłem heee bo był szczelnie zamknięty spowitemu do auta podłączyłem i ręcznie tz palcem obie cewki załączyłem klima ruszyła wentylatory krecą się sprzegło załączyło się w sprężarce wiec spowrotem na biurko do pracy miernik i pomiary jedna cewka ma 70 omów i druga ma 70omów co może być walnięte? scalaczek jakiś co steruje tymi cewkami tz podaje napięcie na ceki czy moze gdzies po drodze kabele? hmmm chyba podjadę do kogoś i podmienie cały przekaźnik i wtedy zobaczę ? co radzicie? jet może ktoś z Krakowa chętny pożyczyć na 5 minut przekaźnik wentylatorów 1J0919506G hee
lewy pas gaz i płynę.....
						problem z klimatronikiem
witam po męczarniach zrobiona klima wymiana sprężarki uruchomiłem klapkę(sterownik) pod filtrem przeciw pyłkowym ,  na sterowniku miałem przerwę na jednej z cewek to zlutowane jest , i wentylator ten większy w środku szczotki się zawiesiły rozebrałem i wyczyściłem te gniazda tam gdzie są osadzone szczotki . i oto były problemy mojej klimy,  wszystkim wam z góry dziękuje za podpowiedzi każda była dobra.jestem wam winny po   :pub:
:pub:  
			
									
									 :pub:
:pub:  
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości



 
 




