Duzo ciekawych rzeczy o Digifancie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Duzo ciekawych rzeczy o Digifancie

Post autor: cyarnz » śr sty 26, 2005 20:52

w wykonaniu Userow z naszego forum pod adresem:

digifant

Zapraszamy do odwiedzin....... :hmm:
Ostatnio zmieniony pt lis 18, 2005 19:42 przez cyarnz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sty 26, 2005 22:14

ja sie deklaruje i spisze wszystko co wiem na temat digi , tzn jak ustawiac zmieniac parametry pracy itp


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr sty 26, 2005 22:35

bedzie milo widziec jakies konkrety :bigok:



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 27, 2005 21:56

te gumy sie różnią miedzy sobą
sto kilkadziesiąt w ASO


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 08, 2005 19:55

evolution pisze:ja sie deklaruje i spisze wszystko co wiem na temat digi , tzn jak ustawiac zmieniac parametry pracy itp
Panowie wywiazuje sie:D
zaczne od parametrow zadanych........
czujniki:
temperatury plynu chłodzącego rezystancja przy temperaturze
+20...+40 stopni celcjusza 2,5.....1,3 kiloomów
+80 stopni 280...........360 omow (im wyzsza temperatura tym bardziej zwarty)

temperatury powietrza zasysanego z nastawnikiem skladu:
pin3 wspolny
pin2,3 czujnik temperatury powietrza zasysanego temperatura
+20.....+40 stopni 2,5.........1.3 kilooma
pin1,3 potencjometr skladu mieszanki wartosc od 100 omow do 2 kiloomow w zaleznosci od ustawienia.....
i tu nadmienie ze w przypadku braku tego elementu mozna go zastapic dwoma innymi tzn czyjnikiem plynu chlodzacego (niebieski) piny 2,3 oraz potencjometrem 2 kiloomy z dolutowanym opornikiem 100 omow (koszt nie wiekszy niz 5zl) dostepnym w jakimkolwiek sklepie elektronicznym

nastawnik biegu jalowego opornosc 2.........10 omow

wtryskiwacze pojedynczo 15...20 omow
dwa 7,5.....10 omow
trzy 5....6,6 omow
cztery 3,75.....5 omow
szczelnosc dwie krople na minute kazdy
dlaczego podalem wartosci opornosci 1 2 3 i 4 wtryskiwaczy??? otoz latwo sprawdzic czy wszystko jest sprawne a jezeli nie to ile wtryskiwaczy nie ma przejscia(spalony uszkodzone polaczenie...)

przelacznik cisnieniowy wybiegu pompy paliwa
rezystancja przy cisnieniu :
>1,2 bar 0 omow
<1,2 bar przerwa ( nieskonczona liczba omow)

cewka zaplonowa
uzwojenie pierwotne 0,6....0,8 omow
wtorne 6.9....8,5 kiloomow

punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:
warunki sprawdzania:
punkt zaplonu:
silnikzagrzany (min 80stopni) wtyczka czujnika temperatury plynu odlaczona obroty silnika 2500 rpm zmierzyc wartosc lampa stroboskopowa ewentualnie ustawic podpiac czujnik i trzykrotnie nacisnac pedal gazu do oporu, sprawdzic predkosc biegu jalowego

wartosc przesuniecia: zagrzany silnik (min 80 stopni) odpiac czujnik temperatury plynu chlodzacego podniesc obroty do 2500 rpm sprawdzic wartosc i zanotowac, po czym podpiac spowrotem czujnik i ponownie sprawdzic wartosc przy 2500 rpm. roznica tych wartosci jest przesunieciem zaplonu.... brak roznicy oznacza usterke w ukladzie czujnika temperatury plynu (czujnik polaczenia....itp)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 08, 2005 21:35

regulacja biegu jałowego i wartosci zadane:
obroty 800 +/- 50 RPM
wartosc CO w spalinach przed katem 0,3...1,1 %
regulacja biegu jalowego:
odpiac przewod odpowietrzajacy komore korbowa od dolotu powietrza do silnika, uruchomic silnik i pozostawic na biegu jałowym, po uplywie okolo 1 minuty odpiac czujnik temperatury plynu chłodzącego, 3 krotnie nacisnac pedal gazu do oporu przy czym obroty podczas tego nie moga spasc ponizej 3000 RPM pozostawic na biegu jalowym i ustawic wartosci zadane wkretem skladu mieszanki przy czujniku temperatury powietrza i wkretem regulacji obrotow na przepustnnicy. ponownie podpiac czujnik temperatury plynu oraz ponownie nacisnac 3 krotnie gaz do oporu przy obrotach>3000 RPM, jezeli wartosc CO rozni sie od zalecanej uszkodzona jest regulacja lambda (sonda, polaczenia, sterownik)
test sprezarki w g60
podpiac manometr do kolektora ssacego zagrzac silnik po czym nacisnac gaz do oporu i trzymac na odcieciu (silnik piluje) wartosc zadana to 0,6 bar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UWAGA SA STEROWNIKI NIE POSIADAJACE FUNKCJI ODCIECIA WIEC MOZE BYC SUPRISE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wiec lepiej sprawdzic to podczas jazdy na 3 lub 4 biegu

teraz co zrobic gdy zwiekszylo sie cisnienie doladowania lub tez zamontowalo ostry walek zeby dawal wiecej paliwa????
otoz podczas ustawiania biegu jalowego nalezy ustawic obroty na minimum 1800 RPM najlepiej do 2200 przy CO minimum 2% (wszystko zalezy od cisnienia doladowania i innych elementow zastosowanych w silniku) po podpieciu czujnika sterownik wchgodzi w stan w ktorym po pewnej chwili pracy na obrotach wyzszych od 1800 (okolo) odcina zasilanie silnika paliwem oraz zmienia zaplon i po spadnieciu ponizej tych obrotow zaskakuje spowrotem i tak w kolko. z tym ze sterownik nie zmieni skladu mieszanki poniewaz z sondy odczyta w miare poprawny sygnal skladu mieszanki bogata- uboga (silnik chodzi -zostaje odciety)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 08, 2005 21:36

prosilbym o skopiowanie tego do info gdyz ja tam wejsc nie moge:(
Ostatnio zmieniony pn maja 09, 2005 21:24 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn maja 09, 2005 12:45

my sie wykazalismy ale na www.digifant.info ;) to forum jest poswiecone temu tematowi, a ten watek tylko o ym przypomina



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sie 01, 2005 02:23

mi niedziala ta strona :(



Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » pn wrz 05, 2005 12:38

Nie działa ta strona :(


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 17, 2005 21:02



DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

luqaswagen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 15, 2004 21:50

Post autor: luqaswagen » czw sty 19, 2006 14:03

Witam.
Posiadam Golfa II 1.8 8V PB 112PS
I mam problem z nim , to znaczy nie wiem czy z bardziej z silnikiem czy z komputerem bądź tzw. silniczkiem krokowym.
Mam taki objaw że jak odpalę auto zimne rano to obroty natychmiast są bardzo wysokie 2500 - nawet więcej , i nie schodzą do momentu kiedy auto się nagrzeje osiągnie pewną temperaturę (już to sprawdziłem) , podczas jazdy bardzo jest to wkurzające bo auto samo chce jechać a na skrzyżowaniu wyje jak głupie. Nie wiem co mam robić, mechanicy u mnie rozkładają ręce. Sprawdzałem na własną ręke ten silinczek krokowy i on chodzi - działa, czyli jego można wykluczyć. Pytam tu , na tym forum bo widzęże tu jest sporo osób wiedzących o co chodzi i znających się na rzeczy. Może uda wam się rozwiązać ten problem, ja odpadam- brak pojęcia w tych sprawach. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam


GTi new vision

McGyver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:22
Lokalizacja: Podlaskie Białystok
Kontakt:

pewno stara śpiewka :)

Post autor: McGyver » pn maja 14, 2007 04:59

Jak znam zycie to silniczek tu nie jest winny , szukaj lewego powietrza za przepustnica, napewno będzie to, albo od serva albo któres podcisnienia. sprawdz



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sie 08, 2007 22:26

A ktoś moze tak po "chłopsku" wytłumaczyć gdzie podpiąć pin23 w DIGI I??
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 22:27 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości