Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
nephew
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
- Lokalizacja: belchatow
Post
autor: nephew » czw gru 25, 2008 13:29
witam mam mk4 tdi 110 99rok i kiedy wierzdzam na tak zwane policjanty zwalniajace wszystko jest ok a kiedy wpadne w jakas dziure lub wjade na chodnik ktory nie ma wiecej niz 2cm z tylu na zawieszeniu slysze jakby opony dobijaly to felgi,a tak nie jest opony sa nowe razem z felgami i napompowane odpowiednio przed wymiana felg z oponami tez tak bylo ,bylem na przegladzie i amorki niby ok i sprezyny tez to co to moze byc?prosze o pomoc bo spodziewam sie dzieciaka i jak tak dalej bede jezdzil to na kazdej dziurze mi sie dziecko bedzie budzilo jak usnie,prosze o pomoc moze juz ktos tez mial taki przypadek
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.
- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » czw gru 25, 2008 13:40
a tuleje tylnej belki były sprawdzone?? często się zużywają
-
paulek87
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: paulek87 » czw gru 25, 2008 13:40
Sprawdź tuleje tylniej belki. Gdy są wybite wydają dźwięki podobne do opisanych przez Ciebie.
-
pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 13:46
Dodatkowym jeszcze mankamentem są sprężyny z tyłu a maja tą przypadłość wszystkie GOFRY !!!, sprężyny robią się miękkie
-
nephew
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
- Lokalizacja: belchatow
Post
autor: nephew » czw gru 25, 2008 14:05
a mozna sprawdzic te tuleje samodzielnie? jesli tak to w jaki sposob ,nie mam dojscia do zadnego kanalu itp.
-
pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 14:40
Z pod kanału jedynie
-
nephew
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
- Lokalizacja: belchatow
Post
autor: nephew » czw gru 25, 2008 15:06
no to trudno bede musial do warsztatu zaprowadzic tylko nie wiem jak to po angielsku wytlumaczyc no ale bede musial sobie poradzic dzieki bardzo za pomoc
pozdro
-
pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 15:16
SIMENBLOKI
-
Forest89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 565
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
- Lokalizacja: Osaka
-
Kontakt:
Post
autor: Forest89 » czw gru 25, 2008 16:36
No potwierdzam, że to są tuleje belki tylnej! U mnie też mocno waliły. Wymieniłem i jest cisza
-
Daniels18
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 00:39
Post
autor: Daniels18 » wt gru 30, 2008 16:21
Z tymi Tulejami można jechać na szarpaki i widać wszystko jak na tacy, bynajmniej u mnie tak w Borze było tylko ze nic nie stuka jeszcze tylko samochód nie trzymie sie drogi tak jak powinien i rzuca tyłem.Największym mankamentem jest to ze trzeba całą oś tylną wyciągnąć
-
pavulon78
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: pavulon78 » śr sty 07, 2009 09:37
A czy badanie na szarpakach wykazałoby padnięta tuleję na belce tylnej? Mam podobne objawy jak autor wątku, ale szarpaki nie wykazały żadnych luzów w zawieszeniu.
-
GoF
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: GoF » śr sty 07, 2009 11:59
Podepne sie pod temat.
U mnie co prawda nic nie stuka z tylu ale wydaje mi sie ze tylkiem zarzuca bardziej niz powinien (oczywiscie nie przy normalnej delikatnej jezdzie). Słyszalem ze golfy sa niezle "wywazone" i jak juz sie slizgaja to idą rowno bokiem a nie przod wylatuje czy tyl zarzuca. Myslalem ze amortyzatory z tylu do wymiany albo tueje belki ale na szarpakach 85% przod i 75% tyl wiec raczej sa ok. Tulej tez podobno ciasno siedzia i cala buda sztywno stoi. W TDI taki przod jest ciezki ze pierwszy tyl wyleci? Czy na szarpakach powinna wyjsc wybita belka? Albo trzeba delikaniej jezdzic i wylatuje na zakretach bo musi a ja jestem przewrazliwiony.
-
maler
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 20:50
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
-
Kontakt:
Post
autor: maler » pt mar 13, 2009 20:35
Pozwole sobie dolaczyc sie do tematu. Otoz z tylnego zawieszenia w trakcie jazdy na nierownosciach dobiegaja denerwujace trzeszczenie. Myslalem ze to amortyzatory ale jak mocno bujam samochodem to zupelnie nic nie trzeszczy. Zaznczam ze nic nie stuka.
-
nephew
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
- Lokalizacja: belchatow
Post
autor: nephew » ndz mar 15, 2009 19:46
wymienilem tuleje i kompletna cisza i samochod sie lepiej trzyma drogi
dzieki pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 87 gości