tylne zawieszenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

tylne zawieszenie

Post autor: nephew » czw gru 25, 2008 13:29

witam mam mk4 tdi 110 99rok i kiedy wierzdzam na tak zwane policjanty zwalniajace wszystko jest ok a kiedy wpadne w jakas dziure lub wjade na chodnik ktory nie ma wiecej niz 2cm z tylu na zawieszeniu slysze jakby opony dobijaly to felgi,a tak nie jest opony sa nowe razem z felgami i napompowane odpowiednio przed wymiana felg z oponami tez tak bylo ,bylem na przegladzie i amorki niby ok i sprezyny tez to co to moze byc?prosze o pomoc bo spodziewam sie dzieciaka i jak tak dalej bede jezdzil to na kazdej dziurze mi sie dziecko bedzie budzilo jak usnie,prosze o pomoc moze juz ktos tez mial taki przypadek



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw gru 25, 2008 13:40

a tuleje tylnej belki były sprawdzone?? często się zużywają



paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

Post autor: paulek87 » czw gru 25, 2008 13:40

Sprawdź tuleje tylniej belki. Gdy są wybite wydają dźwięki podobne do opisanych przez Ciebie.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 13:46

Dodatkowym jeszcze mankamentem są sprężyny z tyłu a maja tą przypadłość wszystkie GOFRY !!!, sprężyny robią się miękkie



nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » czw gru 25, 2008 14:05

a mozna sprawdzic te tuleje samodzielnie? jesli tak to w jaki sposob ,nie mam dojscia do zadnego kanalu itp.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 14:40

Z pod kanału jedynie



nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » czw gru 25, 2008 15:06

no to trudno bede musial do warsztatu zaprowadzic tylko nie wiem jak to po angielsku wytlumaczyc no ale bede musial sobie poradzic dzieki bardzo za pomoc

pozdro



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » czw gru 25, 2008 15:16

SIMENBLOKI



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » czw gru 25, 2008 16:36

No potwierdzam, że to są tuleje belki tylnej! U mnie też mocno waliły. Wymieniłem i jest cisza :)



Daniels18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lis 13, 2008 00:39

Post autor: Daniels18 » wt gru 30, 2008 16:21

Z tymi Tulejami można jechać na szarpaki i widać wszystko jak na tacy, bynajmniej u mnie tak w Borze było tylko ze nic nie stuka jeszcze tylko samochód nie trzymie sie drogi tak jak powinien i rzuca tyłem.Największym mankamentem jest to ze trzeba całą oś tylną wyciągnąć :crazy:



pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » śr sty 07, 2009 09:37

A czy badanie na szarpakach wykazałoby padnięta tuleję na belce tylnej? Mam podobne objawy jak autor wątku, ale szarpaki nie wykazały żadnych luzów w zawieszeniu.



Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » śr sty 07, 2009 11:59

Podepne sie pod temat.
U mnie co prawda nic nie stuka z tylu ale wydaje mi sie ze tylkiem zarzuca bardziej niz powinien (oczywiscie nie przy normalnej delikatnej jezdzie). Słyszalem ze golfy sa niezle "wywazone" i jak juz sie slizgaja to idą rowno bokiem a nie przod wylatuje czy tyl zarzuca. Myslalem ze amortyzatory z tylu do wymiany albo tueje belki ale na szarpakach 85% przod i 75% tyl wiec raczej sa ok. Tulej tez podobno ciasno siedzia i cala buda sztywno stoi. W TDI taki przod jest ciezki ze pierwszy tyl wyleci? Czy na szarpakach powinna wyjsc wybita belka? Albo trzeba delikaniej jezdzic i wylatuje na zakretach bo musi a ja jestem przewrazliwiony.



Awatar użytkownika
maler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 20:50
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: maler » pt mar 13, 2009 20:35

Pozwole sobie dolaczyc sie do tematu. Otoz z tylnego zawieszenia w trakcie jazdy na nierownosciach dobiegaja denerwujace trzeszczenie. Myslalem ze to amortyzatory ale jak mocno bujam samochodem to zupelnie nic nie trzeszczy. Zaznczam ze nic nie stuka.



nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » ndz mar 15, 2009 19:46

wymienilem tuleje i kompletna cisza i samochod sie lepiej trzyma drogi
dzieki pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 129 gości