zawias do mk3 GTi 20 Jahre Koni, H&R czy Eibach???
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- radarTDI
- Mały gagatek 
- Posty: 72
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
weitec chyba raczej odpada
mysle caly czas nad H&R albo eibach
VoyteQ fajnie wyglada ten twoj golfik na tym zawiasie, u mnie byloby podobnie , tylko ja mam 16 i oponki 45 i bedzie inny przeswit
			
													mysle caly czas nad H&R albo eibach
VoyteQ fajnie wyglada ten twoj golfik na tym zawiasie, u mnie byloby podobnie , tylko ja mam 16 i oponki 45 i bedzie inny przeswit
					Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 21:19 przez radarTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]
						radarTDI, zobacz w fotki w moim temacie
mam springi H&R i sa rewelacyjne
miałem wczesniej od benzyny i przód usiadł mi niżej czyli wyszło 60/40
ale zmieniłem na dedykowane od TDI i teraz mam równo 40/40
POLECAM H&R, niedawno na forum nowy zestaw do mk3 TDI poszedł za 280 PLN..
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:42 ]
fotka:
http://img229.imageshack.us/img229/6916/golfikna2.jpg
			
									
									mam springi H&R i sa rewelacyjne
miałem wczesniej od benzyny i przód usiadł mi niżej czyli wyszło 60/40
ale zmieniłem na dedykowane od TDI i teraz mam równo 40/40
POLECAM H&R, niedawno na forum nowy zestaw do mk3 TDI poszedł za 280 PLN..
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:42 ]
fotka:
http://img229.imageshack.us/img229/6916/golfikna2.jpg
Napisał , ze teraz ma 40/40 na dedykowanych springach do TDI , wczesniej miał dedykowane do benzyny 40/40 , ale z racji wagi usiadł około 60/40radarTDI pisze:cowboy,czyli teraz masz springi 60/40 do diesla
					Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 23:04 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
						*daniel* w praktycznie wszystkich autach prześwit z przodu (tj. pomiedzy oponą a nadkolem) jest o kilkanaście mm większy (czasem nawet kilka cm) ponieważ z przodu są koła skrętne! Prosta sprawa - na dziurach tył może się chować w nadkolach a przod nie ponieważ przy skreconych kołach nie da rady. Zresztą wystarczy ze wyjdziesz z miarką na ulicę i sprawdzisz, jezeli mi nie wierzysz. Przy seryjnym zawieszeniu to jest nie widoczne (w koncu przy większym prześwicie roznica 1 czy 2 cm to zaledwie 10-25%). W takim razie skoro równo obniżamy auto to w jaki cudowny sposób się to wszystko wyrównuje wg Ciebie??
			
									
									dokładnie tak było...homsky pisze:radarTDI napisał/a:
cowboy,czyli teraz masz springi 60/40 do diesla
Napisał , ze teraz ma 40/40 na dedykowanych springach do TDI , wczesniej miał dedykowane do benzyny 40/40 , ale z racji wagi usiadł około 60/40
dlatego trzeba uważać kupując te springi H&R - ponieważ na spręzynach są identyczne oznaczenia !
chyba się niezrozumieliśmy bo mowa była o autach na sportowym zawiasie a to spora różnica niż seria bo auta na seri mają różne zawiasy jedne mają przód niżej drugie przód wyżej itd ....i to niema nic do żeczy!..:VoyteQ:.. pisze:daniel* w praktycznie wszystkich autach prześwit z przodu (tj. pomiedzy oponą a nadkolem) jest o kilkanaście mm większy (czasem nawet kilka cm) ponieważ z przodu są koła skrętne
widze kolego że nierozumiesz jednej kwesti..:VoyteQ:.. pisze: W takim razie skoro równo obniżamy auto to w jaki cudowny sposób się to wszystko wyrównuje wg Ciebie??
 jak mamy auto na seryjnym zawiasie i sterczy wysoko (tył i przód )przód jest np wyżej jak tył i wkładamy kompletny zawias kit  to wysokość która była przed obniżeniem niema nic do żeczy kompletnie!!!!!!!!wyjmujemy zawias i wkładamy sportowy niski czyli niema zależności od tego czy golf stał wysoko i nierówno w dodatku!przypuścmy wkładamy kit 60/60 do auta  golf mk3 które przód miało na seri wyżej niż tył a drugi taki sam kit 60/60 do auta które na seri przód miało niżej niż tył i gwarantuje ci że oba te auta usiąda identycznie!!!!!!!!seryjny zawias niema nic do żeczy!i niema czegoś takiego że jak w aucie przód stoi wyżej niż tył przypuścmy o 2cm to auto na zawiasie 60/60 będzie miało dziwną proporocje 40/60 bo przód na seryi był o 2cm wyżej niż tył!bzdura!!!!!!!!!!jak mamy kit 40/40 60/60 czy 80/80 to auto będzie siedziało równo jak mamy 60/40 lub 80/60 to wiadoma sprawa ze tył będzie o ok 2cm wyżej jak przód proste!mam nadzieje ze troche ci to rozjaśniło w głowie i wyprowadziło z  błendu!
 jak mamy auto na seryjnym zawiasie i sterczy wysoko (tył i przód )przód jest np wyżej jak tył i wkładamy kompletny zawias kit  to wysokość która była przed obniżeniem niema nic do żeczy kompletnie!!!!!!!!wyjmujemy zawias i wkładamy sportowy niski czyli niema zależności od tego czy golf stał wysoko i nierówno w dodatku!przypuścmy wkładamy kit 60/60 do auta  golf mk3 które przód miało na seri wyżej niż tył a drugi taki sam kit 60/60 do auta które na seri przód miało niżej niż tył i gwarantuje ci że oba te auta usiąda identycznie!!!!!!!!seryjny zawias niema nic do żeczy!i niema czegoś takiego że jak w aucie przód stoi wyżej niż tył przypuścmy o 2cm to auto na zawiasie 60/60 będzie miało dziwną proporocje 40/60 bo przód na seryi był o 2cm wyżej niż tył!bzdura!!!!!!!!!!jak mamy kit 40/40 60/60 czy 80/80 to auto będzie siedziało równo jak mamy 60/40 lub 80/60 to wiadoma sprawa ze tył będzie o ok 2cm wyżej jak przód proste!mam nadzieje ze troche ci to rozjaśniło w głowie i wyprowadziło z  błendu! 
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
*daniel*, ale ja nie mowie o tym, ze przod się mniej obniży niż tył, bo to faktycznie bzdura - hehe nie rozumiemy się  mi chodzi o to, że jeżeli fabrycznie prześwit jest z przodu większy niz z tyłu (a tak jest w golfie 3) i wstawi się zawias np 60/60 to auto siądzie równo z przodu i z tyłu, ale nadal prześwit będzie wiekszy z przodu - natomiast obnizy się normalnie
 mi chodzi o to, że jeżeli fabrycznie prześwit jest z przodu większy niz z tyłu (a tak jest w golfie 3) i wstawi się zawias np 60/60 to auto siądzie równo z przodu i z tyłu, ale nadal prześwit będzie wiekszy z przodu - natomiast obnizy się normalnie  nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da
 nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da  przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem
 przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem 
			
									
									 mi chodzi o to, że jeżeli fabrycznie prześwit jest z przodu większy niz z tyłu (a tak jest w golfie 3) i wstawi się zawias np 60/60 to auto siądzie równo z przodu i z tyłu, ale nadal prześwit będzie wiekszy z przodu - natomiast obnizy się normalnie
 mi chodzi o to, że jeżeli fabrycznie prześwit jest z przodu większy niz z tyłu (a tak jest w golfie 3) i wstawi się zawias np 60/60 to auto siądzie równo z przodu i z tyłu, ale nadal prześwit będzie wiekszy z przodu - natomiast obnizy się normalnie  nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da
 nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da  przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem
 przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem 
dalej się niegadzam  
 
ok podam ci prosty przykład na moim golfie w którym jest zawias 60/60 i zobacz czy przód jest rzeczywiście wyżej 
 
http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 323dk6.jpg
			
									
									 
 ok podam ci prosty przykład na moim golfie w którym jest zawias 60/60 i zobacz czy przód jest rzeczywiście wyżej
 
 http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 323dk6.jpg
ja nietwierdze że tak napisałeś tylko podawałem ci przykład jak to wygląda w praktyce!nigdy nie napisałem, że wkladając zawias 60/60 przod siądzie 40 a tył 60 bo tak sie nie da przeczytaj sobie jeszcze raz dokładnie co pisałem
_________________

moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
tak zawias siedział w golfie tdi z holandi sprowadzony!jak jest kit firmowy to niema bola żeby równo niesiedział tylko na wynalazkach jest nierówna gleba 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 20:56 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
- radarTDI
- Mały gagatek 
- Posty: 72
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
chyba jednak zdecyduje sie na eibacha  50/35, albo na H&R 40/40 same springi takie jak ma cowboy, bo niestety firma H&R nie robi calego zawiasu 40/40, ale wtedy musze albo zostawic seryjne amory, albo zmienic. Lepszy bylby caly kit. Chyba 60/40 bedzie troche za nisko dla mnie 
			
									
									
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]
						to nie znaczy ze był dedykowany do tdi, jedynie ze był w takim zamontowany. Masz jakies oznaczenie firmy i modelu? Popatrz się, ja mam spręzyny i amortyzatory H&R (które jest dobrą firmą), co najwazniejsze dedykowane do golfa 3 z silnikiem 1.8 i przy -60/-40 siedzi rowno.*daniel* pisze:tak zawias siedział w golfie tdi z holandi sprowadzony!
[ Dodano: 21 Maj 2008 21:02 ]
zależy od koł jakie masz... przy 13 to bedzie bardzo nisko, przy 15 na duzej oponie juz niekoniecznieradarTDI pisze:Chyba 60/40 bedzie troche za nisko dla mnie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości








