Strona 1 z 3
					
				Mega negatyw :D
				: pn paź 05, 2009 08:23
				autor: hob3k
				
			 
			
					
				
				: pn paź 05, 2009 15:09
				autor: MIMIK144
				Ten Policjant co sie czolga, probuje sie dowiedziec jak takie cos zrobic, to on tez bedzie mial. 

 
			
					
				
				: pn paź 05, 2009 18:51
				autor: reloo
				ciekawe, ale nie wyglada to to
			 
			
					
				
				: pn paź 05, 2009 22:13
				autor: skibszczok
				reloo, co fakt to fakt. Troche przegial gosciu 

 
			 
			
					
				
				: wt paź 06, 2009 06:01
				autor: MagiK_TWI
				Mi się podoba  :green_fuck: 
Pomysł oryginalny i niepraktyczny ale fajny ;D  

 
			
					
				
				: wt paź 06, 2009 19:37
				autor: pczerniej
				ciekawe jak kierowca się wytłumaczył z tego  hehe
			 
			
					
				
				: wt paź 06, 2009 20:41
				autor: reloo
				
			 
			
					
				
				: śr paź 07, 2009 01:32
				autor: kler_b
				na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
			 
			
					
				
				: śr paź 07, 2009 02:08
				autor: To_mas
				kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
 to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe 

 
			
					
				
				: śr paź 07, 2009 02:10
				autor: Thao
				 
 To_mas pisze:kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
 to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe 

 
 
 
			
					
				
				: śr paź 07, 2009 11:26
				autor: kler_b
				To_mas pisze:kler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?
 to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowe 

 
Odpowiedz w pelni wyczerpująca 

 
			
					
				
				: czw paź 08, 2009 14:39
				autor: reloo
				akurat takie negatywy jak na powyzszych fotkach, to tak na prawde, poza efektem wizualnym, niewiele dają 

natomiast negatyw sam w sobie sprawia, ze na zakrecie, kiedy potrzebna jest najwieksza przyczepnosc (zwlaszcza na dociazonej zewnetrznej stronie), opona ma szanse przylegac do nawierzchni calą szerokoscia. 
Sory za uproszczenie, ale na szybko w Paincie taki schemacik popełniłem 
 
 
jak widać, przy negatywie, na zakrecie opona moze miec powierzchnie kontaktu z nawierzchnia zblizona do tej, przy normalnych nastawach przy jezdzie na wprost
 
			
					
				
				: czw paź 08, 2009 16:45
				autor: CQ
				reloo pisze:
jak widać, przy negatywie, na zakrecie opona moze miec powierzchnie kontaktu z nawierzchnia zblizona do tej, przy normalnych nastawach przy jezdzie na wprost
no dobra a co z oponą po drugiej stronie w tym samym zakręcie? wcale nie lapie podloża?? 
 [ Dodano: Czw Paź 08, 2009 16:25 ]
 
[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 16:25 ]
mysle ze wywrotka wtedy pewna 

 przy tej samej sile odsrodkowej auto z normalnym ustawieniem bedzie zachowywało mniejszą stycznosc z podłożem (stycznosc obu opon)i będzie szło w bok(poślizg), w porownaniu ze stycznoscią calej opony jednej str w negatywie,a drugiej wcale. to tak jakbys pchał auto z boku. które auto poleci pierwsze na dach? mysle ze z tym całym negatywem ;)to tak wg mnie na chlopski rozum.
 
			
					
				
				: czw paź 08, 2009 17:31
				autor: reloo
				a dlaczego opona po wewnetrznej ma nie miec kontaktu z podlozem? 
 
 
to jest jazda po łuku, a nie jazda na dwóch kołach