A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » ndz cze 02, 2013 12:12

Marka: Audi
Model: A3 8P
Rok produkcji: 2005 (mod. 2006)
Kolor: czarny LY9B
Pojemność: 2.0
Moc: 140KM/320Nm
Silnik: BMM
Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny


MODYFIKACJE:
Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min
Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5
Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19
Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox
Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660
Stylistyka: fabryczny S-line
Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009-
Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose



Po sprowadzeniu:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
Obrazek



Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
Obrazek Obrazek Obrazek



Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
Obrazek Obrazek Obrazek



Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
Obrazek Obrazek



Nakładki, pedał i podstopnica:
Obrazek Obrazek



Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
Obrazek



Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Po modyfikacji oprogramowania:
Obrazek



Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Regeneracja zacisków:
Obrazek



Wymiana turbiny na GTB17:
Obrazek



Po modyfikacji oprogramowania:
Obrazek



2014:



Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Obrazek Obrazek Obrazek



Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Obrazek



Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Obrazek Obrazek Obrazek



Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Obrazek



Po wystrojeniu (bezdymnie):
Obrazek



Licznik poliftowy (biały FIS):
Obrazek Obrazek



Ostateczna korekta programu po której pojawił się już lekki dym:
Obrazek



Aktualnie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2015 21:04 przez Diagi, łącznie zmieniany 5 razy.



Damus899
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: sob kwie 20, 2013 13:39
Lokalizacja: Wielkopolska

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Damus899 » ndz cze 02, 2013 13:48

Piekne audi :) jaka teraz moca dysponuje po tych modach? :food:



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: miskieusz » ndz cze 02, 2013 19:25

auto mega w serii a tu widzę na dzień dobry fajnie pomodzone!
zapas heblowy jest wielki a taka "mała" turbinka? ;)
jakieś dalsze plany? więcej fotek na grubych bbsach by się przydał no i bezawaryjności :pub:



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » ndz cze 02, 2013 19:47

Damus899 pisze:Piekne audi :) jaka teraz moca dysponuje po tych modach? :food:
Na chwilę obecną jest to niecałe 190KM i 430Nm. Jest wykres wyżej.
miskieusz pisze:auto mega w serii a tu widzę na dzień dobry fajnie pomodzone!
zapas heblowy jest wielki a taka "mała" turbinka? ;)
jakieś dalsze plany? więcej fotek na grubych bbsach by się przydał no i bezawaryjności :pub:
Planów raczej nie ma, jeżeli się coś rodzi to z dnia na dzień bardziej, zapas hamulcowy jest rzeczywiście, ale wiadomo lepiej tak niż odwrotnie. Co do aktualnych zdjęć pogoda na razie nie pozwala, w naszym rejonie ciągle pada ale postaram się uaktualnić jak to będzie możliwe.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » wt cze 11, 2013 17:20

Obrazek
Obrazek

reszta w 1 poście
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2015 08:28 przez Diagi, łącznie zmieniany 1 raz.



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: miskieusz » wt cze 11, 2013 18:46

hebel się zacnie prezentuje:) widzę, że dużego odstępu od felgi nie ma:p na focie wycieraczki strasznie dziwnie wyglądają ale to może kwestia jakiegoś lepszego pomysłu na nie niż w mk4:p
nie myślałeś nad grillem w czarnym połysku?
środek jest super :food:



Awatar użytkownika
DukeNukemPL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 581
Rejestracja: śr paź 13, 2010 22:11
Lokalizacja: Bullerbyn
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: DukeNukemPL » pt cze 14, 2013 11:55

Diagi, Pięknie wygląda na tych BBS-ach :hmm: :satan:


A3 8p 2.0TDI 140hp : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=514589

https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mx1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lut 15, 2011 15:21
Lokalizacja: OpatóW

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: mx1992 » sob cze 15, 2013 11:57

no konkretne mody i pozytyw 1oo% dla ciebie piękności ;)



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » sob kwie 05, 2014 21:47

Wymiana turbiny na GTB17, seryjne pompowtryski nie pozwalają uzyskać już więcej mocy w tej konfiguracji.


Obrazek
Obrazek



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: miskieusz » ndz kwie 06, 2014 13:45

214/450... nice! :okej:
duża różnica między 17 a 20 w $ itp? że tak powiem, oczekiwałbym, że polecisz grubiej :hmm:
z drugiej strony wynik i tak jest bomba, a momentu grubo! to 8 zaworowa głowica?



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » ndz kwie 27, 2014 20:09

Różnica jest pomiędzy GTB20/22 a GTB17 i pod względem kosztów i czasu, dlatego to była najkorzystniejsza i najszybsza alternatywa do uzyskania takiego wyniku. Tak to 8 zaworowa głowica, silnik BMM. Moment jest ładny jeżeli chodzi o cyfrę ale jak widać przebieg momentu, to jest tylko chwilowy.



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » wt sty 20, 2015 21:33

Z małym opóźnieniem kilka zmian, które w minionym sezonie miały miejsce:



Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Obrazek Obrazek Obrazek



Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Obrazek



Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Obrazek Obrazek Obrazek



Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Obrazek



Po wystrojeniu (bezdymnie):
Obrazek



Licznik poliftowy (biały FIS):
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: Diagi » pt kwie 03, 2015 20:54

Ostateczna korekta.

Obrazek



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Post autor: maks149 » ndz maja 24, 2015 12:43

Był zajebi*ty gofer teraz jest zajebi*ta audiczka :P


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości