[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » ndz lut 14, 2016 14:27

PRZEDSTAWIAM Golfa mk2 w wersji Country z napędem syncro

Marka: Volkswagen
Model: Golf 2 country
Rocznik : 1991
Silnik: 1.8 (dawno sprzedany) ---> czeka 1.9 TD AAZ
kolor: niebieski
Moc: 107 ---> plan na 200ps
Golf kompletny, wszelkie listwy, plastiki w komplecie.

Zdjecia poprzedniego właściciela:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Wyposażenie seryjne

- grzane stołki
Obrazek

- elektryczne szyby
Obrazek

- elektryczne lusterka
Obrazek

- szyberdach

- centralny zamek

- hak

- wspomaganie kierownicy

- kanapa z zagłówkami





MODYFIKACJE

Silnik:
- 1.9 TD AAZ
>>>> wzmocnione podpory wału
>>>> korby od TDI
>>>> wał od TDI
>>>> pompa wtryskowa 11mm Składak arwama
>>>> kolektor ssący od AWX
>>>> rozrząd z dodatkową rolką od TDI
>>>> większa chłodniczka oleju
>>>> turbina TD04 od bmw
>>>> końcówki wtrysków od merca
>>>> FIMC od Vectry C (duży)

Skrzynia:
- Hybryda syncro 02A + tryby od GQN 6biegów
- sprzęgło od 1Z - sztywne koło + 300mm statim

Hamulce:
- abs teves mark04 + EDS
- heble przód dwutłoczkowe girling 60
- heble tył tarcze

Wnętrze:
- fotele z audi s-line podgrzewane
- miękka deska
- schowek i półka od wersji z klimą
- czarna podsufitka
- kopertówki z głośnikami

Zewnętrznie:
- oryginał
- felgi polerowane 17"

Komfort:
- climatronik od golf IV
- tempomat
- grzane fotele
- uszczelki szyb chrom
- regulacja wysokości pasów
- bagażnik dachowy


PLANY
Odrestaurować golfa w najmniejszym szczególe, zostawiając przy tym oryginalny wygląd. Przy okazji remontu dołożone zostanie dodatkowe wyposażenie jak abs+eds, climatronic, tempomat, podgrzewane fotele, dodatkowe wskaźniki temp cisnienis oleju i woltów. Auto również dostanie wiecej mocy, aby nie grzeszyło tylko swoim wyglądem.



W moich rękach dostał kilka zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Troche śniegu :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Po zakupie golf dostał nową szybę, sprzęgło oraz płyny ustrojowe:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Przednia łapka troche wysoka:
Obrazek



Listopad 2014 Wybebeszamy golfa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szorowanie budy :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

popękane wahacze:
Obrazek
Obrazek

Z blachy do wymiany:
- progi
- oba nadkola tylne
- podłoga kierowcy
- sporo dziur do załatania
- wlew paliwa
- błotniki do poprawki
- lewy fartuch przód


To co sie dało to szurałem 3 dni i zabezpieczyłem corizon i epoksydem i na to mastyki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W maju 2015 golf został poszczepiony, zostały powiercone dziury pod wiązke abs, pod climatronik oraz dostał nowe koło :okej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dach załamany po dzwonie również zrobiony:
Obrazek
Obrazek

Grudzień 2015 - z racji że golf długo stał i raczej postoi nim trafi do lakierowania, został napasiony woskiem valvoline :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do zrobienia jeszcze lewy fartuch (dawca już jest):
Obrazek
Obrazek


Dziwie że golf mi sie nigdzie nie rozjechał :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moge komuś sprzedać do przesiewiania piasku na budowie :okej:

w nowych ze względu na ukreconą srubę, trzeba było wstawić na nowo nakrętki zespawane ze sobą:
Obrazek

rozebrane półosie, stabilizatory:
Obrazek

graty w komorze do piaskowania: :rotfl:
Obrazek

chwila wożenia po bezdrożach i mamy efekt:
Obrazek


Ze szrotu trafiła sie belka syncro od b3 z tarczami. Roboty na kilka dni.
Obrazek


Styczeń 2016 - jedziemy z koksem - przygotowany garaż do prac, rozbieranie wszystkiego do ostatniej śrubki

Zwrotnice
Zaczeło sie od zwrotnic, czyszczenie, rozwiercanie, gwintowanie, prysniecie czarnym matem. każda śruba bez wiekszego wysiłku się ukrecała. Na łożysko prasa 30 ton nie pomogła. Po nagrzaniu na poszło z wielkim hukiem :okej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przeguby
W kolejny dzień wziałem sie za przeguby, mycie rozbieranie, mycie, oglądanie, i tak ze sterty przegubów zostawiłem zaledwie jeden komplet, który nadaje się do użytku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyselektowany zestaw przegubów syncro :
Obrazek
dokupiłem przeguby wewnetrzne 100mm ruvilla. Osłony zostawiam stare oryginalne, nowe majątku nie kosztują, ale wiem że jak wymienie to po roku będą znowu do wymiany.

Półosie zostały poskładane :
Obrazek


Amortyzatory
Jeden tylny amor był do wymiany. Oczywiście ze zwykłego został zrobiony amor do syncro :bigok:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
spręzyny do korekcji, niby z passat b3 ale jedna jest od czegoś innego. Siądzie na aucie to bede ucinał.

Przednie amory, jeszcze ori, oczyściłem ile mogłem, może polecą do piaskowania, ale narazie zostają odświeżone:
Obrazek
Obrazek



FMIC od vectry C

Po 2 dniach kombinowania udało mi sie upchać duży cooler od vectry C, niestety przy wąskim zderzaku bez cięcia, spawania sie nie obędzie. Coller jest zamocowany na dole za pomocą gumowych stabilizatorów, do góry za pomocą gumowych tulejek obustronnie gwintowanych. Dolną blachę nalezy wyciąć kawałek, żeby cooler spokojnie wisiał, o przednim pasie nie wspomne, prawa strona wylatuje wraz z przednim żebrem. Dolne mocowania należy zejść jak najniżej. Sam cooler ogołociłem z mocowań, oraz na środku wyciałem fragment na zamek maski, należało także jedno żebro zaklepać niestety żeby zamykająca maska nie zrobiła szkody. Także cooler o sporych gabaratach jest możliwy do wciśniecia przy wąskim zderzaku, zaznacze że mam chłodniće z passata b3 oraz chłodnicę klimy z mk4. Wszystko sie spokojnie mieści, nic nie trze o siebie a to chodziło. Cooler na gumach jest sztywny, i "odseparowany". Orurowania narazie nie rozkmniałem, bo wszystko poszło do piaskowania i malowania. Najważniejsze że jest wszystko przypasowane i po malowaniu nie bedzie rzeźbienia.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Belka pod silnik
Z racju wszczepienia klimy, za wczasu przerobiłem belkę pod silnik. W country silnik jest -10cm, dlatego kompresor leży idealnie w belce. Do przeróbki użyłem profila 40x30x3mm i oczywiście przyciąłem belke pod chłodnice by belki nie ocierały o siebie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Rama
Po piaskowaniu w ramie wyszły dziury, wiec trzeba było wziąć ją na operacje. Jako dawca przydała sie środkowa część wału, która ma taką samą srędnicę 70mm.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pełna polerka :
Obrazek
Obrazek

Rama w środku nawet zdrowa, ale po malowaniu zostanie zalana :satan:
Obrazek
Obrazek

Końcówki rur poprzecznych były sitem, dlatego dla ori wygladu zostały dospawane kawałki rur o tej samej średnicy. Wyglad handlowy musi być :bigok:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rama poleciała do piaskowania miejsc gdzie było spawane, jutro odbieram z malowania. :bajer:
Rama po malowaniu - wyszło extra !!!!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wał napędowy
W graciarni posiadam 3 wały, z czego ten czarny to od country, jeden od b3, jeden od golfa 3 ? Taka same są środkowe cześci, oraz jedna końcowa tylko teraz nie wiem czy z passata czy golfa.
Generalnie z tych 3 wałów, wybrałem najlepsze do kompletu. Przeguby z 6 zostały 2, 4 były *#cenzura#* jak stodoła, podpora każda zerwana, a lożyska szurały.
W środkowej czesci w country ktoś wjechał szlifierka (został na złom i przydał sie do załatanie dziury w ramie):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowa tulejka centrująca w aso 125zł szt. Oczywiście ktoś mi podarował kawałek wału z tą tulejka, a drugą odzyskałem z innego wału.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Składanie wału:
NAjpierw wprasowane zostały tulejki centrujące
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na środkową czesc wału założone zregenerowane podpory :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie leci flansza:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Potem na przednią i tylnią część leci osłona i przegub :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skrecamy do kupy ze środkową częścią i jest git
Obrazek

Przykręcamy łącznik gumowy i mamy koniec :smoke:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Malowanie proszkowe gratów
Wszystkie graty poszły do prochu. Wieksze zostały wyśrutowane, ciensze i drobniejsze wypiaskowane. Malowane zostały podkładem ocynkowym i na to czarny proszek (półmat).
Wał i drążki poszły w kolor czerwony.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozostaje czekać na poliuretany i brać sie za składanie niektórych rzeczy do kupy.


Wygłuszenie budy
Oblepiłem ściane podłoge i bagaj miekkimi matami app. Opalarka i jazda na 2 dni. Wyszło koło 40 mat 50x25cm.
Stare wygłuszenie odlazło bez problemow, było sztywne i dosłownie 2 arkusze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Brakło mi kilka mat, żeby zrobić cały tunel i kanape tylną.


Regeneracja zacisków tył
Zaciski z passata były (bo już nie są :satan: ) pordziewiałe i zastane. Poszły do śrutowania, innaczej sie nie dało. Skrobanie nie warte zachodu. Sprężynki, prowadnice ocynkowane z resztą śrubek, po złożeniu do kupy jest efekt.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tarcze zatoczone, nowych nie było sensu, te mają sporo jeszcze do zdarcia
Obrazek

zregenrowane podpory
nawet zapakowali :P
Guma podpory jest sztywna, sądze że lepiej, pojezdzimy zobaczymy.... tylko kiedy ja pojeżdze :kac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Blachy osłonowe


Główna blacha trzyma się na oruruowaniu na śrubach M8 ale że rudy zjadł mi gwint, to przerobiłem na M10.
Nie wspomne o użyciu młotków, które troche poprawiły kształt blachy.
Jak sie komus nie podoba to prosze o przelew na nowe :okej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jedno mocowanie blachy urwane :
Obrazek

Blachy boczne wymagały dosłownie przeszczepów : (na niektórych zdjęciach widać wcześniejsze naprawy)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Osłony silnika zostały pomalowane proszkowo. Chciałem w akryl jak orurowanie - w pełny połysk - ale proszek bedzie bardziej odporny
Obrazek
Obrazek

Naprawione zostało orurowanie - kupić rure 30mm tylko allegro kwasówka.
Obrazek
Obrazek
Kratki przypasowane, może iść do piachu. Bedzie pomalowane w pełny połysk akrylem.

Tylna winda była ze sporym luzem, waliło to jadąc po nierównościach. Tulejka na ciasno, po posmarowaniu hula elegancko :smoke:
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Wybierak biegów
Dzisiaj mam nadzieje, była ostatnia rzeźba w golfie, czyli wybierak biegów do 6-cio biegowej skrzyni
Pacjent (bodajże touran)
Obrazek
Obrazek

Po przymiarkach, wyleciały tylne wypusty
Obrazek
Obrazek
Obrazek

trza było przyciąć podpory wały (buda w country to buda syncro, dlatego są przyspawane do tunelu, a te dla country są przyspawane w ramie) Gdyby było mi za wysoko, moge wywalić rame i mieć tylko syncro :jezor:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

oryginalne śruby nie pasują w mocowania golfa. Z przodu wywierciłem dziure, i dam duże podkładki.
Z tyłu uciałem kawałek blachy i otwory namierzyłem od szablonu z kartonu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Z przodu będą nówki sztuki HELLA COMET 500 - instrukcja jak w kinderniespodziance ;P
Obrazek
Obrazek


Kolejna tura gratów z ocynku :

tym razem ozłociłem sie :bigok:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zbiornik paliwa
Przeglądniety został zbiornik, oczyszczony z powłoki konserwacji, wlew potraktowany wiertłem 32mm pozwoli zatankować diesla. Obejmy dorobione nowe szersze niz orygalne z blachy 2mm.
Obrazek
Obrazek

Rozwiercone oryginalne końcówki obejm (są dość grube wiec wykorzystane zostały do zrobienia nowych)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stare obejmy byly już reanimowane:
Obrazek

Docięte, pospawane i przypasowane. mogły polecieć do ocynku
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Rozrusznik
Rozłożony na czynniki pierwsze został również rozrusznik, wyczyszczony, przesmarowany, odmalowany i poskładany:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


MAGLOWNICA

Maglownica zregenerowana - wcale nie jest tak łatwo jak w fotoporadzie. Pod uszczelnieniem w maglownicy jest plastikowy pierścień prowadzący listwe. Nie dają go w zestawie, u mnie miał prawie 1mm luzu, wiec dotoczyłem nowe z plastiku żeby listwa nie miała luzu poprzecznego.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



SILNIK 1.9 TD AAZ

Złoto z silnika odebrane :bigok:

Obrazek
Obrazek

Micha została zdarta do gołego i również poszła w ocynk:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

w miedzy czasie przygotowało sie osprzęt do stanu użytkowego.
Obrazek
Obrazek
Jak widać bedzie wieksza chłodniczka oleju.

Obrazek
Obrazek

pompa wspomaganie i turbinka również została odświeżona
Obrazek
Obrazek

Wtryski po 2 latach przestoju, na maszynie pylą idealnie :bigok: zostały domyte, wyglądają jak nowe :bajer:
Silnik przeszedł kilka modyfikacji :

wyleciały korby aaz
Obrazek

wleciały od tdi ;
Obrazek

Podpory wału zostały wzmocnione dodatkowymi belkami.
Obrazek
Obrazek

Wymiany wymagała pompa oleju - górny ząb napędu był mega wyjechany :bigok: z prostokątnego przekroju zrobiła sie soczewka. Wleciała druga w idealnym stanie.
Dół zamkniety :bigok:
Obrazek

Silnik dostał karton nowych cześci. Pompa 11mm - doł pompy AAZ, tłokorozdzielacz od transita, góra od jr-a. Składana ze 3-4lata temu, nie doczekała sie eksploatacji, przeleżała w kartoniku zalana paliwem...
po takim czasie silnik odpalił, chodzi równo, ładnie, ale to tylko odpalenie.
Jak to bedzie smigać to sie okaże.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Chciałem docelowo wrzucić kolektor ssacy od 1y, ale to wogóle nie jest do upchania na seryjnych gratach, miałem szukać kolektora wydechowego od t3, ale kupiłem ssacy od awx i jest git.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przerobiony spust turbiny, zamiast do michy, jest króciec w bloku.
Obrazek

Silnik ogarniety.

RESZTE NAPRAW, PRZERÓBEK ZNAJDZIECIE W NASTEPNYCH POSTACH :pub:
niestety ilość znaków na jeden post została osiągnięta... miłego przeglądania :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sty 10, 2017 18:10 przez kret077744, łącznie zmieniany 22 razy.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3874
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: Stalu » ndz lut 14, 2016 18:31

Super, kolejne Country na forum , po za zmianą silnika będzie ori z zewnątrz ?


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » ndz lut 14, 2016 18:54

z zewnątrz wszystko ori, bez tuningów, jedynie koło bedzie 17 cali polerowane

Obrazek
Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3874
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: Stalu » ndz lut 14, 2016 19:58

koło nie pasuje do country za nic nawet jak by było w złocie - ale to tylko moje zdanie :bajer:


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » ndz lut 14, 2016 20:33

Myślę, że uszczelkami chrom będzie grało, jesli nie to wylecą. Fele dorwałem w zamianie za inne polerowane 15 cali z poprzedniego mk2. Oryginalne felgi są pomalowane, przez weekend miały wlecieć na nie opony.

To co oko cieszy najbardziej :
Obrazek
czary mary....
Obrazek

nazbierała sie już nastepna tura, ale jeszcze z silnika musze powykrecać.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

kopalniak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: pt sty 01, 2016 20:52
Lokalizacja: Bogatynia

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kopalniak » ndz lut 14, 2016 21:37

Kolejne odratowane Country- Brawo :grin: Dobrze działasz , lubię takie podejście do tematu i dbanie o każdy detal. :hmm: Odwaliłeś kawał dobrej roboty :bigok: :pub: Chętnie poczekam na efekt końcowy :grin:
Mam pytanie , możesz podesłać mi adres firmy w której cynkowałeś tą drobnicę i ile dałeś za taki koszyk elementów ? Bo ja szukam i większość pisze , że musi być zlecenie co najmniej za 150zł , 200zł , 300zł żeby wogóle się tego podjeli ...


KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!

murgenzzr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob sty 12, 2013 18:17

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: murgenzzr » pn lut 15, 2016 16:49

No gratów naskładałeś :rotfl:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » pn lut 15, 2016 22:14

murgenzzr, uważaj żebyś coś z tego nie potrzebował :jaja:

Tylne zaciski po regeneracji :
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

murgenzzr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob sty 12, 2013 18:17

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: murgenzzr » pn lut 15, 2016 22:54

Tez jestem na etapie zbierania gratów, ale gdzie mi tam do ciebie. :hmm:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » pn lut 15, 2016 23:01

Graty pozbierałem w ciągu 2 lat, ale z 3-4 lata temu było wszystkiego wiecej i w lepszej cenie. Tylko belke od passata dorwałem za 200zł na szrocie miesiąc temu, wiec dla samego wiska i mostu warto było, nie mówiąc o zaciskach, które wrzuce do country.
po remoncie trzeba bedzie przewietrzyć garaż na allegro :bigok:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

murgenzzr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob sty 12, 2013 18:17

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: murgenzzr » wt lut 16, 2016 08:57

Ale country zazdroszcze, jak szukałem 3 lata temu nic ponizej 8tys nie było takiego co nie rozpada się od samego patrzenia, więc skonczyło się na mk3 syncro.



mihau34
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz paź 26, 2014 19:46

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: mihau34 » czw lut 18, 2016 19:35

Ładne Contry :pub:
Tapicerkę chcesz wymienić ? Piszę się na fotel kierowcy :P
Kiedy planujesz zakończyć remont i wyjechać na drogi?



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1173
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » czw lut 18, 2016 19:58

Tapicerki nie wymieniam, foteli raczej nie sprzedam niestety, żeby w razie czego można było wrócić do orygianłu.
Narazie nie myśle kiedy wyjade. Teraz lakiernik swój czas musi poświecić, ja miedzyczasie przerabiam reszte gratów.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

murgenzzr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob sty 12, 2013 18:17

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: murgenzzr » czw lut 18, 2016 21:56

Walnij na biało, pasuje do country jak mało który kolor.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość