Strona 90 z 93

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: sob mar 15, 2014 11:58
autor: ToNieJa
Przepraszam z góry za moje pytanie ale z uwagi na to,że się temat tak rozwinął chciałem zapytać co moze być u mnie nie tak...Wczoraj ustawiłem pompę kont wyprzedzenia na 6 mg i kolega zaproponował mi wstawienie przełącznika (ma taki w audi 80) U niego wystarczyło rozciąć kabel nr 2 od dawki paliwa i poprowadzić od niego dwa kable pod przełącznik i w przełączniku wlutować opornik praktycznie i teoretycznie działa.U mnie w BMW e36 TDS 1.8 chcieliśmy zrobić to samo no i wszystko po podłączeniu było ok odpaliłem samochód przełączyłem przełącznik i nic... na poczatku było 120 Ohm potem 200 Ohm i 400 szeregowo (z dwóch 200) a samochód zero reakcji...Postanowiłem poczekać i zwiekszyć dawkę paliwa na pompie do 3 mg bo 6 mg to muł i podejrzewam,ze pompa może nie reagować na oporniki (to tylko takie spekulacje) no i po wylutowaniu opornika mam pstryczek do gaszenia samochodu... Zapala się kontrolka od wtrysków i samochód gaśnie... Może ktoś się wypowiedzieć co może być przyczyną ? Jak to naprawić i jak doprowadzić do ogólnego dobrego stanu.Przepraszam,ze piszę o BMW na forum VW ale chyba tylko tu ktoś się orientuję co się z czym je...Z góry dziękuję i czekam na szybką odpowiedź.


Re.Dodam,że nie mogę podłączyć tak jak jest tu na schemacie pokazane bo to działa tylko w przypadku pomp pojemnościowych takich jak w VW a w BMW z tego co wiem jest pompa rezystancyjna

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: wt mar 18, 2014 11:11
autor: antojuja
Do kolegi wyzej. Tak chaotycznie to wyjasniles ze w domu mam tez tds 525 i nie kumam o co tak dokladnie ci chodzi z tymi kablami. Gdzie dokladnie te kable przeciales i wstawiles rezystor? Nie pamietam jak jest w 1,8tds ale w 2,5tds sa dwa wejscia (wtyczki) do sterownika bodajze 55 i 60 pinow i wystarczy tam sie dobrac do kabli jesli wiesz ktory gdzie idzie :hmm: jak dobrze poszukasz opisy sa w necie gdzie i jak to podlaczyc ale osobiscie nie polecam takiego zabiegu. Jak jeszcze mialem tdi na vp37 tez bawilem sie rezystorem i nawet fajnie bylo dopoki turbiny co pol roku od sadzy nie musialem czyscic. Nie mialem tego na stale tylko na ,,pstryczku'' uzywalem glownie do wyprzedzania ewentualnie jakichs tam zabaw, w tds-ie tez to podlaczylem tylko tam sa inne wartosci rezystorow niz tdi. W obu przypadkach po jakims czasie rezystory wylecialy a zagoscily bardziej profesjonalne metody, w tdi poszedl program na 140km a w tds na 180km. W obu przypadkach podalem wartosci niezchamowane ale podane mi przez programistow i powiem ze to bylo czuc a najbardziej jak tu i tu poszly sprzegla :okej: i trzeba bylo montowac mocniejsze. Ogolnie odradzam ci jazde non stop na tym rezystorku bo zajedziesz pompe i turbo w bardzo krotkim czasie wiem bo w tds byla wymieniana i byl z nia problem bo jest potencjometryczny nastawnik a nie indukcyjny nowszego typu.

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr maja 14, 2014 19:22
autor: AGR90
Panowie kupiłem chip box z 10 mapami i na każdej mapie silnik telepie na luzie co to może być zero błedów a moc jest

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pt maja 16, 2014 20:57
autor: Uciu
AGR90 pisze:Panowie kupiłem chip box z 10 mapami i na każdej mapie silnik telepie na luzie co to może być zero błedów a moc jest
Te czip boxy to sobie mozna do kosiarki podpiac a nie do auta

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pt maja 16, 2014 21:42
autor: AGR90
Trochę bezpieczniejsze od tych oporników masz rację Uciu wybieram się na prawdziwy program :)

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr lip 16, 2014 21:32
autor: mimax
witam dziś po przeczytaniu całego tematu postanowiłem zakupić potencjometr regulowany ,włącznik miałem,i założyłem to do autka , ku mojemu zdziwieni widać różnice :okej:
auto zbiera się znacznie lepiej około 2-3 sekundy szybciej do setki nawet na 3 biegu jeszcze zapiszczy :hmm: teraz trzeba by tylko dać jeszcze trochę więcej powietrza :chytry: no i hamulce muszę załązyc jakieś lepsze bo dziś po jazdach dymiło sie troche

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pn sie 25, 2014 17:44
autor: Karaś
Panowie,dzisiaj chciałem podłączyć opornik,ale zauważyłem,że kostkę mam 10 pinową ,a nie 8 jak w pierwszym poście.
Czy mimo to mogę podłączyć opornik wg.instrukcji z pierwszego postu czyli pin 2 i 3?
Chodzi o AFN.

Edit.
Sprawdziłem i śmiało można podłączać pod pin 2 i 3 mając kostkę 10 pin ;)

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr sie 27, 2014 09:35
autor: MrMefisto
Pytanie do jakiego silnika można taki opornik zastosować?

Posiadam Golfa IV 1,9 TDI
czy jest to bezpieczne dla takiego silnika? jeśli tak to gdzie mam taki opornik wpiąć?

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr sie 27, 2014 22:05
autor: Karaś
MrMefisto, w pierwszym poście jest opisane gdzie i jak ;)

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: czw sie 28, 2014 06:06
autor: MrMefisto
Karaś,

Z tego co się orientuję jest to opis mk3, ja się pytam o mk4

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: czw sie 28, 2014 22:28
autor: Karaś
MrMefisto, nie ważne. Ja wg.tego opisu podłączałem do Vw Sharana.
Zasada ta sama - szukasz kostki przy pompie wtryskowej 8 pin lub 10 pin. ;)

Opis montażu + zdjęcia + hamowanie auta z opornikiem + wady i zalety : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=353.msg876#new" onclick="window.open(this.href);return false;

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: czw sie 28, 2014 22:40
autor: AGR90
U kolegów silnik nie telepie na tym oporniku . Zamontowałem 390 ohm i jak go włączę to silnik telepie trzęsie sie chyba go ropą zalewa jak dodam lekko gazu jest ok

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pt sie 29, 2014 10:56
autor: MrMefisto
Cowboy

Czy przypadkiem ten oto cudny produkt nie jest opornikiem na pompę paliwa + dopływ powietrza, na który tak namawiałeś? :)

http://allegro.pl/chip-vw-golf-passat-a ... 20455.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: ndz sie 31, 2014 15:40
autor: michał_passat
witajcie. jestem z forum passata, mam 1z i opornik na pompie 400ohm ale dymi jak cholera.. potrzebuje zwiekszyc cisnienie o ok 200 bo teraz pokazuje 1830 na vagu. moze mi ktos pomoc albo dac jakies namiary na cowboya bo tu cos pw nie koge wysylac. moj mail mickry@o2.pl dziekuje i pozdrawiam