Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » sob sty 27, 2007 11:13

a co myślicie o zamontowaniu tego na stałe ????


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
rafalvfr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 26, 2007 15:27
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafalvfr » sob sty 27, 2007 12:20

Ars pisze:a co myślicie o zamontowaniu tego na stałe ????
Ludzie - co ja czytam?? Zalogowalem sie na forum od wczoraj - szukalem info dot skrzyni biegow syncro .... a tu nagle ameryka - ktos wstawil opornik !! Przeciez to - odwaze sie powiedziec najwiekszy syf jest! Spojrzcie na allegro - kupa jest takich chip rezystorow za 20 zl - bo jakos trzeba zarobic. Sa takie ze stalym oporem sa tez ze zmiennym i se mozna dodatkowo z kabiny pokrecic - to juz prawie technologia kosmiczna ;-)
Wpiszcie w google chip rezystor - zaloguje sie na forum mastersa ....sam juz nie wiem.
Nawet dokladnie sie nie przypatrzylem - siedze przy kompie z modemem orange i wszystko wczytuje sie mega wolno ale gdybam na szybko ze oszukujecie czujnik paliwa w pompie, ktory przeklamujac dane da ECU leje po prostu wiecej ropy. Poza tym bez jaj - nikt nie zauwazyl ze obroty na jalowym sa wyzsze? czy nikt nie chce o tym napisac ;-) ??
Ja rozumiem finanse - to jest jakby nie patrzec bardzo symboliczny wydatek a i radosc z samodzielnego wykoanania jest ogromna. Mocy wiecej a paliwa spala sie mniej zaraz jeszcze przeczytam ..
Ktos pisal ze sie scigal z Audi 125 koni i byl nawet lepszy. Ja wiem, ze wiara czyni cuda ale mimo wszytsko trzeba troche obiektywizmu ....

[ Dodano: 27 Sty 2007 11:32 ]
Dodam jeszcze bo mi sie jakos omsknelo przy pisaniu ...
oszukuny jest nie czujnik ropy w pompie a ma sie rozumiec czujnik temperatury ropy w pompie.
Jak ktos ma vaga nie patrzy: grupa wskazan 000 i 9 rubryka. Warunki: praca na biegu jalowym i temp nie nizsza niz 80 C
Posiadam box`a do TDI z 8stykowym zlaczem na pompie - jesli ktos chce zobaczyc jaka jest zmiana z 90 na 110 koni i z 203 na ok 250 nm to zapraszam - wepne i pozycze na chwile ..... ale na chwile bo wcale tani nie byl.


Pozdrawiam
Rafalvfr
Golf IV kombi 4Motion (ASZ)
175 Km Compsport

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob sty 27, 2007 13:16

masz box?? no poszukaj na forum ktoś rozebrał boxa a w środku oporniczek, pewnie masz z jednym albo z dwoma pokrętłami to nic innego jak regulowane oporniki żeby ci auto nie kopciło, chip to chip taka prawda, a co do opornika, to w sumie na przełączniku dobra sprawa, prawie jak w automacie tryb do wyprzedzania hehe



Awatar użytkownika
rafalvfr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 26, 2007 15:27
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafalvfr » sob sty 27, 2007 14:03

kupszczelisty pisze:masz box?? no poszukaj na forum ktoś rozebrał boxa a w środku oporniczek, pewnie masz z jednym albo z dwoma pokrętłami to nic innego jak regulowane oporniki żeby ci auto nie kopciło, chip to chip taka prawda, a co do opornika, to w sumie na przełączniku dobra sprawa, prawie jak w automacie tryb do wyprzedzania hehe
Nie musze szukac. Mam ten link jako przestroge dla chetnych z allegro. Najdrozszy w tym box`ie jest klej distal ktorego ow pomyslowy Dombromir uzyl aby zamaskowac skomplikowana elektronike w postaci opornika :-)
Moj box wyprodukowala firma Hopa (http://www.hopa-tec.de/hopa_incl_plugin.php)i wcale nie twierdze, ze to cos extra. Po prostu nie trzeba proc kabli, zeby zobaczyc o co chodzi, poczuc i zdecydowac sie.


Pozdrawiam
Rafalvfr
Golf IV kombi 4Motion (ASZ)
175 Km Compsport

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » sob sty 27, 2007 14:29

to co mam płacić za gówniane boxy jak mogę sobie wrzucić rezystor za 10 gr ... tak ?? i może być na stałe ?? a że ktoś zabulił kase i ma ten sam efekt to niech sobie teraz ubolewa...


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 27, 2007 16:18

Witam
Podłączyłem dzisiaj rezystor 470ohm, auto jeździ dużo lepiej, ale jest problem. Podpiąłem się po Vaga i auto nagle zaczęło mi w trakcie jazdy samo gasnąć . Sprawdziłem błędy ,lecz ich nie zapisałem , tylko z nerwów skasowałem i sprawdziłem ponownie, już ich nie było . Pamiętam tylko , że było to coś takiego: czujnik położenia pedału , uszkodzony sterownik i jakiś czujnik związany z obrotami . Powiedźcie mi co jest grane ??nigdy czegoś takiego nie miałem.

pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sty 27, 2007 18:56

zgłaszam ze w "zaopornikowanym" Vento (trzy strony wcześniej podawałem uzyskane wyniki) zaczęło się ślizgać sprzęgło. Przebieg od czasu założenia opornika: 17.600. Z silnikiem wszystko ok, żadnych skutków ubocznych, opornik używany jest głównie przy wyprzedzaniu.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » sob sty 27, 2007 19:02

djtom poradż bo nie wiem czy opłaca mi się robić włącznik czy też nie... bo auto często jest używane i potrzeba mocy... miałem kupywać wtryski ale już bardzo ciężko je dostać... na chiptuning narazie nie mam chęci... a rezystorek dobra alternatywa


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sty 27, 2007 19:07

załóż. przeróbki bardzo łatwo potem usunąć a jak silnik ma się rozypać to i tak sie rozsypie i nic na to nie poradzisz. jak ja bym miał diesla to na pewno bym to załozył jesli nie byłoby mnie stać na chiptuning.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » sob sty 27, 2007 19:08

dziekówa :) no to wrzucam 430 ohm.. i polatam trochę potem wrzucę 390 ohm i zobaczymy jak bedzie :)


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
rafalvfr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 26, 2007 15:27
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafalvfr » pn sty 29, 2007 14:09

Ars pisze:to co mam płacić za gówniane boxy jak mogę sobie wrzucić rezystor za 10 gr ... tak ?? i może być na stałe ?? a że ktoś zabulił kase i ma ten sam efekt to niech sobie teraz ubolewa...
Witam
Ja nie zabulilem kasy za box`a. Dostalem do za friko. Nie zalozylem, poniewaz juz wczesniej mialem robiony program.
Boxa dostalem od jednego z wykladowcow (pracuje na uczelni), ktory kupil go dla corki do Vento. Corka miala awarie silnika - wypalil sie jej jeden z zaworo bodajze wydechowy.
I mimo, ze kazdy mowi, ze box nie mial z tym nic wspolnego - mam go teraz ja - jako "ciekawostke dropsa".
Ciekawostka sluzy mi do wpiecia w celu pokazania roznicy jaka moze sie pojawic po dobrze zmodyfikowanym programie.
Ja bardzo sie ciesze, ze stac mnie bylo najpierw na program potem na inne wtryski, pompe... Rozumiem jednak i tych, ktorzy chca lub moga wydac znacznie mniej. Zachecam jedak do lektury. Z tego co czytam nikt za bardzo nie pisze co sie oszukuje, co sie dzieje z nadmiarem ropy z pompy - kazdy tylko chce montowac.
Ja zamontowalbym go tylko z wylacznikiem - ale to tylko moja opinia a w koncu tunerem nie jestem.


Pozdrawiam
Rafalvfr
Golf IV kombi 4Motion (ASZ)
175 Km Compsport

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn sty 29, 2007 21:40

Też bym zamontował tylko z włącznikiem, bo nie wierze że nie ma efektów ubocznych, a tak potrzebujesz kogoś skillować właczasz doładowanie i za chwile wyłaczasz, wiec po tak krótkiej chwili raczej szybko się nic nie uszkodzi a co do zaworów to zapewne w cylindrze jest gwałtowniejszy wybuch, czyli temperatura rośnie i to mogło spowodować uszkodzenie, jak zapalasz rano auto to też włącza się coś w rodzaju ssania i dawka jest większa, żeby temperatury dostał



Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » pt lut 02, 2007 21:48

Ja dzisiaj zamontowałem w swoim mk3 opornik 390ohm i róznica jest naprawde widoczna jezdzi sie super, a zobaczymy co sie bedzie działo dalej


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob lut 03, 2007 11:08

Ja dzisiaj zamontowałem w swoim mk3 opornik 390ohm i róznica jest naprawde widoczna jezdzi sie super, a zobaczymy co sie bedzie działo dalej
już drugiego uszczęśliwiłem :chytry:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości