Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Karaś
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: sob lut 26, 2011 02:09
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: Karaś » ndz gru 14, 2014 16:42

maciek805 pisze:Dzieki bardzo.
A apropo jeszcze tego boxa - mialem go zalozonego, potem go odpiolem i roznica jest wyrazna, jednak jak box byl podlaczony to moc byla, gubil trakcje na dwojce spokojnie, ale ta moc zanikala jesli chcialem krecic wyzej niz 3 tysiace obrotow - Taka jest charakterystyka tych boxow czy co ?
Kolego,taka charakterystyka ale nie boxa/opornika,a silnika - to diesel,a nie benzyna i nie będziesz miał mocy do 5 tyś obrotów.
Masz diesla,więc moc masz niżej,a w wyższych obrotach będzie słabnąć ;)



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: maciek805 » ndz gru 14, 2014 19:41

No zgadza sie, ale chodzi mi o to, ze w serii nie czuje takiego slabniecia na wyzszych tak bardzo jak na chipie - bo przy boxie dostaje "petardy" od 2 do 2,5 tysiecy obrotow mniej wiecej i potem zonk jedzie normalnie. A do serii jestem przyzwyczajony, bo tam moc jest "rozlozona" bardziej :-)


Mam jeszcze dwie sprawy otoz planuje wlacznik w moim boxie - taki jak kupiony na allegro i mam taka wtyczke z tego boxa https://www.google.pl/search?q=chip+tdi ... B600%3B451" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak tu podpiac ten wlacznik ?

I druga sprawa to jak mialem wlaczony zaplon i odlaczylem boxa to mi potem bledy powyskakiwaly, ale je usunalem i git i mam pytanie czy jak bede mial ten wlacznik i tego boxa bede wlaczal w jezdzie to mi komp mi powariuje ?
Na wylaczonym zaplonie i odpieciu boxa, czyli do wrocenia w serie nic nie wyskakuje...



Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: AGR90 » ndz gru 14, 2014 21:59

Mi na boxie świeciła się kontrolka świec żarowych powiem tak na dłuższą metę to tak nie warta jest świeczki. Ja miałem problemy z nastawnikiem samochód gasł szkoda silnika.



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: maciek805 » pt gru 19, 2014 17:35

Panowie, pomozecie mi - moj post wyzej ?? Przynajmniej na te drugie pytanko :-)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: spawacz » pt gru 26, 2014 18:37

To sa bledy SP , i nic sie nie dzieje , blad jest dlatego ze nastwanik pracuje poza swoim zakresem - nazwe to najprosciej jak sie da, i dlatego wywala bleda.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

dani270
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sie 19, 2014 20:50
Lokalizacja: Strzegom

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: dani270 » pn sty 05, 2015 15:16

jedna rzecz mnie zastanawia czytajac forum kolegow o takim samym modzie opis dzialania opornokow jest inaczej przedstawiany 420ohm wiecej podlewa jak 390ohm ponizej link do tematu i czekam na wasze opinie i logiczne wyjasnienie?

http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=353.0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: mimax » śr sty 07, 2015 22:17

nie rozumiem ,dlaczego? sie upieracie przy stałych opornikach,ja zastosowałem potencjometr z regulecją 1000ohm ustawiam mnaiej wiecej na srodku i jest :grin: jak chce troche wiecej buta jescze oczywiecie tez wtedy zaczyna puszczec dymek to przechodzę za polowe i jest jeszcze lepszy but, obowiązkowo do tego wlacznik/wyłacznik
uzywam dodatkowej mocy tylko przy wyprzedaniu jesli to konieczne i nieraz ze switeł jak ruszam
jazda ciagle na oporniku jest bez sensowna szkoda silnika i paliwa, obowiazkowo kat wywalony, zaślepiony egr i wyczysciłem dolot wiec ma wiecej powietrza Ps. nawet nie wiece co jest w dolocie przez egr i odme, po tylu latachObrazekObrazek


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: AGR90 » czw sty 08, 2015 11:04

Ja polecam wybrać się na chiptuning bezpiecznie i komfortowo. :) mimax nie telepie Ci silnik jak włączysz opornik na wolnych obrotach ?



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: mimax » sob sty 10, 2015 00:30

nic takiego sie nie dzieje leciutko o jedna kreske wzrosna obroty i ti wszystko + oczywiscie lepsze kopyto, po za tym to wlasnie potencjometrem ustalam jak jest przykrecony to prawie nie czuc roznicy a jak podkrecam podczas jazdy to ma coraz lepsze kopyto potem zaczyna dymic , oczywisc ie kopyto jest a jak przesadze to poprostuwylacza silnik tak jak by zalewa go wiec najlepiej jest tak na srodku jeszcze nie dymi a ma kopyto


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: AGR90 » sob sty 10, 2015 11:20

a widzisz ja miałem chip cyfrowy z 10 mapami i na każdej silnik telepał jakby chciał wypaść xD



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: mimax » wt sty 13, 2015 01:05

no ale próbowałeś na rezystorze?


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: AGR90 » wt sty 13, 2015 20:57

nie bo teraz jeżdżę paskiem 170 km ;)



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: mimax » śr sty 14, 2015 00:55

:goof: no ja mam 90 wiec robie tani tiunning :jezor:


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Post autor: maciek805 » wt sty 27, 2015 23:47

Panowie mam pytanie dotyczące montażu włącznika przy zamontowanym boxie, czyli wtyczka z boxa jest wpinany pomiędzy wtyczki idące do pompy wtryskowej i teraz mam pierwsze pytanie, nie wiem czy dobrze myślę - Działanie tego boxa polega na tym, że we wtyczce z boxa pin numer 2 i 3 to tzw. rezystor i piny z tej wtyczki oddziaływają na piny z wtyczki pompy wtryskowej 2 i 3, a pozostałe piny po prostu działają tak, ze nie wpływają w żadnym stopniu, nie powodują żadnych zmian, czyli tak jakby box nie był wpięty pomiędzy wtyczki z pompy wtryskowej.
Mam racje ?

Jeśli mam racje to po prostu tak jak w przypadku opornika za 50 groszy, który jest wpięty do pinów 2 i 3 z pompy wtryskowej - Załóżmy, ze normalnie box ( a dokładniej jego wtyczka ) jest już wpięta pomiędzy wtyczki z pompy wtryskowej. Włącznik mamy już w kabinie. Teraz lutujemy jeden dodatkowy przewód do pinu 2 z BOXA oraz drugi przewód do numeru 3 z BOXA i prowadzimy do naszego włącznika. I będzie ok ?

Może trochę namotałem, bo wydaje się to błaha sprawa, ale jednak chciałem wytłumaczyć to jak najdokładniej, a że jestem dopiero na etapie "wdrażania" się w sprawy elektryczne to liczę na wasza pomoc :)
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości