AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

stanek90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: stanek90 » ndz lip 01, 2018 15:00

WItam
Zrobiłem małą modyfikacje programu w swojej a6c5 silnik AVG. Przy pełnym gazie nie dymi oraz nie czuje żadnych wibracji.Jest to bezpieczny mod,proszę fachowców o opinie
001 i 011
http://log.malonetuning.com/chart/23483 ... wq8AAAA%3D

004
http://log.malonetuning.com/chart/23449 ... w5AAAAA%3D



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: AndrzejP4 » pn lip 02, 2018 03:04

Żarty sobie robisz?

Paliwa podlane na max w całym zakresie obrotów. To zakrawa na próbę uszkodzenia samochodu.



stanek90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: stanek90 » pn lip 02, 2018 05:58

A masz jakis inny pomysl aby uzyskac 135-140 KM i 300 Nm??



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: KLICHO » śr lip 04, 2018 16:30

Ogólnie powinno to mieć co tu jest zrobione .


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: spawacz » czw lip 05, 2018 23:17

Nie jest ten soft zly, kat moglbys przy 4200 nawet do 18 st. dac , od 3400 wiecej podbijac go. Boost w zakresie 2000-2600 nawet 1.25 dac pozniej opadajaco do 1.15 przy 4200 , turbo jest dobrze wyregulowane, cisnienie w pompie lekko zwiekszy bo wypelnienie na 108 slabe juz. Na tym co jest w tej chwili masz to co chcesz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

stanek90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika

Post autor: stanek90 » sob lip 07, 2018 17:32

Dziękuje Panowie za opinie.
CO do soi wiem ze wiecej paliwa potrzebuje wiecej czasu,silniki na pompie nie maja z oczywistego powodu mapy duration i nie wiem jak wyliczyć bezpieczne eoi. Nie chcialbym na pale przyspieszac wtrysku,próbowałem przeliczyc mV z mapy n146 na obroty wału,ale nie trzyma mi sie to kupy bo fabryka daje ten sam soi od 30 mg do 40mg. Z tego tez co wiem w samym modzie bez wymiany osprzetu ruszanie mocno soi więcej niz 1*-2* nie przynosi efektów, proszę mnie poprawić jeżeli się mylę lub ktoś to testował na hamowni.Początek wtrysku w bs 000 mam 44, troche malo ale chyba nie wplywa to znacząco na dynamiczny kąt.Dawka na wolnych obrotach 4,2 wiec poprowadzenie paliwa do 2000obr chyba jest na styk
Jezeli chodzi o doladowanie i paliwo na obecnym poziomie mam to w okolicach 19 afr .Jak dałem max 51mg paliwa od 2250 do 4000 obr i od 2500 podpiłem o jakieś 3 % mapę nastawnika to auto wyraźnie bardziej dymiło na doładowaniu 2200mbar. log z tego programu http://log.malonetuning.com/chart/23446 ... w5AAAAA%3D
Wydaje mi się ze moja turbosprężarka vnt15 ma slabą wydajność powyżej 3000 obr bo wtedy przy większych dawkach pokazuje się widoczny dymek mimo iz ciśnienie jest utrzymywane na pozimie 1,2 bara do 4000 obr .Dlatego zjechałem z paliwem i przy obecnym doladowaniu 1,15 bara nie widze za soba czarnego dymku w sposob przeszkadzający mi. Oczywiście czyscilem dolot z nagazu,sprawdzalem egr czy przypadkiem nie przepuszcza,jezeli chodzi o szczelnosc dolotu to nigdzie nie widzę oleju na zlaczkach wszystko suche jak pieprz,temp w dolocie przy butowaniu przy temp 30 na zew. dochodzi do max 50 *C.
A moze problem mam z rozpylanie paliwa przy mocnym setupie ?Poporostu chcialbym uzyskac bezdymny i mocny setup



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości