[mk4] ile zniesie kolo 1z + sprzeglo sachs G60- odczucia

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

[mk4] ile zniesie kolo 1z + sprzeglo sachs G60- odczucia

Post autor: bieniek1984 » sob sty 06, 2018 14:34

Witam czy ktos moze powierdzic z wasnego doswiadczenia albo zna kogos kto jezdzi na takim zestawie w golfie 4 tdi. Silnik ALH +0.216 + program celuje w moc 135km/310Nm. Czy przy takiej mocy g60 bedzie dobrym rozwiazaniem. Tak wiem ze mozna obic tarcze i dac docisk z vr6. Zaznaczam ze przeczytalem caly temat o zmianie sprzegla (100stron) i tam wiekszoc pisze ze bedzie ok ale pojawiaja sie glosy ze nie. Moze ktos jezdzi i moze potwierdzic.
Ostatnio zmieniony pn sty 29, 2018 10:55 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: wronek1 » sob sty 06, 2018 14:58

miałem na takim zestawie 390niutka i spokojnie dawało rade a upalałem niemiłosiernie... więc bez obaw.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: bieniek1984 » ndz sty 07, 2018 00:01

A czy jakies dziwne dzwieki byly po zmianie ?


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: wronek1 » ndz sty 07, 2018 10:13

nie ,ale wibracje po zmianie są delikatnie wieksze.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

crown20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn sie 08, 2016 10:20

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: crown20 » śr sty 10, 2018 20:35

Ja mam alh + 216 i na 2masie ujechałem jakieś 20 tyś, teraz mam sprzegło g60 i jest bajka. Po 216 i wywaleniu kata na hamowni wyszło mi 130 km i 313 NM (przed tym miałem 92/213). Różnice są inaczej zbiera się od dołu (według mnie gorzej i mniej płynnie) ale od około 2 tyś dużo lepiej idzie na sztywnym kole, odrazu zbiera się. Inaczej się też jeździ. Hamowanie silnikiem jest mocniej odczuwalne. Ja miałem taki głupi nawyk że odpalam i garze auto na luzie ale bez sprzęgła (teraz się tego oduczyłem) bo bez sprzegła na sztywnym kole czuć szarpniecie ze sprzęgłem jest to prawie nie odczuwalne.



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: euglen » pt sty 12, 2018 12:03

AFN 165km i 390nm - zestaw o który pytasz wytrzymuje już 2 lata



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

Post autor: bieniek1984 » sob sty 13, 2018 21:55

Po zmianie sa delikatne roznice :
- Troche mocniejsze wibracje na kierownicy na biegu jalowym
- Bardzo ale to bardzo lekkie wibracje na drazku zmiany biegow
- Slychac delikatnie prace sprzegla (wszystko musi byc wylaczone w aucie bo ciezko uslyszec zreszta casem slychac czasem nie) na biegu jalowym ( moze to sprezynki na pewno nie skrzynia bo moja jest w bardzo dobrym stanie)
- Delikatne wibracje w przedziale obrotow 1900-2100

W sumie jak ktos by nie wiedzil to nawet by nie zwrocil uwagi ze sprzeglo jest zmienione. Ja jezdze tym golfem 5 lat i poczulem pewne zmiany.
Koszty bez robocizny
Zamach 20zl
Sprzeglo sachs g60 440zl
Uszczelniacz walu 85zl
Olej do skrzyni 75w 90 50zl
Sylikon 15zl
Sruby do zamachu i docisku 100zl
Ogolnie nie ma tragedii i polecam ta zmiane.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości