Strona 1 z 1

ARL+GTB2060VKLR - Połączenie turbo z fabrycznym orurowaniem

: pt wrz 22, 2017 08:48
autor: DjExit
Witam, przymierzam się do instalacji GTB2060VKLR u siebie w golfie i chcę wcześniej skompletować graty żeby wymienić wszytko za jednym podejściem w garażu. Turbo z niezbędnymi wężami i podporą już mam (Zrobione przez Fiodora), mam flanszę wydechu ale chce to przynajmniej na jakiś czas zintegrować z istniejącym układem wydechowym (Cat out i ulter sport na końcu) gdzie problemem będzie istniejąca flansza pod GT1749VB (ARL), będę coś musiał wykombinować - Jakieś propozycje? Mam silikon fi 60 do połączenia turbo z TIPem, brakuje mi elementu żeby połączyć wyjście z turbo (50mm) z tą spłaszczoną aluminiową rurą dolotu:
Obrazek

Czy ktoś może podpowiedzieć jak to łatwo rozwiązać? Jakiej średnicy silikon i w jakim kształcie?

ARL+GTB2060VKLR - Połączenie turbo z fabrycznym orurowaniem

: śr wrz 27, 2017 21:38
autor: masakra
ja mam zrobione w gtb2260vk tak że na tą rurę po lewej stronie - zaznaczyłem na czerwono mam nasunięte kolanko (trzeba trochę dociąć/dopasować) żeby kąt się w miarę zgadzał i idzie to połączyć opaskami ślimakowymi/śrubowymi

oczywiście rura alu już nie jest dokręcona do podłużnicy

Obrazek

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1mP5VOVXX ... b-Inch.jpg

http://allegro.pl/kolanko-silikon-turbo ... 79931.html" onclick="window.open(this.href);return false;

kupujesz takie kolanko i powinno pasować ( weź dłuższe - żeby nie brakło ) , do tego silikon dostosuj do większej średnicy, do mniejszej - mocniej ściśniesz opaską i będzie działać

u mnie ładuje 2,5 bara i nie zrzuca

ARL+GTB2060VKLR - Połączenie turbo z fabrycznym orurowaniem

: czw wrz 28, 2017 12:21
autor: DjExit
Super, dziękuję za podpowiedź. A jak masz rozwiązaną kwestię wydechu ?

ARL+GTB2060VKLR - Połączenie turbo z fabrycznym orurowaniem

: pt wrz 29, 2017 00:02
autor: masakra
ja mam 4x4 i jest 4 x gorzej :bajer:
Obrazek

wygięcie/ siatka, downpipe został oryginalny. Ucięte zostało pierwsze 20cm wydechu od turbiny/flanszy (flansze pod nowe turbo potrzebujesz) - do tego mocowania przy turbinie/pierwszy łuk.
Spasowane zostało tak żeby "dobrze patrzyło" na resztę wydechu, bo za dużo kombinacji z tymi wygięciami by było.
To ucięte 20 cm było trochę mniejszej średnicy, reszta wydechu wydaje się być szersza, po przeróbce teraz downpipe jest podobnej średnicy, resztę mam 2,5"