1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem

Post autor: KLICHO » pt cze 16, 2017 09:34

Moze miec delikatnie zgiete. Kolega mial a moc kompresje trzymal silnik. A sprawdzisz ich stan tylko wyjmujac je.


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem

Post autor: marcinas1983 » pn cze 19, 2017 20:10

Ciągle nie daje mi spokoju to co się dzieje z moim silnikiem. Dzisiaj postanowiłem trochę potestować różne ustawienia. Żadne podbijanie ciśnienia w pompie, oraz zmniejszanie nic nie daje, ale.... daje za to cofnięcie pompy statycznie. Jak z kąta dla ciepłego silnika 51 cofnę na 30-35 to w końcu przy 2 tys obr/min zaworek n108 jest wysterowany na 60%. Sprawdzałem tak ze 2 razy i za każdym razem ten sam efekt. Jak tylko ustawię kąt na niebieską linię to jest lipa i znów przy 2 tys obr/min na postoju 2.8% wysterowanie n108. Wydaje mi się, że silnik teraz lepiej chodzi niż wcześniej. Wcześniej jak by klekotał od pewnych obrotów mocniej. I tu rodzi się pytanie... gdzie może być problem, że przy kącie ustawionym prawidłowo na vag'u robią się jaja, a jak ustawi się poniżej zalecanego to jest dobrze??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 15 gości