Golf 2 silnik ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » czw mar 31, 2016 22:21

monopolowy, co racja to racja turbo i tak bym pewnie chciał wymienić :D
fmica hmm no posiadam w sumie w swoim golfie już takiego :D http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html" onclick="window.open(this.href);return false; hehe
220km hmm myślę, że na początek jak najbardziej starczy, wiadomo potem będzie chciało się więcej.

A reszta co sądzi? ASZ czy ARL? zbytnio różnicy nie ma jest tańszy prawie o połowę ^^


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Golf 2 silnik ARL

Post autor: Baryla » pt kwie 01, 2016 09:58

PiterMK95 pisze:A reszta co sądzi? ASZ czy ARL? zbytnio różnicy nie ma jest tańszy prawie o połowę ^^
Jaki jest sens kupowac arl do golfa 2 gdzie podstawowa roznica to turbo i fmic? Turbo z arl i tak nie wsadzisz do golfa 2, fmic trzeba rzezbic, a slupek jest taki sam. Jedynie mozesz miec pecha i trafic slabsze pompki od AL, ale na szczescie zadko sie trafialy w asz. Glownie miales AL i ich zamienniki czyli to samo co w arl.



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » pt kwie 01, 2016 12:50

A czemu nie wsadze turbo?
I chyba się przekonam do tego asz :D


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: Baryla » pt kwie 01, 2016 13:02

PiterMK95 pisze:A czemu nie wsadze turbo?
I chyba się przekonam do tego asz :D
Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lape



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » pt kwie 01, 2016 13:06

A z asz nie będzie problemów?
I bym dał 5 biegowa skrzynie żeby mniej przerabiać a nawet nic hehe


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Golf 2 silnik ARL

Post autor: monopolowy » pt kwie 01, 2016 21:02

Co do ASZ - jak dobrze trafisz to powinien wypluć 250KM na AL + GTB22 (podobno u mnie takie "dobre" szpryce siedzą, mój wywalił 230KM na GTB17)


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

plbartek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: plbartek89 » pn maja 09, 2016 20:21

Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lape
Witam jestem podczas swapa ASZ + skrzynia 6 drw do mk2.

Sanki z Golf III 1.9 , przednia belka z B4 1.9 (poduszka w belce) przez to silnik jest tak jak sie nalezy.
Ogolnie silnik juz wisi jedynym problemem jest tylna lapa ktora wadzi o turboleum , ktore chcialbym na poczatku wykorzystac.
Wiem ze takich swapow jest kilka lub nascie , wiec jesli ktos ma jakas podpowiedz to bardzo prosze jak sobie z tym poradzic.
Czy turbo z kolektorem z AWX ktore jest przykrecane a co za tym idzie jest pod innym katem bedzie pasowac ??
w pryzszlosci i tak bedzie tam GTB2260 ale jak juz pisalem na poczatek musze tam wsadzic ori ASZ.

Pozdrawaim



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: Baryla » wt maja 10, 2016 06:26

plbartek89 pisze:
Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lape
Witam jestem podczas swapa ASZ + skrzynia 6 drw do mk2.

Sanki z Golf III 1.9 , przednia belka z B4 1.9 (poduszka w belce) przez to silnik jest tak jak sie nalezy.
Ogolnie silnik juz wisi jedynym problemem jest tylna lapa ktora wadzi o turboleum , ktore chcialbym na poczatku wykorzystac.
Wiem ze takich swapow jest kilka lub nascie , wiec jesli ktos ma jakas podpowiedz to bardzo prosze jak sobie z tym poradzic.
Czy turbo z kolektorem z AWX ktore jest przykrecane a co za tym idzie jest pod innym katem bedzie pasowac ??
w pryzszlosci i tak bedzie tam GTB2260 ale jak juz pisalem na poczatek musze tam wsadzic ori ASZ.

Pozdrawaim
Najtansza i najprostrsza alternatywa bedzie turbo z awx/avf. Pasuje idealnie.



plbartek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: plbartek89 » wt maja 10, 2016 07:03

Dzieki



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » pn maja 16, 2016 18:08

panowie, a powiecie mi czy jak wsadzę ASZ to wiadomo muszę zrobić zawieszenie i tu pytanko lepiej z golfa 3 czy z 4 ? myślałem żeby wsadzić ze 4 ale czy więcej roboty?
jak np. z tylną belką? też bym musiał wywalić z golfa 2 i wsadzić z 4? czy to podejdzie wgl? lub co ew przerobić muszę?
bo moja seryjna belka trochę ma tej rdzy i bym ją za niedługo wymieniał i tak se myślę ze odrazu bym może wsadził jakąś którą będzie dobra do swapa na asz i odrazu może bym kupił z tarczami? np. z 2 gti? albo ze 3/4?


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

plbartek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: plbartek89 » pn maja 16, 2016 22:51

Golf 4 inna historia (tak samo jak a3 8l) i tym podobne .. wybij sobie z głowy.Tylna belka g3 ze stabilizatorem... przod takze cale sanki mozesz zalozyc z g3

Jak chcesz mocniejsze hamulce to przednie giry + zwrotnice z vr6 lub GTI 5x100.



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » wt maja 31, 2016 11:24

Panowie nie zakładając nowego tematu napisz tu.
Padła mi półoś prawa w moim mk2, pękła heh
I takie pytanko jeżeli zrobię swapa na 1.9 asz to czy polosie muszę zmieniać czy mogę zostać seryjne?
Bo jak zmienić to od razu wsadze lepsze a jak mogą zostać to wkładam seryjne.
Pozdrawiam


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Golf 2 silnik ARL

Post autor: darwaz » wt maja 31, 2016 11:33

PiterMK95 pisze:Panowie nie zakładając nowego tematu napisz tu.
Padła mi półoś prawa w moim mk2, pękła heh
I takie pytanko jeżeli zrobię swapa na 1.9 asz to czy polosie muszę zmieniać czy mogę zostać seryjne?
Bo jak zmienić to od razu wsadze lepsze a jak mogą zostać to wkładam seryjne.
Pozdrawiam
Co ma swap do skrzyni? Jak zostawisz skrzynie z mk2 to nie musisz nic zmieniać. Półosie zostają seryjne. Tylko wiesz że sprzęgło od mk2 nie przeniesie momentu ASZ ? Musisz obić kewlarem i wzmocnić docisk.



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Golf 2 silnik ARL

Post autor: PiterMK95 » wt maja 31, 2016 12:14

Tzn nie zostawial bym skrzyni z mk2 tylko wsadził jakąś lepszą ale też 5biegowa by nie przerabiać właśnie polosi.
Czyli w takim razie przegubów poloski nie będzie trzeba zmieniać? Hehe


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości