Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).

Post autor: DjExit » wt mar 24, 2015 12:46

Witam. W najbliższym czasie mam zamiar całkowicie zlikwidować EGR w swoim ARLu. Sprawy związane z zaślepianiem rur, wyłączaniem EGR w programie są dla mnie jasne, natomiast mam wątpliwości dotyczące chłodnicy spalin. Czy wąż zasilający i powrotny chłodziwa mogę po prostu ze sobą połączyć pomijając zdemontowaną chłodnicę? Czy lepiej zaślepić obydwa węże? Czy poza wolniejszym nagrzewaniem się silnika wywalenie tej chłodnicy powoduje jakieś następstwa?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).

Post autor: soprano89 » wt mar 24, 2015 19:54

węże połącz ze sobą pomijając chłodnice



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).

Post autor: stefano189 » śr mar 25, 2015 20:55

DjExit pisze:Czy poza wolniejszym nagrzewaniem się silnika wywalenie tej chłodnicy powoduje jakieś następstwa?

Nie. Ale jeśli zależy ci na szybkim nagrzewaniu, to wywal chłodniczkę EGR-a i zmień przy okazji turbo na GTB2060VKLR. :bigok: :bigok:

Może wydawać się to smieszne, ale to turbo ma płaszcz wodny i fazie rozgrzewania silnika, płyn chłodniczy odbiera temp. z korpusu turbiny i szybciej grzeje silnik. Póżniej, jak się silnik rozgrzeje, to płyn chłodzi turbo. Tyle w temacie.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Pozbycie się chłodnicy spalin (EGR).

Post autor: tomek08 » czw mar 26, 2015 14:11

Witam, można też wywalić oba węże z chłodnicy i połączyć, prawdopodobnie nagrzewnicę z silnikiem, jednym wężem odpowiednio ukształtowanym, żeby to jakoś pod maską wyglądało lub, jak pisze stefano189, zapodać GTB.
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości