Strona 2 z 2

Chip tuning zgranie eeprom

: śr maja 07, 2014 19:49
autor: adrianagent
Dziękuję za czujność :)
Wstawiona orientacyjnie :) ze starego- TDI-ka, dawkę wystarczy zapodać od 200 rpm. Nowsze TDI-ki zapodają paliwo dopiero przy pewnych obrotach by oszczędzić dwumase.

Chip tuning zgranie eeprom

: czw maja 08, 2014 01:25
autor: zgredd
Jak napisałeś że jest słaba to wrzuć jak powinna wyglądać i co zmienić.

Chip tuning zgranie eeprom

: czw maja 08, 2014 07:36
autor: JABcok20
Post przed masz napisane przykład przez kolegę i dokładnie wytłumaczone

Chip tuning zgranie eeprom

: czw maja 08, 2014 23:14
autor: toffic
Nie lepiej naprawić rozrusznik zamiast psuć coś, co nie jest bezpodstawne w ECU :chytry:

Chip tuning zgranie eeprom

: pt maja 09, 2014 00:51
autor: zgredd
Rozrusznik trzeba wyciągać i się narobić. Lepiej grzebać mapę i mieć spokój nawet przy słabszym akumulatorze da rade odpalić diesla, od razu można dorzucić kilka km, i wyciąć przepływkę która bardzo często tnie i nie jest tania. W większości nowszych sterowników idzie to zrobić po kablu wiec za kasę i czas naprawy rozrusznika można wgrać kilka rzeczy które usprawnią jazdę.

Chip tuning zgranie eeprom

: pt maja 09, 2014 13:32
autor: toffic
Więc zamiast zrobić coś dobrze lepiej zastosować drut i zmienić mapę startową, naciągając klienta na koszty, bo przecież za cene naprawy rozrusznika nikt tego nie zrobi, naciągając go dodatkowo na koszty w przyszłości, to jest Polska rzeczywistość :kac:

Chip tuning zgranie eeprom

: sob maja 10, 2014 02:31
autor: zgredd
Zależy ile u Ciebie kosztuje taka modyfikacja, podliczając koszty związane z regeneracja lub kupnem innego rozrusznika i innych dodatkowych pierdół to pozbywamy się prze pływki która kosztuje grosze w zamienniku ale nie podziała dłużej niż rok, a gwarancje mało kto daje. Tak więc lepiej za te około 400-500zł dołożyć sobie kilka koni plus usunięcie przepływki i modyfikacja map startowych. Mam pomysł nie rób nikomu takich modów bo to naciąganie!!!!! szczególnie w VP które czasami są ware 2-5 tys złotych i mają przebieg 500 tys+. Mało kto włoży 1000zł w elektroniczne pierdoły które można ogarnąć za 500zł i cieszyć się większą mocą i momentem.

Chip tuning zgranie eeprom

: pn maja 12, 2014 12:27
autor: toffic
Więc lepiej zrobić coś gorzej za 500zł niż lepiej za połowe tej ceny, ekstra :goof:

Chip tuning zgranie eeprom

: pn maja 12, 2014 13:20
autor: JABcok20
Szkoda gadać. W aucie będzie do wymiany aku lub rozrusznik to zmieniają mapy. Nie w tej kolejności się to robi :bigok:

Chip tuning zgranie eeprom

: czw lis 20, 2014 10:23
autor: szczajgiel89
adrianagent pisze:Witam dla potomności postaram się odpowiedzieć na dość stary temat, lecz nie zakończony.
W silnikach 1.9 TDI do roku ok. 2000 soft wgrywa się przez wylutowanie pamięci eprom (jednokrotnego zapisu) i wlutowanie pamięci eeprom (wielokrotengo zapisu) w podstawkach z których można je bez problemu wyciągnąć i zaprogramować w programatorze.
Mam pytanie: Czy po przelutowaniu pamięci na eeprom będzie możliwość programowania przez kabel i złącze OBD tak jak w tdi po 2000r? Mam ahf-a 1999r i przymierzam się do takiej operacji.

Re: Chip tuning zgranie eeprom

: czw lis 20, 2014 11:12
autor: deskjet
W moim ALH z 1999r programowanie idzie po kablu wiec moze i u Cb?

Chip tuning zgranie eeprom

: czw lis 20, 2014 15:00
autor: zgredd
Nic nie da wlutowanie nowych kości, tylko tyle że można je kilkakrotnie zapisywać. Jak masz sterownik 012XX ta pójdzie po kablu. Jak masz 018 to niestety tylko programator i lutowanie AHF miał różne sterowniki więc nie można jednoznacznie napisać.

Chip tuning zgranie eeprom

: wt lis 25, 2014 17:38
autor: szczajgiel89
Niestety mam 018 dlatego pytam, dzieki za info :kufel:

Chip tuning zgranie eeprom

: czw lis 27, 2014 14:22
autor: szczajgiel89
Jeszcze jedno pytanie do Was, mam możliwość kupienia kości od ahf 018 BA z wirusem. Będą one kompatybilne z moim sterownikiem 018 BM ?