wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: Cinek » pt paź 28, 2011 08:39

chciałbym, aby wszystkie dyskusje na temat działalności tunerów i handlowców, dostarczających elementów potrzebnych do podnoszenia mocy były prowadzone w tym temacie. rozmowy o tym, że miało być 150KM albo 300 bar a nie ma bo tuner/mechanik czy jeszcze inny jest "be" w innych tematach strikte technicznych będą przenoszone tutaj albo usuwane.
klienci mogą się wypowiadać o jakości usług i innych tego typu sprawach a usługo/towarodawcy wyjaśniać ewentualne uwagi


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Re: wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego mo

Post autor: Aadam » pt paź 28, 2011 09:04

Moderator: Panie Adamie, trochę się Pan za bardzo rozpędził z osądami, których Administratorzy nie mogą potwierdzić. Zarówno ten temat jak i te które znajdują się w zsypie (tej samej treści) są niezgodne z punktem regulaminu 13b). Za to otrzymuje Pan ostrzeżenie a temat zostaje zmoderowany jedynie do wyników badań które Pan przeprowadził na dowód złej jakości produktu który Pan otrzymał. Gdyby Pańskie posty zawierały jedynie fakty i to że nie poleca Pan sprzedającego ze względu na problemy z jakością towaru, nie było by ani moderacji ani ostrzeżenia.

Proszę pamiętać - forum nie jest miejscem do rozwiązywania problemów między sprzedającym a kupującym. Administratorzy i moderatorzy nie będą rozwiązywać takich spraw. Od tego jest sąd cywilny. Nazywanie kogokolwiek oszustem, naciągaczem czy ściemniaczem bez wyroku sądowego potwierdzającego taki fakt, traktowane będzie tutaj jako pomówienie i stosownie nagradzane.



:bylo:
Ostatnio zmieniony sob paź 29, 2011 17:00 przez Aadam, łącznie zmieniany 2 razy.


1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: Muszka.d » pt paź 28, 2011 09:54

Myślę że sprawa wyjaśniona :pub:


Jeżeli faktycznie był problem z wtryskami - winę ponosi serwis.
Szkoda tylko że nie wróciły one do mnie bo wtedy w serwisie swoje bym narobił :satan:
Ostatnio zmieniony śr lis 02, 2011 00:13 przez Muszka.d, łącznie zmieniany 3 razy.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: Cinek » pt paź 28, 2011 10:56

panowie, z oszustwami jest osobny temat i tam proszę konkrety, najlepiej poparte stosownymi doniesieniami. tutaj dyskutujemy na inne tematy. wyedytowałem posty i jeżeli sytuacja sie powtórzy polecą uspokajające bany


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: Skulek » pt paź 28, 2011 21:51

Aadam, każdemu może się zdarzyć jakaś wpadka, ja brałem od Muszka.d 230, jako jeden z pierwszych, też nie wiedziałem co to będzie, ale wtryski okazały się ok. Nie było żadnych problemów po 8tys. były wrzucone na maszynę [Dziwne, ale nie tylko w Nadarzynie takie mają] w Olsztynie, wszystko było prawidłowo czyli 220/300 wiadomo minimalne odchylenie było, ale w normie ..


...

ksyniu22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:15
Lokalizacja: Brzeźno/Poznań

Re: wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego mo

Post autor: ksyniu22 » sob paź 29, 2011 01:22

ja zakupilem ostatnio od kolegi wtryski, jeszcze ich nie ruszalem, moge komus podeslac kto ma jakis tam autorytet tu na forum do sprawdzenia i sie okaze jak faktycznie wyglada sprawa z wtryskami i cisnieniami...



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: ksenon » sob paź 29, 2011 19:06

Same Ciśnienia,to jest pikuś,ustawi je byle pompiarz mający do dyspozycji komplet podkładek i odpowiedni sprzęt.
Nic w tym trudnego.
Jednak poproś sprzedawcę o pewien papier,to zobaczysz,ilu z nich Ci go wystawi.
Takie papiery,czyli certyfikaty są rzeczą normalną,ale nie w naszym kraju.
Oto i ten dokument,którego nie wystawi żaden sprzedawca wtrysków na tym i innym forum.

Obrazek



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: spawacz » sob paź 29, 2011 21:12

ja dodam tylko tyle ze sam sobie ustawialem cisnienia, - a wlasaciwie nie ustawialem, 240 na 320 byly po zalozeniu nowych koncowek, i mierzylem pare dni temu i nie ma odchylu, wiec jak sa cienkie koncowki to sie iglica szybko wyklepie i spadnie cisnienie, podobnie jak popychacz we wtryskiwaczu- tyle ze ten sporo wytrzymalszy niz koncowka.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: krzys_jg » pn paź 31, 2011 00:27

Może ja coś od siebie dodam odnośnie zakupu wtrysków od kolegi Muszka.d. Wtryski zakupiłem ponad 1,5 roku temu, na jego ofertę trafiłem zupełnie przypadkiem, na jakimś innym forum, po prostu był wtedy jedyną osobą u której znalazłem gotowe 216 od ręki, u kilku innych osób z którymi rozmawiałem trzeba było czekać coś koło miesiąca niby z racji braku końcówek BOSIO (podobno wszyscy czekali na końcówki od importera aż przyjadą z włoch). Zaryzykowałem, końcówki z tego co pamiętam były montowane u gościa pod Wrocławiem o którym słyszałem same pozytywne opinie takie jak o słynnym już Nadarzynie. Gotowe wtryski odebrałem osobiście, dostałem wtedy jako nowicjusz w temacie sporo cennych rad odnośnie montażu i co mogę powiedzieć po przejechaniu ponad 50tys. na nich - jestem bardzo zadowolony. Wszystko od początku do teraz działa tak samo poprawnie, nic nie wymagało poprawy itp. Dlatego ja osobiście śmiało polecam Muszka.d, gość konkretny i widać, że siedzi w temacie, potem jeszcze dzwoniłem żeby się dopytać o kilka szczegółów, bez problemów otrzymałem informację. Dlatego ja śmiało polecam i nie chcę robić jakiejś reklamy, opisuję tylko jak wyglądała u mnie transakcja



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: Muszka.d » pn paź 31, 2011 01:08

Tak jak kolega ksenon, pisze takie wydruki to nie u nas w PL. :bigok:

I już raczej można o tym zapomnieć bo serwisy które miały to mieć już nie będą miały bo wolą kupić np sprzęt do pompek razem z drukarką, a nie do 2 sprężynowych które powoli będą odchodziły...

Jak dla mnie świstek totalnie zbędny :pub:


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: ksenon » pn paź 31, 2011 15:01

krzys_jg pisze:Dlatego ja śmiało polecam i nie chcę robić jakiejś reklamy, opisuję tylko jak wyglądała u mnie transakcja
Ale tutaj trzeba takich sprzedawców reklamować,skoro jesteś z jego usług zadowolony,to dlaczego nie miałbyś się swoją opinią podzielić z innymi.
Jest wielu jeszcze niezdecydowanych,którym Twoje zdanie z pewnością w podjęciu decyzji pomoże.



Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: krzys_jg » pn paź 31, 2011 20:08

Ok :) W takim razie śmiało polecam wtryski od Muszka.d



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: cowboy » wt lut 14, 2012 14:24

spawacz pisze: jak sa cienkie koncowki to sie iglica szybko wyklepie i spadnie cisnienie, podobnie jak popychacz we wtryskiwaczu- tyle ze ten sporo wytrzymalszy niz koncowka.
nie, słabe jakościowo koncówki bedą lać bo pogorszy sie rozpylanie ale trzpień również się zużywa !
dlatego jak sie stosuje zamienniki, a nie zestawy naprawcze BOSCH ( które zawierają przekładkę i trzpień) to sa wieksze rozbieżności w cisnieniach, trudniej sie reguluje te cisnienia oraz zwykle szybciej spadają cisnienia otwarcia wtrysku
iglica również się sklepuje, na początku musi się ułożyć ale zuzycie trzpienia jest rownież istotne - nawet bardziej niz iglicy jesli chodzi o cisnienia otwarcia - dlatego Bosch daje to w zestawie naprawczym
zdarzają sie wtryski w kórych NIE DA sie wyregulowac poprawnie cisnień bez wymiany trzpienia, tak jest zużyty
pragne również rozwiać mit jakoby się sprężyny osłabiały, to ma pomijalny wpływ

najgorsze połączenie to kiepska koncówka oraz stare zużyte wtryskiwacze jako baza do przeróbki, w których trzpienie są sklepane i nie mają idealnej powierzchni
wtedy szybko wtrysk zaczyna sikać, dodatkowo spada cisnienie otwarcia i jest kupa dymu i mało mocy oraz wzrasta EGT, co jest dość istotne przy dużych mocach, gdzie to sie szybciej uwidoczni



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

wszystko o tunerach i dostawcach towaru przynoszącego moc

Post autor: glus » czw kwie 26, 2012 21:48

Pomijajac wieksze moce jest widoczne przy wiekszych przebiegach (powiedzmy 300kKM) auto dymi temeratura rosnie i niçci z jazdy, to to o czym pisze cowboy .
Poza wtryskami i ich cisnieniami wtryskow jest wazna kondycja silnika( tloki,pierscienie,pompa olejowa,glowica,turbo).


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości