Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: tomek08 » wt lis 15, 2011 00:55

Witam, pany to ja moim lichawym seatem, na mokrym na 5biegu, przy 140stu, ale lekko podskoczyło na nierównej nawierzchni i TCS się oświecił. :bigok: A i na pompie 10tce :popcorn:
Pozdrawiam.


Tomek

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Daron7 » wt lis 15, 2011 01:04

_Bolec_ pisze:
Daron7 pisze:AHU (36mg przy 4V) i 0.85b
napięcie to 3,726 V a powietrza jest nawet i 0,924 jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione :bajer:
Pierwszy log AHU z brzegu http://vaglog.rtnet.pl/brycek1_12018.html .

Dawkę, napięcie oraz boost podaje się przy 4tyś obr (gdzie moc max). Więc pokaż mi log AHU gdzie przy 4000tyś jest 0.924b i do tego tylko 3.726V.



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: _Bolec_ » wt lis 15, 2011 01:19

Daron7, instnieją korekcje :) wsada sobie zobacz :) ja mówiłem o koncówce Bf jak coś :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » wt lis 15, 2011 09:42

hmm, dziwna akcja tym filmie, ten zgrzyt i da spora ilosc dymu. Jak dalem na niebieska to wysterowanie bylo 3-5% ( 2.2 BTDC) i vag pokazal 52, jak dalem nad czerwona to jest teraz 1.3st i zaworek pracuje na 55-60% czyli jak powinno byc, vag pokazuje 54 dziwna sprawa . Jak bylo ponad niebieska to przy dodaniu gazu grzechotal strasznie, ktorko mowiac za duzo wyprzedzil.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » wt lis 15, 2011 12:24

spawacz pisze:vag pokazuje 54 dziwna sprawa
Dziwna,ciekawe dlaczego?
spawacz pisze:Jak bylo ponad niebieska to przy dodaniu gazu grzechotal strasznie, ktorko mowiac za duzo wyprzedzil.
Cały czas staram Ci się wytłumaczyć,że masz problem z odpowiednim wyprzedzeniem kąta wtrysku.
Nie jest dla Ciebie dziwnym fakt,że dopiero po znacznym opóźnieniu silnik pracuje normalnie?
Czy to naturalne :banghead: ??
Przecież nie jesteś tępy,znasz się trochę na tym i owym,to dlaczego nie możesz zatrybić?
Do tej pory nie chcesz się przyznać do tego,że coś mówiąc łagodnie spierniczyłeś,skoro masz takie jazdy z kątem wtrysku.
Na pompie ve nie będziesz miał oczekiwanych przyrostów,jak nie ogarniesz tematu timing'u.
A to,że po maksymalnym opóźnieniu wyprzedza o marne 8 stopni w porównaniu z 18'toma po sofcie,to nie powód do radości.
Cofnąłeś wałek,to jeszcze ma możliwość to ogarnąć.
Taką wartość to sobie jeszcze n 108 nadrobi,jazdy zaczną się później.
Zabraknie Ci regulacji,żeby to opanować,a przeskakiwanie o ząbek tylko sprawę pogorszy.
Ustaw sobie na niebieską linię i wtedy zaloguj 004,zobaczysz jak sobie będzie radził n 108 z tymi 8'mioma stopniami.
Ale skoro jesteś pewny,że wszystko będzie cacy,to trzymaj się swojego.
Ja życzę powodzenia.
tomek08 pisze: pany to ja moim lichawym seatem, na mokrym na 5biegu, przy 140stu, ale lekko podskoczyło na nierównej nawierzchni i TCS się oświecił. :bigok: A i na pompie 10tce

Masakra,amorki wymień,bo już nie trzymają,skoro podskakuje.
Aaa i zapomniałeś dodać,że z pedałem gazu w podłodze,przy wyprzedzaniu i max.boost.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » wt lis 15, 2011 14:42

hehe. ksenon, ja wiem o co Ci chodzi , bardzo dobrze zdaje sobie sprawe ze kat nie jest jaki powinien, a to z bardzo prostej przyczyny, ori fala asv narasta bardziej stromo niz ta z reni, i sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste, jakby kąt w ecu poprawic do fali to by bylo milo. Zreszta ksenon ja nic nie spier... to bylo wiadome ze tak bedzie i liczylem sie z tym ze na innej fali bedzie robil mete. No nic podjade na softa zobaczymy co sie bedzie dzialo.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » wt lis 15, 2011 15:25

spawacz pisze: i sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste,
Tak renia ...988,jak i asv,agr,alh,afn,avg itd mają identyczne sprężyny przestawiacza 1 464 619 938,nawet pompa 0 460 414 987 ma taką samą.
Gdyby była twardsza,to nie było by tendencji do tak znacznego wyprzedzania kąta,tylko do jego opóźniania.
Dlaczego?
Otóż przestawiacz miałby problem z odpowiednio szybkim wprowadzeniem kosza w ruch,a to dlatego,że twardsza sprężyna stawia większe opory.
N 109 reguluje przestawiaczem za pomocą ciśnienia paliwa.
Jeżeli przy stałym,wynikającym z przelicznika ciśnieniu dasz twardszą sprężynę,to kąt będzie za słabo przyśpieszany,a Ty takiego zjawiska nie masz.
U Ciebie kąt z racji beznadziejnej,nie dość,że niższej jak w asv de 110,to jeszcze o innej charakterystyce krzywki,fali jest najzwyczajniej dużo bardziej wyprzedzany.
Tak,jak pisałem,przy seryjnej wartości z takim opóźnieniem w tdi timing jeszcze n 109 to wysteruje,ale już przy zwiększonym stopniu wyprzedzenia będzie znacznie ciekawiej :jezor: .
No chyba,że tuner wyprzedzi Ci kąt o 10 stopni,ale wtedy poza kupą dymu nic więcej nie ugrasz.
spawacz pisze: sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste,
Jak wspomniałem,gdyby tak było,to musiałbyś go przyśpieszać,a nie opóźniać :hmm: .
Jeszcze na temat zasady działania pomp i timingów musisz trochę poczytać :pub: .
Gdybyś wiedział,co i jak,to byś nigdy de 185 nie wsadził,ale od czego jest forum.
Ta fala najzwyczajniej kradnie Ci cenne stopnie wyprzedzenia kąta wtrysku,których przy sofcie raczej nie odzyskasz.
A jeżeli wkładałeś ją licząc na większe przyrosty,to popełniłeś błąd,jest niższa jak de 110,a to w przypadku 11'tki duży minus.
Zwłaszcza przy finalnym strojeniu.
Pozdrawiam.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » śr lis 16, 2011 20:03

Zawsze mozna "zmanipulowac" cisnienie w pompie lub, miec ch-ke falki z ori stera to to az takie trudne nie bedzie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » śr lis 16, 2011 22:46

spawacz,zmanipulować to można wyniki wyborów na Białorusi,nie ciśnienie.
Zabawa z ciśnieniem paliwa w pompie tylko pod nadzorem manometru,tylko.
W Twoim przypadku zabawa z ciśnieniami niewiele da,bo masz nieodpowiednią falę.
Zwiększenie ciśnienia,bo tylko to możesz zrobić,spowoduje jeszcze większe wyprzedzenie kąta,więc zabraknie Ci już regulacji na fasolkach.
Zmniejszenie natomiast,poprzez wymianę zaworków,może spowodować straty,które odczujesz zarówno na drodze,jak i zauważysz na hamowni.
Ale jak widzę,jesteś mówiąc ładnie "niereformowalny",więc rób co chcesz.
Pozdrawiam i powodzenia życzę.

Aaa,nie zapomnij pochwalić się wynikiem po strojeniu,chętnie popatrzę,być może Tobie pierwszemu uda się to,czego inni dokonać nie mogli :pub: .



Awatar użytkownika
voodi22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn mar 17, 2008 23:38
Lokalizacja: tu i tam

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: voodi22 » śr lis 16, 2011 23:13

witam mam pytanie pod tłoczkoroździelacz z renaulta fala z AFN bedzie odpowiednia czy lepiej szukac or od 11 VW (dawca pompa z AFN ori)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211081

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: JohnyWalker » śr lis 16, 2011 23:43

Fala de110 z afn to jedna z lepszych pod tłok 11,a najlepiej jakbyś kupił de143 to wtedy można wydajnością przegonić ori z ahh,ale taka fala nowa to koszt 550złotych bądź szukać używki:)



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: tomek08 » czw lis 17, 2011 11:15

Witam,
ksenon pisze:Masakra,amorki wymień,bo już nie trzymają,skoro podskakuje.
, 10.11.2011r. byłem na przeglądzie i nic na temat amorków chłopak nie powiedział.
ksenon pisze:Aaa i zapomniałeś dodać,że z pedałem gazu w podłodze,przy wyprzedzaniu i max.boost
,
Jak byś mi to z ust wyjął :bigok: .
Pozdrawiam.


Tomek

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » czw lis 17, 2011 16:48

co do amorów to daruj sobie opinie osob pracujacych na stacjach, oni nie maja pojecia o samochodach.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » czw lis 17, 2011 19:38

Ksenon niech strace :P przez swoja "niereformowalność" .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości