Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: radeks1985 » ndz lip 29, 2012 11:12

no właśnie że na starych wtryskach też lekko podszyrpywał ale 2 miesiące temu wymieniłem wtryski ma 0.216 z bosio i też lekko szrpał ale po zmianie na tłokorozdzielacz to już bardziej i częściej. Mógłbyś mi opisać jak zrobić tą adaptację na kanale 00 bo nie wiem o co chodzi z tym 8-9ms. dawkę mam ustawiona na 5.6-5-8 mg a kąt idealnie ustawiony. dzięki za odp



radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: radeks1985 » pt gru 28, 2012 23:02

witam rozwiązałem problem a mianowicie tym problemem był dwumas po wymianie na jednomas z 1z i sgrzęgła z g60 wszystko elegancko pozdrawiam



Tygrysq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
Lokalizacja: Bytów
Auto: Golf mk4
Silnik: ALH
Kontakt:

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Tygrysq » ndz maja 20, 2018 21:40

Panowie A golf 1.9tdi alh wtryskiwacze 216 wzm pompa 10 jaka dawka i kąt? Pytam bo zmieniłem wtryski wyczyściłem turbo i narazie nic nie ruszyłem przy większym bucie z tyłu flagę wali i powyżej 3tys obrotów nie ciągnie



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: KLICHO » wt maja 22, 2018 08:06

Kąt ustawiasz w TDI Timming wybierasz dany silnik i ustawiasz kreska ma dotykać rogiem środkową linie . Ma nie opadać poniżej niej. Lekko powyżej dopuszczalne. Co do dawki daj 3.0 i zobacz czy jest ok. I ustawiasz że pomocą przesuniacia nastawnika a nie w adaptacjach


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: tomek08 » ndz maja 27, 2018 00:22

Witam, jeśli nikt tam nic nie grzebał przy nastawniku, to w oryginale powinno być około 3,6mg/r.
Pozdrawiam.


Tomek

Vw4ALH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 30, 2020 04:05
Kontakt:

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Vw4ALH » ndz sty 31, 2021 02:29

Witam, czy mogl by mi ktos podpowiedzieć dlaczego po zmianie wtryskow na 216 spalanie na pokladzie rosnie gdy auto stoi na biegu jalowym a gdy jade widze ze spada ale tez nie wiadomo ile.. na poprzednich wtryskach tego nie mialem a spalanie bylo 4.3,4-4,-5 teraz po zalozeniu 216 raz ze szarpala silnikiem to strasznie czarne bąki puszczal i wcale nie trzeba bylo go wkrecac na obroty, dyglem nastawnik i szarpanie zniklo mysle ze wiemy z jakich powodow ono bylo jak i dymienie, przy wartosci na vagu 4,2-4,4 spoko fajnie jedzie itd czy to normalne ze taki przeskok w spalaniu sie robi ? Wiem rowniez ze kat wtrysku mam do poprawy jak to ogarne zobacze czy cos sie zmieni. Dzieki



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: tomek08 » pn lut 01, 2021 20:54

Witam, po montażu większych wtrysków spalanie przynajmniej według kompa się zmniejszy, tzn będzie pokazywać mniejsza wartość, a rzeczywiście będzie podobne (zależne od stylu jazdy), po zapodaniu pompy 11tki w drugą stronę.
Trzeba skalibrować ustawienia, ale nie w każdym samochodzie można to uczynić. Najlepiej przeliczyć, to co się zaleje do baku i porównać. Czasami może być nawet litr różnicy 1l/100km.
Mi udało się to skalibrować co do 0,1l/100km.
W Twoim przypadku szarpanie było spowodowane za dużą dawką paliwa.
Zdarza się również, że silnik nierówno chodzi na jałowych, to najczęściej jest spowodowane za niskim ciśnieniem wewnętrznym pompy wtryskowej.
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości