Strona 31 z 32

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr lis 09, 2016 19:23
autor: Harnold
witam,moje wyniki golfa IV TDI silnik ATD,seria + kat OUT+sprzęgło VR6,moc i moment na kołach.
W następnym tyg.montowana hybryda z ARL plus FMIC i EGR out Obrazek

zamontowana turbo hybryda z arl,fmic oraz pompki bq od 2L tdiObrazek

niestety turbo coś późno wstaje i będzie konieczna poprawka i ustawienie turbosprężarki



efekt końcowy
zamontowane: sprzęgło VR6, duży FMIC, turbo hybryda, pompki BQ 2.0TDI, KAT OUT, EGR OUT, wymiana szklanek, wymiana panewek filtrów,uszczelek,olej MOTUL SPECIFIC 5W40, strojenie KINGSOFTObrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn lis 21, 2016 09:34
autor: DjExit
Mój Mk4 ARL, silnik seryjny, seryjne pompki, seryjne turbo, wydech seryjna średnica ale bez katalizatora i końcowy tłumik Ulter Sport, zaślepiony i wywalony EGR, sprzęgło jednomas Valeo. Soft mojego autorstwa, twarda odcinka przy 4600obr/min.
Wynik: 194KM i 433Nm
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw sty 26, 2017 20:40
autor: pietera
To i Ja się pochwalę:

Mk4 ALH
sprzęgło jednomas SACHS
brak kata
egr out
silnik seria
Wtryski BOSCH 0.216 (zestaw naprawczy)
soft by Daron

wykresik pokazuje moc i Nm po samych wtryskach i wtryski + soft
325Nm 155 KM :-)

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: ndz lut 05, 2017 22:26
autor: pvdzi23
Golf IV AJM
Słupek ARL
Fmic 600x300x76
Pompki AJM
Wydech, DP 3",przelot 3", tłumik przelotowy magnaflow 3"
Kolektor ssacy ARL, puszka/dolot ARL
Dolot z FMIC kwas 60mm
Turbo GTB2060VKLR, na kutym kole kompresji
Pomiary bez korekty, wcześniej seria AJM plus turbo ASZ. Moc 160/380.

I wykres po wstępnym sofcie. Doszły firady HF100, wtrysk metanolu Snow Performance Stage 2. Sprzęgło to seryjny jednomas. W czerwcu główne strojenie.

Aktualnie turbo 2260VKLR, jednomas KM GERMANY i tarcza obita kevlarem z firmy MAKLAND. Wałek SDI, wymienione szklanki panewki. Nowy soft.
CDN...
Aktualnie głowica po portingu kanałów wydechowych i polerce ssących, turbo GTB2265VKLR.



Obrazek[/url]ObrazekTak to obecnie wygląda :)

Obrazek
[URL=http://www.fotem.pl/show/full/9d1503813 ... 87be2a1f1e]Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr lut 08, 2017 15:02
autor: Lukasix
Golf 4 AXR 1.9 Tdi
Wszystko orginał
nic nie usuwane jedynie wymieniony intercooler bo poprzedni byl dziurawy po diagnozie :)
Jak chip to wiadomo gdzie ogladajac inne AXR widze ze tuner ma duze znaczenie :)
Ciekaw jestem opini na priv:)
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw lut 23, 2017 08:33
autor: jarol2002
Model Auta : VW Golf VI
Rodzaj Silnika : 2,0TDi CR CBDC
Modyfikacje silnika : Brak
Moc seryjna : 110Km/250Nm
Chiptuning : 173Km/367Nm by Jarol Chiptuning

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr mar 01, 2017 11:12
autor: jarol2002
Model Auta : :fotka: Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9TDi AXR
Modyfikacje silnika :
- Turbosprężarka GTB2260vk
- FMIC Cupra
- Wydech 2,7"
- Pompki z końcówką HF80
- MAP 4 bary
- Sprzęgło G60 + Kevlar
Moc seryjna : 101Km/250Nm
Chiptuning : 256Km/454Nm by Jarol Chiptuning

Założeniem właściciela auta było osiągnięcie 250km i 450Nm pomimo, że osprzęt spokojnie pozwoliłby na więcej.

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr mar 08, 2017 12:04
autor: Roxorek
Obrazek

Taki wynik u mnie :)

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt maja 09, 2017 22:12
autor: CrocodileReggae
Hej!
Dla ciekawostki wrzucam dzisiejszy wynik strojenia paseratti - auto służbowe-terenowe.

VW PASSAT 1.6 tdi 105KM CAYC
DPF i EGR na miejscu
2013 r.
przebieg 170 tkm - ale przy 120 została wsadzona nowa pompa CR (stara delikatnie się pociła)
Auto po aktualizacji softu w akcji serwisowej.
Program zrobiony bezpośrednio po wymianie filtrów, oleju etc... (5w30 full syn ravenol, knecht - zazwyczaj oleje klasy fuchs, motul itd... )
Robi dużo tras... czasami goniony v-maxem - widać nie szkodzi.
Paliwo zwykłe lotos nigdy premium etc - zwykły ON - 99% tankowań na tej samej stacji Auchan.

Tuner - standardowo Witek z R Performance

Seria pokazała mocne 125 KM i 275Nm - a 1.6 tdi cayc zazwyczaj generuje okolice 100 - 110 KM.
Wobec tego poprosiłem o mocny program na życzenie...
Finalnie mam 160KM i 313Nm
Bardzo odczuwalna różnica... w żadnym dotychczasowym aucie program nie przyniósł takiej poprawy dynamiki.

Polecam zwłaszcza posiadaczom słabszych wersji 1.6 tdi 75KM i 90 KM - bo to mechanicznie dokładnie ten sam silnik - więc można mieć przyrost mocy o 100%.

I jeszcze wykres:Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pt maja 19, 2017 10:00
autor: crown20
Cześć
Pacjent Golf 4 1,9 Tdi ALH, 2002. Kupiłem go z przebiegiem ca. 388 tyś, po hamowaniu i sprawdzeniu miał 92km/215nm.
Od tego czasu nowa przepływka Bosch, katalizator out, 3 tygodnie temu zapodałem 216 WZM od kolegi Cobretti (po małej korekcie kąta), w bs kąt jest na 57, dawka waha się 3,6/4.
Wynik po tych zmianach 131km/313nm aktualny prawdziwy przebieg ca. 410 tyś.



ObrazekObrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw lip 06, 2017 08:45
autor: chrzaniu
Witam
Wykres mojej A3 z silnikiem BKD , przebieg 315tyś hehe .
Pompki w stanie średnim , 3 i 4 pompka mają korekcje po 2.0 ale spoko wyszło chyba , jak na soft Online od Darona .
auto fajnie jeździ od pazdziernika 2016 .
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pt lip 28, 2017 13:08
autor: DjExit
AXR (101KM, 240Nm fabrycznie) +turbo ARL +MAP 3 bar. Cała reszta seria
Soft by ja :P

Wynik: 175KM, 360Nm, 0 dymu
Obrazek

Golf Variant + 4 osoby na pokładzie, stąd ta waga, ważone bezpośrednio przed pomiarem na wadze samochodowej.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pt wrz 29, 2017 21:33
autor: 21Golfista21
Golf V BKC
- wał i korby asz
- pompki al
- turbo hybryda arl
- brak egr i kata
- sprzegło vr6
Co sądzicie o programie?Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pt paź 06, 2017 17:14
autor: or4x1d
VW Golf 4 variant 1,9 TDI ATD 2002 r.
Wszystko seryjne.
Jakiś czas temu było wymieniane sprzęgło na nową dwumasę.

Seryjnie powinno być 101 km. Ale wyszło początkowo 108,9 km
Po strojeniu 145,6 km i 329 Nm.

Obrazek