Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Harnold
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 16:19
Lokalizacja: Dębica

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Harnold » śr lis 09, 2016 19:23

witam,moje wyniki golfa IV TDI silnik ATD,seria + kat OUT+sprzęgło VR6,moc i moment na kołach.
W następnym tyg.montowana hybryda z ARL plus FMIC i EGR out Obrazek

zamontowana turbo hybryda z arl,fmic oraz pompki bq od 2L tdiObrazek

niestety turbo coś późno wstaje i będzie konieczna poprawka i ustawienie turbosprężarki



efekt końcowy
zamontowane: sprzęgło VR6, duży FMIC, turbo hybryda, pompki BQ 2.0TDI, KAT OUT, EGR OUT, wymiana szklanek, wymiana panewek filtrów,uszczelek,olej MOTUL SPECIFIC 5W40, strojenie KINGSOFTObrazek



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: DjExit » pn lis 21, 2016 09:34

Mój Mk4 ARL, silnik seryjny, seryjne pompki, seryjne turbo, wydech seryjna średnica ale bez katalizatora i końcowy tłumik Ulter Sport, zaślepiony i wywalony EGR, sprzęgło jednomas Valeo. Soft mojego autorstwa, twarda odcinka przy 4600obr/min.
Wynik: 194KM i 433Nm
Obrazek


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

pietera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt lut 26, 2016 20:38

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: pietera » czw sty 26, 2017 20:40

To i Ja się pochwalę:

Mk4 ALH
sprzęgło jednomas SACHS
brak kata
egr out
silnik seria
Wtryski BOSCH 0.216 (zestaw naprawczy)
soft by Daron

wykresik pokazuje moc i Nm po samych wtryskach i wtryski + soft
325Nm 155 KM :-)

Obrazek


MK4 TDI ALH 235/447 :okej: :hmm:

pvdzi23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt mar 09, 2012 19:22
Lokalizacja: Świdnica

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: pvdzi23 » ndz lut 05, 2017 22:26

Golf IV AJM
Słupek ARL
Fmic 600x300x76
Pompki AJM
Wydech, DP 3",przelot 3", tłumik przelotowy magnaflow 3"
Kolektor ssacy ARL, puszka/dolot ARL
Dolot z FMIC kwas 60mm
Turbo GTB2060VKLR, na kutym kole kompresji
Pomiary bez korekty, wcześniej seria AJM plus turbo ASZ. Moc 160/380.

I wykres po wstępnym sofcie. Doszły firady HF100, wtrysk metanolu Snow Performance Stage 2. Sprzęgło to seryjny jednomas. W czerwcu główne strojenie.

Aktualnie turbo 2260VKLR, jednomas KM GERMANY i tarcza obita kevlarem z firmy MAKLAND. Wałek SDI, wymienione szklanki panewki. Nowy soft.
CDN...
Aktualnie głowica po portingu kanałów wydechowych i polerce ssących, turbo GTB2265VKLR.



Obrazek[/url]ObrazekTak to obecnie wygląda :)

Obrazek
[URL=http://www.fotem.pl/show/full/9d1503813 ... 87be2a1f1e]Obrazek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2018 02:29 przez pvdzi23, łącznie zmieniany 10 razy.



Lukasix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 12, 2013 21:45
Lokalizacja: śląsk

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Lukasix » śr lut 08, 2017 15:02

Golf 4 AXR 1.9 Tdi
Wszystko orginał
nic nie usuwane jedynie wymieniony intercooler bo poprzedni byl dziurawy po diagnozie :)
Jak chip to wiadomo gdzie ogladajac inne AXR widze ze tuner ma duze znaczenie :)
Ciekaw jestem opini na priv:)
Obrazek



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: jarol2002 » czw lut 23, 2017 08:33

Model Auta : VW Golf VI
Rodzaj Silnika : 2,0TDi CR CBDC
Modyfikacje silnika : Brak
Moc seryjna : 110Km/250Nm
Chiptuning : 173Km/367Nm by Jarol Chiptuning

Obrazek


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: jarol2002 » śr mar 01, 2017 11:12

Model Auta : :fotka: Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9TDi AXR
Modyfikacje silnika :
- Turbosprężarka GTB2260vk
- FMIC Cupra
- Wydech 2,7"
- Pompki z końcówką HF80
- MAP 4 bary
- Sprzęgło G60 + Kevlar
Moc seryjna : 101Km/250Nm
Chiptuning : 256Km/454Nm by Jarol Chiptuning

Założeniem właściciela auta było osiągnięcie 250km i 450Nm pomimo, że osprzęt spokojnie pozwoliłby na więcej.

Obrazek


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Roxorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 26, 2015 10:23
Lokalizacja: Rybnik

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Roxorek » śr mar 08, 2017 12:04

Obrazek

Taki wynik u mnie :)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: CrocodileReggae » wt maja 09, 2017 22:12

Hej!
Dla ciekawostki wrzucam dzisiejszy wynik strojenia paseratti - auto służbowe-terenowe.

VW PASSAT 1.6 tdi 105KM CAYC
DPF i EGR na miejscu
2013 r.
przebieg 170 tkm - ale przy 120 została wsadzona nowa pompa CR (stara delikatnie się pociła)
Auto po aktualizacji softu w akcji serwisowej.
Program zrobiony bezpośrednio po wymianie filtrów, oleju etc... (5w30 full syn ravenol, knecht - zazwyczaj oleje klasy fuchs, motul itd... )
Robi dużo tras... czasami goniony v-maxem - widać nie szkodzi.
Paliwo zwykłe lotos nigdy premium etc - zwykły ON - 99% tankowań na tej samej stacji Auchan.

Tuner - standardowo Witek z R Performance

Seria pokazała mocne 125 KM i 275Nm - a 1.6 tdi cayc zazwyczaj generuje okolice 100 - 110 KM.
Wobec tego poprosiłem o mocny program na życzenie...
Finalnie mam 160KM i 313Nm
Bardzo odczuwalna różnica... w żadnym dotychczasowym aucie program nie przyniósł takiej poprawy dynamiki.

Polecam zwłaszcza posiadaczom słabszych wersji 1.6 tdi 75KM i 90 KM - bo to mechanicznie dokładnie ten sam silnik - więc można mieć przyrost mocy o 100%.

I jeszcze wykres:Obrazek


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

crown20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn sie 08, 2016 10:20

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: crown20 » pt maja 19, 2017 10:00

Cześć
Pacjent Golf 4 1,9 Tdi ALH, 2002. Kupiłem go z przebiegiem ca. 388 tyś, po hamowaniu i sprawdzeniu miał 92km/215nm.
Od tego czasu nowa przepływka Bosch, katalizator out, 3 tygodnie temu zapodałem 216 WZM od kolegi Cobretti (po małej korekcie kąta), w bs kąt jest na 57, dawka waha się 3,6/4.
Wynik po tych zmianach 131km/313nm aktualny prawdziwy przebieg ca. 410 tyś.



ObrazekObrazek



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: chrzaniu » czw lip 06, 2017 08:45

Witam
Wykres mojej A3 z silnikiem BKD , przebieg 315tyś hehe .
Pompki w stanie średnim , 3 i 4 pompka mają korekcje po 2.0 ale spoko wyszło chyba , jak na soft Online od Darona .
auto fajnie jeździ od pazdziernika 2016 .
Obrazek


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: DjExit » pt lip 28, 2017 13:08

AXR (101KM, 240Nm fabrycznie) +turbo ARL +MAP 3 bar. Cała reszta seria
Soft by ja :P

Wynik: 175KM, 360Nm, 0 dymu
Obrazek

Golf Variant + 4 osoby na pokładzie, stąd ta waga, ważone bezpośrednio przed pomiarem na wadze samochodowej.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: 21Golfista21 » pt wrz 29, 2017 21:33

Golf V BKC
- wał i korby asz
- pompki al
- turbo hybryda arl
- brak egr i kata
- sprzegło vr6
Co sądzicie o programie?Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

or4x1d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 07, 2012 21:26

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: or4x1d » pt paź 06, 2017 17:14

VW Golf 4 variant 1,9 TDI ATD 2002 r.
Wszystko seryjne.
Jakiś czas temu było wymieniane sprzęgło na nową dwumasę.

Seryjnie powinno być 101 km. Ale wyszło początkowo 108,9 km
Po strojeniu 145,6 km i 329 Nm.

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości