Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
czarodziej6969
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 691
Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: czarodziej6969 » pn maja 30, 2011 15:08

ASV bez kata i po programie
Obrazek



dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: dack23 » czw cze 02, 2011 16:43

golf mk3 1.9 TDI 1z seria 90ps po przeróbce na BRD 182ps / 405 nm - wykres do 4200obr/min


Obrazek


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Ral1n » sob cze 04, 2011 23:11

:los2: :los2: :los2:

Wszystko zmienione, m.in. zakuty kompleksowo i zwiększona pojemność, turbo GT2559 (chyba??) pompowane 3,2bara, w planach miało być potem GT2860RS czy GT3063V na moce 500-580KM :los2: :los2: ...plus wiele, wiele innych jak dodatki do paliwa. Obrazek :los2: :los2: :los2: :goof: :goof: :goof: :pub: :pub:



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: twromek » sob cze 04, 2011 23:46

Golf 1 1,6D(CR), założone T3 z Golfa 2 TD (JR), 1,4 bara, przelot 2,2 cala, wtryski merce 265, pompa z 1,6D bez grzybka, gov mod:
Obrazek
Pierwszy pomiar na ubogiej dawce, drugi na właściwej.

W planach założenie IC, już leży.

A mówili, że Diesle się nie kręcą i mają nisko moment :helm: Normalnie ten silnik idzie ponad 6000 tylko jak widać nie ma już za bardzo sensu bo i tak pompa nie wyrabia przyspieszać kąta wtrysku.
Ostatnio zmieniony wt mar 12, 2013 01:11 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: paja » ndz cze 05, 2011 22:18

ARL - seria
Obrazek


Obrazek

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: zgredd » śr cze 15, 2011 00:08

Obrazek jak będę miał chwile czasu wrzuce skan z firmy agma na 193,5 i 420nm



Medżik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lis 20, 2010 17:56

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Medżik » wt cze 21, 2011 10:14

Golf IV 2003, ASZ by Medżik

Obrazek



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: chrzaniu » wt cze 21, 2011 19:57

zgredd pisze:Obrazek jak będę miał chwile czasu wrzuce skan z firmy agma na 193,5 i 420nm
tzn ze masz 2 wykresy z EcuProject i Agma Tuning ?? i dwa różne wyniki ?? :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: zgredd » czw cze 23, 2011 20:53

tak dokładnie mam 2 wykresy i dwa rózne wyniki.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: evolution » czw cze 23, 2011 22:57

wklejam wykres arl po modach
Obrazek
male info co do zmian
wydech przelot 3' / 2,75
kolektor wydechowy rurowy
turbo hybryda 2260 mietek/bmdablju
dawka via MAP
pomiar na 5 biegu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: Magic-Cookie » sob cze 25, 2011 13:13

i na takim setupie jeździ ? wynik zacny a co na to sprzęgło ?


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: evolution » sob cze 25, 2011 22:10

zabba88, zanim powiesz o lagu pomysl co to lag... na wykresie zadnym laga nie zobaczysz.. lag to opozniona reakcja turbo na przycisniecie gazu... w tym aucie laga nie ma, auto jezdzi do 2500 podobnie jak seria reaguje na gaz podobnie przyspieszenia tez sa podobne pozniej sie dzieje. ze silnik ma taka charakterystyke a nie inna nie oznacza ze ma laga :pub: po zatym mozesz mi zaufac ze dla dwumasy i sprzegla 400 niuta przy 2000 rpm jest wiekszym obciazeniem niz 500 przy 3000 rpm z powodu drgan harmonicznych.
Magic-Cookie, sprzeglo ma sie ok
manior15, to jezdzi po miescie wiec lipa nie jest... minie lat kilka zanim zrozumiecie ze 2256 to przezytek :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: hugo00 » śr cze 29, 2011 16:10

Auto jezdzi glownie po miescie i nie bylo potrzeby "przestawiania sie" na nowy setup wiec jazda bezproblemowa. zjawisko Laga porownywalne niewiele wieksze niz w arl - rząd 0.2-0.5sek. Do 2400-2500 jezdzi jak arl a jak potrzeba spuscic psy to wystarczy troche wyzej zakrecic i pasażerowie zaciskaja zwieracze ;) Jesli mam byc szczery to przy poprzednim setupie przy (190 hp/380nm) szerokim i plaskim momencie od niskich zakresow sprzeglo mialo tendencje do poslizgiwania. teraz tego nie ma.

Dobra robota Evolution.

btw... raz na zawsze sie nauczcie

LAG jest to czas jaki uplywa pomiedzy zadaniem przez ECU konkretnego ladowania, a osiagnieciem tego ladowania (w sekundach).

Turbo dziura - bardzo czesto (nawet przez profesjonalistów) mylone z Lagiem. Turbo dziura jest to efekt wystepujacy od poczatku dzialania turbo do gwaltownego wzrostu doladowania.

zaczerpniete z mototechnic.pl
Ostatnio zmieniony śr cze 29, 2011 18:20 przez hugo00, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości