Strona 1 z 6
					
				[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
				: pt kwie 02, 2010 18:26
				autor: phanteon
				Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
			 
			
					
				Re: [mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
				: pt kwie 02, 2010 19:29
				autor: PinkFloyd
				phanteon pisze:Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
Do 100km/h nie mierzyłem bo mam problem z trakcją  

  i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być,  u mnie od 60-100km/h 4 bieg - 6,5 s.;  80-120km/h 5 bieg - 9 s. ( elastycznosc jak w 2.0TDI 170KM ), v max 218km/h ( licznikowo )  i czerwone pole  

 
			
					
				
				: pt kwie 02, 2010 23:53
				autor: phanteon
				PinkFloyd pisze:i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być
Tzn?
 

 
			
					
				
				: pt kwie 02, 2010 23:59
				autor: PinkFloyd
				phanteon pisze:PinkFloyd pisze:i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być
Tzn?
 

 
1 gaz do deski stoi w miejscu, 2 bieg gaz do deski w czasie jazdy poniżej 40km/h i koła i ciagnie cały czas na piskui robi się biało ( brak ASR ) a z mniejsza iloscią gazu wynik nie prawdziwy- wina max moment przy 1850 obr dlatego do 2500 tys obr gaz do połowy  

  musz e opanowac to programem uciąc trochę paliwa z dołu bo dwumas nie wytrzyma  

 Poza tym limiter obr musze miec w głowie wkreca sie do 5 tys obr jak benzynka
 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 00:13
				autor: phanteon
				Trochę odejdę od tematu - ale może wiesz czy da się zamontować ASR i ESP w tych budach - bo były. Pytanie czy do auta, które nie ma tego da się wsadzić.
			 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 00:26
				autor: mewa2002
				Wszystko się da. Ale to będzie sporo kosztowało. Raczej nie opłacalne.
			 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 00:28
				autor: phanteon
				Życie to raczej opłacalna zabawa  

 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 01:00
				autor: mewa2002
				PinkFloyd pisze:1 gaz do deski stoi w miejscu, 2 bieg gaz do deski w czasie jazdy poniżej 40km/h i koła i ciagnie cały czas na piskui robi się biało
Masz tylko soft i wtryski 216? 298NM przy 1850obr i takie rzeczy sie dzieja?:) Ja mam 132konie i 312Nm przy 2400 a przyczepności na dwojce nie zrywa, na mokrym od czasu do czasu poderwie lekko, ale to tyle. A waga MKIV i Leona sa mniej wiecej podobne. Obnizenie max momentu w dół daje takie rezultaty?:) 
[ Dodano: 03 Kwi 2010 01:07 ]
Przejrzałem swoj wykres z hamowni, przy 1850 obr mam ok. 280Nm. takze u mnie powinno być mniej wiecej podobnie, ale nie jest.
 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 08:36
				autor: sheriffg
				dokładnie u mnie 225/45/17 Conti Sport 3 i dają rade na 2 nic nie piszczy, tylko na mokrym troszkę się poślizgną i nic więcej - trakcja super  przy 137ps i 310NM do 100 pewnie około 9s może coś by urwał jeszcze
			 
			
					
				Re: [mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
				: sob kwie 03, 2010 09:25
				autor: Deft-on
				PinkFloyd pisze:phanteon pisze:Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
Do 100km/h nie mierzyłem bo mam problem z trakcją  

  i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być,  u mnie od 60-100km/h 4 bieg - 6,5 s.;  80-120km/h 5 bieg - 9 s. ( elastycznosc jak w 2.0TDI 170KM ), v max 218km/h ( licznikowo )  i czerwone pole  

 
Wiadomo że jak na 1 biegu strzelisz ostro to spalisz kapcia i nic pozatym , ale spokojnie mozna ogarnac trakcje 

 ludzie maja ponad 200 kuni i 400 niutow na ośce i jeżdża, kwestia ogarniecia auta , na zimowych 16 cali 205  jak sie postaram na suchym to i na 2 biegu pali gume 

 na letnim 17 i 215 podobnie jak sheriffig spokonie daje rade na prawde ostro wystartowac bez uślizgu .czasów niestety nie udalo mi sie pomierzyc do tej pory , moc jaka dysponuje wedlug ostatnich pomiarow do 145 km i 302 Nm ( max niuton przy 2400 Rpm ) ale po wymianie sprzegla byla korekta wiec momentu jest nieco więcej
 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 12:34
				autor: PinkFloyd
				Tylko ja mam 195/65/15 i stad problem  

 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 13:08
				autor: CrocodileReggae
				PinkFloyd pisze:Tylko ja mam 195/65/15 i stad problem 

 
PinkFloyd, chyba trochę przesadzasz z tym gubieniem trakcji przy niecałych 140KM i 300Nm...
może masz słabe ogumienie?
 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 13:20
				autor: KonradzikIV
				u mnie jest tak :
ALH + POMPA 11 + 216 + TURBO ARL + FMIC - moc nieznana 
Zimą trakcji brak nawet do 3 ciego biegu - opony 195/65/15
Lato jest już ok - z jedynką trzeba uważać ale na dwójce już jedzie jak trzeba. opony 215/40/18
			 
			
					
				
				: sob kwie 03, 2010 13:45
				autor: PinkFloyd
				CrocodileReggae pisze:PinkFloyd pisze:Tylko ja mam 195/65/15 i stad problem 

 
PinkFloyd, chyba trochę przesadzasz z tym gubieniem trakcji przy niecałych 140KM i 300Nm...
może masz słabe ogumienie?
 
Gumy słabe Fuldy - twarda guma i maja tylko 3 mm, musze kupic chyba jakis Dunlopy bo na zimówkach Pirelli było lepiej