Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bolooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 20:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: bolooo » pt sty 30, 2015 21:51

to jest temat O turbinach nie o heblach przechodzenie z 280 na 288 to lipa jak dla mnie jak juz to na 312 zeby heble były spoko na forum jest sporo o tym


Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Skrzak » pt sty 30, 2015 23:08

No dobra tylko ja zapytałem w sumie przy jakiej mocy już się zmienia heble a oftop się potoczył jak głowa spod gilotyny.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » pt sty 30, 2015 23:16

puki co umnie w sharanie mam 288 i daja rade jeszcze i nie narzekam. Osobiscie uwazam ze ludzie przesadzaja. Niejedne ARL tylko chipsowany na 190-200 Km daje rade na takich seryjnych 288.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: jaro789 » sob sty 31, 2015 10:15

wszystko zależy od tego kto i jak jeździ
koniec off-a



Awatar użytkownika
Jing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4
Silnik: AVF

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Jing » czw maja 14, 2015 21:20

Szatannnn pisze:Jing jak już będziesz po strojeniu wrzuć wykres.
Odgrzewam i na prośbę podaję: wyszło 159km/365NM :) bardzo spokojny i bezpieczny prgoram, Bartek mówił że można było jeszcze ugrać spokojnie 5KM ale doszliśmy do w niosku że nie ma sensu :)


Quattro - AVF

Adier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 21, 2015 15:50

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Adier » śr maja 27, 2015 12:25

Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.



Awatar użytkownika
Jing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4
Silnik: AVF

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Jing » czw maja 28, 2015 16:31

Adier pisze:Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.
Ale czy ty masz seryjną turbinę ?


Quattro - AVF

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » czw maja 28, 2015 16:59

Adier pisze:Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Tyle ze dziwne czy pomiar do tych 3200 obr z racji iz potem lecial na łeb na szyje czy z jakiegos innego powodu.
Poza tym 360 niuta jak to mawia masters pipki nie sprzegla przy 1700 obr to chyba troszke nierozwazne posunięcie. Jakis ten wykres tez taki poszarpany- ceikawe czy cos tam nie odpuscił przy pomiarze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Adier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 21, 2015 15:50

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Adier » czw maja 28, 2015 23:29

Ja nic nie zmieniałem, ale wiem, że był walnięty w prawy błotnik. Może jak ktoś robił, to wsadził inną turbinę. Jak można sprawdzić jaka to turbina?
Gościu, który go modził stwierdził, że jeździ się od 2 do 3 tyś., bo w tym przedziale ma najwięcej Nm. Powyżej 3 tyś. jest już spadek i nie ma co żyłować silnika.
Z charakterystyk podobnych wykresów wynika, że po tym spadku jest jeszcze podniesienie się do góry, ale żeby to zobaczyć trzeba by na hamowni sprawdzić.
Tak pod butem to do około 4 tyś. ciągnie.
Przy pierwszym pomiarze, to koła się ślizgały i psikane sprayem było.
"pipki nie sprzegla" o co chodzi?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » pt maja 29, 2015 06:20

Na taki lichy dwumas i sprzeglo dawac taki niuton tak nisko to bardzo nierozsadnie. Bedziesz uzywal tych koni i niuta to raczje dlugo nie posluzy. Tu kolega wyzej widzisz ma juz jednomas zalozony i wieksze turbo i pewnie ani nie koksowal tak z takim niutem a juz raczej mial wieksze predyspozycje do tego.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » pt maja 29, 2015 09:50

Ciekawi mnie jaka jest suszarka ?! :-k I ile jest dmuchnięte? :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Kulon » ndz maja 31, 2015 09:09

Adier, pokaż auto . . . no i gdzie kupiłeś i kiedy ?


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » ndz maja 31, 2015 09:35

Kulon, mowisz, ze Twoj. :hmm:


Obrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Kulon » ndz maja 31, 2015 10:08

KoJ@K pisze:Kulon, mowisz, ze Twoj. :hmm:
prawdopodobieństwo zawsze istnieje - rysa na klapie w okolicach oznaczenia SDI które sam przyklejałem :kac: , rocznik: 2004


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości