zmiana silnika z 1.9 na 2.5tdi w mk3

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob sty 16, 2010 17:08

A po co ci diesel skoro kasa nie jest ograniczona w twoim przypadku? Ja bym się pobawił w mk3 R32 :grin: jak szaleć to szaleć do tego kompresor dołożyć albo turbo i będzie miodzio


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » sob sty 16, 2010 17:23

dlatego ze wole dieselka :grin: a nie benz


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 16, 2010 18:15

MZiobro pisze:VR6( popularne i chyba już kultowe 2.8 i 2.9) 3.2 tylko 3.2 V6 chodź VR nie jest to pomyłką bo to oznaczenie silnika V o małym kącie umieszczenia cylindrów 15st. w jednym bloku, następne V-ki Volkswagena to można powiedzieć kolejne generacje silników opare o konstrukcję "VR", takie małe OT :grin:
OT, następne silniki 2.8 VR6 24V oraz 3.2 VR6 z R32 i audi TT to dokładnie te same silniki, tylko w koncernie VAG naklejki na klapie i na osłonie silnika zmieniono na V6

3.2V6 i 2.8 V6 to dalej ten sam stary VR6 ! maja np te same korbowody
dlatego ze wole dieselka :grin: a nie benz
to swapuj 2.5 R5 TDI AXE a nie V6 którego nie da sie wsadzić, czekamy na info jaki silnik kupiles :) bo takich tematów juz było pare... i jak zwykle na zapowiedziach sie skonczyło :) :helm:



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » ndz sty 17, 2010 00:20

dlatego pytam sie tu o porade co do swapu i dzieki wszystkim za wypowiedzi

pozdro


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » ndz sty 17, 2010 19:21

więc jakie w końcu decyzje? jaki motorek wyląduję w mk3?


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt mar 05, 2010 22:20

decyzja zapadła bedzie 1.9 tdi 130kucy tylko czy moja skrzynia biegów bedzie pasowała

i mam teraz pytanko jaki silnik tdi 130 konny zgr sia z moja skrzynią biegów???
i jakie sprzegło ???
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 22:20 przez tomec 1984, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt mar 05, 2010 23:15

silnik podejdzie pod skrzynię każdy wzdłużny czy poprzeczny kwestia osprzętu i wymiany jego wiec najlepszy będzie z auta gdzie silnik był poprzeczny zamontowany , ja bym brał arl , big turbo przelot wydech dobry ic program , sprzęgło od vr6 na sztywnym kole najlepiej z podwójną sprężyną bo ludzie piszą że zwykły się szybko kończy i nie jedno auto benzynowe zawstydzisz...



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt mar 05, 2010 23:24

http://moto.allegro.pl/item921023328_si ... m_arl.html
cos takiego???
ile może osprzet do niego kosztowac
podejdzie bez problemu????

[ Dodano: 05 Mar 2010 22:28 ]
ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/item940614575_si ... ryski.html


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 06, 2010 00:09

tomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesz


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » sob mar 06, 2010 10:46

szukaj arl'a + duży ic + brak erg + program + big turbo + wydech przelot 2,5''(lub 3'')
myśle że 200+ spokojnie wykręcisz


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » sob mar 06, 2010 22:09

Cinek pisze:
tomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesz
wiem co pisze poprostu nie jestem przekonany do pompowtrysków.......
słyszałem ze te silniki sa dość awaryjne....

kurde nie wiem co wybrac zeby są zmiescic w 4.500zł
bo jak kupie silnik z osprzetem to jeszcze skrzynie biegów i sprzęgło bede musiał zmienic ......



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » sob mar 06, 2010 22:27

tomec 1984 pisze:kurde nie wiem co wybrac zeby są zmiescic w 4.500zł
więc jednak są ograniczenia finansowe, lepiej inwestuj w swój motor


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » sob mar 06, 2010 22:37

4.5tysia to dośc kasy zeby pokombinowac z innym motorem lub swoim :grin:
znalazło bysie troche wiecej kasy ale lakier też trzeba zrobic przed vw manią :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » sob mar 06, 2010 22:47

tomec 1984 pisze:4.5tysia to dośc kasy
nie mówie że się nie da ale uważam że więcej osiągniesz inwestując tą kase w swój motor niż robić swap i to rzeżbić
tomec 1984 pisze:lakier też trzeba zrobic przed vw manią
..no mania musi być :okej: :metal:


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości