GT2256v z merca 2.7CDi ML lub E klassy jaki kolektor do tego

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 03, 2010 15:55

morfeusz86r, najzwyklejszy z 1.9 tdi z poszlifowanymi kanalami flansza bod wieksze turbo i zaslepionym egr :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 03, 2010 22:23

jeszcze jedno DP może być ze zwykłej stali czy musi być nierdzewka?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz sty 03, 2010 22:59

może być zwykła stal



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 06, 2010 10:37

psikuta19, a węże olejowe od afn-a podpasują do gt22 czy zmieniałeś?



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » śr sty 06, 2010 13:18

morfeusz86r pisze:psikuta19, a węże olejowe od afn-a podpasują do gt22 czy zmieniałeś?

tak jak ja zamontowałem (tzn u góry) trzeba było tylko troszkę podgiąć i zasilanie podchodzi bez najmniejszego problemu spływ oleju zrobiłem z kawałków oryginalnego od afn i oryginalnego z merca pocięte i zaspawane razem



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt sty 12, 2010 19:43

gt22 może napompować więcej niż 2 bary?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr sty 13, 2010 08:45

a po co Ci wiecej niz 2 bary ??

zdarzalo sie ze 2,2 pompowalo stalego cisnienia gt22 w 1,9tdi, w OB moze znacznie wiecej napompowac


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 19:07

pytam bo nie wiem na jaki mapsensor sie przygotować.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sty 13, 2010 19:18

mój znajomy dmuchał ponad 2 bary w VP i szpilki głowicy zaczynały się buntować, zaczęło podnosić głowicę i uszczelka puszczała



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 19:22

jak sobie z tym poradził? nowe szpilki arp? czy mniejsze doładowanie



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sty 13, 2010 19:32

nie zmienił silnik na arl bo tamten mu się znudził i stwierdził że teraz pobawi się innym... szpilki arp to dobry pomysł tylko nie wiem czy robią do tdi ale słyszałem że ponoć pasują od escorta coswortha tylko to trzeba by dokładnie sprawdzić bo to nie jest pewna informacja...



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 19:44

http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233238.html
pisze vw ale bez konkretnych silników.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sty 13, 2010 19:52

fajnie opisane, może to jakieś uniwersalne do wszystkich silników produkowanych przez vw :) bo chyba nie możliwe że do wszystkich cena jest taka sama



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 19:59

Wytrzymałość do 200,000 psi
raczej będzie do wszystkich bo jakby było do vr6/16v + turbo to by napisali
ale było pare VP które jeździły na normalnych śrubach i nie podnosiło czapki,
może kolega miał jeszcze z pierwszego montażu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości