Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: fasd » wt gru 22, 2009 17:18

wiec jak w temacie dostalem w komplecie do wskaźnika trójnik i niewiem w ktory wężyk mam sie wpiąć ? najlepiej jakby ktos mi wkleił zdjęcie silnika i wężyka.
Przeczytałem kilka innych postów i tam są kombinacje np. wywiercić dziure w rurze od ic zamontować wentyl od roweru itd. a mi chodzi który wężyk wciać sie zeby za duzo nie kombinować. SILNIK moj to AJM


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 22, 2009 17:39

fasd, jakbys doczytal to bys siue dowiedzial ze musisz sie wwiercic w kolektor lub ktoras rure bo to turbo nie jest cisnieniem sterowane i nie ma takiego wezyka w ktory moglbys sie wpiac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr gru 23, 2009 00:01

Adamm pisze:fasd, jakbys doczytal to bys siue dowiedzial ze musisz sie wwiercic w kolektor lub ktoras rure bo to turbo nie jest cisnieniem sterowane i nie ma takiego wezyka w ktory moglbys sie wpiac

Faktycznie nic takiego nie wpadło mi w oko :) czyli już wiem co mam zrobić :P takze podziekował :pub:


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr gru 23, 2009 16:15

Musisz wiercic. Polecam w EGR. Najmniej inwazyjne miejsce. W kolektorze troche szkoda wedlug mnie a w plastiku wiercic to troche lipton.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr gru 23, 2009 19:07

lolo_golf pisze:Musisz wiercic. Polecam w EGR. Najmniej inwazyjne miejsce. W kolektorze troche szkoda wedlug mnie a w plastiku wiercic to troche lipton.
jednak bede w plastik wchodził bo na wiosne bede robic fmic i tam bedzie rura nierdzewna a wtedy bedzie zrobione odpowiednie wyjscie pod czujnik


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 24, 2009 00:00

lolo_golf, to zalezy jaki kolektor jest :D

np te od AWXa sa idealne bo maja wyjscia gwintowane, wystarczy przewiercic wiuertlem i wkrecic odpowietrznik i podlaczenie gotowe :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » czw gru 24, 2009 02:21

z rana jade po takie cudo do gaziarzy :P nazywa sie to dysza kalibrująca :P jest ładny gwincik i od razu z uszelka :P zobaczymy co z tego sie wykombinuje :P tylko bedzie trzeba rure wyjac z auta do wiercenia zeby zaden opilek plastiku nie wpadl do srodka :p

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 02:23 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw gru 24, 2009 09:23

Adamm pisze:np te od AWXa sa idealne bo maja wyjscia gwintowane, wystarczy przewiercic wiuertlem i wkrecic odpowietrznik i podlaczenie gotowe
aaa no to spoko, nie wiedziałem. U mnie w AHFie nie ma nic na kolektorze.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » czw gru 24, 2009 15:47

a moze mi ktos zapodac jakas fotke gdzie w kolektorze znajduje sie to miejsce do wywiercenia?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 24, 2009 16:23

fasd, a masz kolektor od AWXa?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: Fucker » czw gru 24, 2009 17:34

Pod tym linkiem znajdziesz zdjęcia gdzie ja wywierciłem otwór.


Przy okazji możesz wyczyścić kolektor.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284717



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » czw gru 24, 2009 17:52

Adamm pisze:fasd, a masz kolektor od AWXa?
u mnie wszystko jest seria prócz programu, takze nie sądze


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 24, 2009 17:53

Fucker, tylko powiedz mi po co to robiles majac kolektor AWX / ARL :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw gru 24, 2009 18:21

Co rozumiesz przez
Adamm pisze:po co to robiles
. Chodzi Ci po co wierciłem w tym miejscu ? Czy po co mam ten kolektor??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości