Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

artur481
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 18:14
Lokalizacja: Śląsk

Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: artur481 » pn lip 10, 2017 18:31

podłączam się do pytania powyżej :-)



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: bieniek1984 » wt mar 20, 2018 00:02

Panowie wzestawie nie posiadam dlawika przyszedl tylko wezyk i zegar czy jak wkrece sie w kruciec bedzie to dobrze pokazywac ? Czy miusi byc dlawik. Silnik to ALH


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: wronek1 » wt mar 20, 2018 00:11

pokazywać bedzie dobrze ale wskazówka może mocno drgać


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: bieniek1984 » wt mar 20, 2018 18:39

Ja zakladam zaworek zwrotny od tdi zobacze czy zdaxegzamin


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

BloodYQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 08, 2020 17:08

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?

Post autor: BloodYQ » sob lut 08, 2020 17:16

panowie sory za odkop ale powiedzcie mi czy jest duża różnica między podpięciem budzika pod kolanko/ rurę idącą do egr a pod rurę od ic czy kolektor? Jak się domyślam pod kolektorem jest najdokładniej aczkolwiek nie chcę wiercić w kolektorze i wolał bym się podpiąć pod coś przy czym jest mniej roboty z wierceniem stąd myśl żeby wpiąć się do rury od ic czy też rury idącej do egr za pomocą zaworka do podciśnienia (ktoś wyżej wrzucał zdjęcie) ale zastanawia mnie to gdzie pomiar będzie bardziej dokładny w gumowej rurze od ic czy również w gumowej rurze od egt (ktoś pisał że ta od egr może się rozszerzać pod wpływem ciśnienia aczkolwiek to najmniejszy problem) i de facto w moim golfiku łatwiej było by mi się podpiąć pod rurę od egr robił ktoś tak? jakieś rady?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości