Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 884
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: Marcin TDI » sob lut 28, 2015 01:40

idź na całość :D rura od początku do końca. Wywal środkowy najpierw i zostaw sam końcowy. Przejedź się i wywal końcowy i będziesz miał porównanie. U mnie powyżej 3 tys. obrotów jest głośno ,ale jak jadę trasą i trzymam prędkość to jest dobrze tylko jak dodaję gazu to jest głośno. Mam samą rurę


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: zgredd » sob lut 28, 2015 03:16

Jak będą tłumiki to nie będzie tego efektu upuszczania. Ale z czasem Ci się to znudzi i na całym przelocie w trasie głowa boli, ale jak masz czas to testuj :crazy:



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: DjExit » wt mar 03, 2015 10:57

Witam koledzy. Muszę wymienić cały układ wydechowy w moim Golfie MK4, 1.9 TDI (ARL), układ oryginalny, katalizator cały ale samochód ma 12lat i na liczniku już ponad 300 tys km w związku z czym katalizator na pewno idzie na handel, natomiast reszta wydechu do zrobienia i teraz pytanie. Nie planuje więcej mocy jak 220KM w związku z czym nie widzę sensu jak kolega wcześniej napisał powiększania średnicy układu. Chciałbym wymienić elementy na nowe zamienniki ze zwykłej stali a końcowy tłumik dać Ultera:
http://allegro.pl/dedykowany-sportowy-u ... 65611.html
Nie mogę natomiast znaleźć na Allegro gotowca downpipe z tłumikiem przelotowym albo chociaż puszką zamiast katalizatora, pomoże mi ktoś namierzyć? Poza tym co o tym pomyśle sądzicie?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: stefano189 » wt mar 03, 2015 18:02

jeśli cały wydech z nierdzewy średnicy 63mm, na 2 tłumikach przelotowych kosztuje okolice 1500 zł max, to kupowanie jednego tłumika za 600 zł mija się z celem :D

DjExit pisze:Chciałbym wymienić elementy na nowe zamienniki ze zwykłej stali
Nie lepiej ciutkę dołożyć i mieć "WW" :hmm: :hmm: : Wydech Wiekuisty. Wszystkie tłumiki dostępne na rynku, zrobione są z takiej stali, że ręce opadają :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: DjExit » wt mar 03, 2015 20:37

Gdzie robią kompletny wydech z kwasówki za 1500zł? Jak się orientowałem we własnym zakresie to raczej było 2500-2700zł.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: stefano189 » wt mar 03, 2015 20:48

napisz PW. :hmm:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

nanon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr sie 03, 2011 17:11

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: nanon » wt mar 03, 2015 20:49

a jesli by wywalic srodkowy bo i tak brzeczy ale wstawic koncowy przelotowy zamiast golego przelotu cos to da zmniejszy to w jakis znacznym stopniu hałas ?



Awatar użytkownika
macieej
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 681
Rejestracja: pn lip 29, 2013 16:15
Lokalizacja: Jelenia Góra

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: macieej » pt mar 06, 2015 15:22

Zdecydowanie, mam tak u siebie na 2,75" przelot + końcowy przelotowy 2,75" i jest bardzo dobrze, mruczy do 2500, powyżej drze ryja :satan:

Obrazek
Obrazek


* Variant .:R | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=567604" onclick="window.open(this.href);return false;

* Lupo | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=567681" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: stefano189 » pt mar 06, 2015 17:57

znam to darcie ryje. optymalnym rozwiązaniem jest 2,5" na 2 przelotowych tłumikach. 2,75" na jednym tłumiku, i powyżej 140km/h chce łeb urwać :kac: :kac:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: daniel.wwe » pt mar 06, 2015 19:06

Sprowadzilem niedawno mk4 ASV, przelot 2,5" + koncowy przelotowy i jak wracalem nim z DE to w polowie drogi wymieklem... pozostala droge wracalem swoim a w tamtym meczyl sie ktos inny :-). Podziwiam tych ktorzy maja takie ryjki zamontowane... chyba ze jezdza wokol trzepaka to moze jeszcze jakos mozna przezyc ale w trasie to mordeka, przynajmniej dla mnie... chyba sie starzeje ;-)


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: DjExit » pn mar 09, 2015 14:40

Czytając cały temat mam nadal wątpliwości. Chcyałbym, żeby mój ARL brzmiał poprostu dobrze, tzn lekko basowy pomruk + świszczenie turbo ale tak umiarkowanie, żeby dało się normalnie jeździć w trasie. Cały przelot na pewno odpada.. Czy brak katalizatora + końcowy tłumik sportowy da taki efekt? Czy lepiej zrobić zamiast kata mały tłumik przelotowy i zamiast końcowego też przelotowy? Myślałem też nad rozwiązaniem brak kata (rura) ale tłumik końcowy oryginalny.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: stefano189 » pn mar 09, 2015 16:22

dać rurki 2,5", duży tłumik w tunelu środkowy, bez kata. Będzie świstać, ale łba nie urwie.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
macieej
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 681
Rejestracja: pn lip 29, 2013 16:15
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: macieej » pn mar 09, 2015 17:41

Ja miałem też taką konfigurację, przelot i końcowy oryginalny i była cisza

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


* Variant .:R | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=567604" onclick="window.open(this.href);return false;

* Lupo | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=567681" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

Post autor: DjExit » pn mar 09, 2015 22:53

macieej pisze:Ja miałem też taką konfigurację, przelot i końcowy oryginalny i była cisza

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
A jak brzmienie?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości