Chip 110/132

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn wrz 07, 2009 21:47

No tak ale na takiej skrzyni i obrotach w granicach rozsądu bedzie 205km/h potem juz blisko czerwone pole, ja u siebie wymieniłm skrzynie na 5 biegów o oznaczeniu EUH i v max bez problemu 210km/h a po dłuższym rozpędzie 215km/h i jest juz 4500 obr wiec wiecej z 5 - biegowej nie wyciśniesz. A limiter masz podniesiony czy zdjety. Na v max nie patrz- sprawdzałes np. elastyczność. U mnie np. mi najbardziej na tym zależało i na 5 biegu mam wg mnie fenomenalna 80-120km/h 5 bieg 9 sekund



mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » pn wrz 07, 2009 22:13

O limiterze nic mi nie wiadomo:) nie sprawdzalem elastycznosci raczej. Bo staram sie go trzymac na wyzszych obrotach:) Musze tez sprawdzic ile ma na 5 biegu od 80-120 bo na 4 to idzie jak szatan:)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn wrz 07, 2009 22:40

mewa2002 pisze:Czyli co, musze odkrecic kolektor ssacy i sprawdzic jak tam wyglada od srodka i w razie czego go przeczyscic?
Na początku zrzuć wąż gumowy łączący przwód od ICka z EGRem - jak czyściutko to luz.
Jeśli będzie upaćkany to zrzuć EGRa i looknij kolektor... - mój miał średnicę 3 cm.
Trzeba było odkręcić i wypalić palnikiem. A sprawca czyli EGR został umyty

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105
mewa2002 pisze:staram sie go trzymac na wyzszych obrotach:)
czyli?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 22:41 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » pn wrz 07, 2009 22:58

No to w wolnym czasie postaram sie to zrobic. No czyli nie palowanie od niskich obrotow <2tys no i jazda stalym tempem minimum 1.700 obrotow. Chyba dobrze robie:)



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt wrz 08, 2009 00:01

Ja bym zobaczył czy syfu w kolektorze nie ma za dużo, jakiejś nieszczelności poszukał i wtryski sprawdził
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 00:01 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Chip 110/132

Post autor: lg1984 » czw maja 29, 2014 21:09

Odkopie temat..
Brat w Niemcowni robil program w ALH. Celem byl program bezdymny. W serii wyszlo 97KM/222Nm, po programie 121KM/290Nm. Nastepnie wpadly wtryski ASV i korekta softu. Wyszlo 132KM/313Nm. Na wtryskach ALH wynik chyba nie najgorszy ale na ASV nie powinno byc blizej 140KM?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Chip 110/132

Post autor: toffic » pt maja 30, 2014 08:46

Bardzo mały przyrost mocy, może coś niedomaga, może program nie do końca udany, bez diagnostyki to można wróżyć z fusów



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Chip 110/132

Post autor: cowboy » pt maja 30, 2014 09:13

a moze wtryski ASV juz miały 400 tys km przebiegu, a ze program miał byc bezdymny to nie dało sie wiecej ?
wydaje mi sie ze remap TDI VP w 2014 roku to nie rocket science i z kazdym rokiem umiejentonosci tunerów rosną a mozliwosci wtrysków maleją ;)

okolice 13OKM to ma czesto zdrowy ALH na wtryskach 216 na seryjnym programie po odetkaniu katalizatora



flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Chip 110/132

Post autor: flatron1984 » pt maja 30, 2014 09:47

lg1984, u mnie wyszlo podobnie. Po wlozeniu wtryskow ASV i korekcie bylo 139,5 KM/300Nm, jazda probna i przy mocniejszym bucie pojawial sie lekki kopciuch, a tez chcialem bezdymny soft, wiec korekta na 133KM i podniesiony moment na 311Nm. Tuner powiedzial ze jak na bezdymny soft jest ok. Mechanicznie wszystko jest ok, jedynie co to trzeba wziac pod uwage ze wtryski nie sa nowe. Ale powiedzial ze 140KM na tych wtryskach jest do osiagniecia ale z dymem.
toffic, gdyby cos nie domagalo to w serii nie byloby 97KM


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Chip 110/132

Post autor: cowboy » pt maja 30, 2014 10:17

dlatego w ALH (co juz wielokrotnie było pisane) pierwszy krok to wydajniejsze wtryski 216 - i juz sie łapie 125-130KM na seryjnym sofcie i auto nawet nie dymi jakoś specjalnie, bo doładowanie w ALH jest chyba 1 Bar czyli tyle ile miały AFNy



lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Chip 110/132

Post autor: lg1984 » pt maja 30, 2014 11:02

Czyli wynik 132KM bez dymu jest do zaakceptowania... silnik chyba nie jest w zlym stanie bo w serii 97KM, a po bezdymbym sofcie 121KM. A gdzies na forum czytalem i to chyba cowboy pisal ze zdrowy ALH na seryjnych wtryskach po programie ma 120-125KM.
Brat juz mysli nad 216 :grin: ASV'ki dostal za free, wiec tylko na korekte troche keszu stracil. Jako ze w Niemczech nie ma za bardzo skad kupic 216, powiedzialem mu ze Ty cowboy robisz 216 wiec jak sie zdecyduje to bedzie bral od Cb i moze ja sie zdecyduje to beda dwa komplety :hmm:
cowboy, jak wrzuci 216 to musi robic jakas korekte?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Chip 110/132

Post autor: cowboy » pt maja 30, 2014 11:17

lg1984 pisze:cowboy, jak wrzuci 216 to musi robic jakas korekte?
jesli ma bezdymny soft pod 205tki z ASV to mozliwe ze bedzie OK, bo pewnie dawka trochę zmniejszona a doładowanie ruszone - tylko licz sie z tym ze sie pojawi około 150-160KM i sprzegło moze sie poddac ;)

generalnie wychodzi na to że to ALH zareagowało OK

w DE mozesz kupic 216 zamawiajac sobie nowe seryjne wtryskiwacze do Multivana transportera z silnikiem 2.5 TDI 151KM (oznaczenie silnika AHY lub AXG) - tyle ze to pewnie wyjda duze koszty

a mnie kompletne wtryskiwacze zrobione na bazie zestawów naprawczych to 1300 PLN - jest podwieszony temat



daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Chip 110/132

Post autor: daniel23584 » pt maja 30, 2014 17:50

lg1984, nie jest zle.... jest soft bezdymny a jak wiadomo zeby byly KM trzeba polac, z powietrza KM sie nie pojawia


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Chip 110/132

Post autor: toffic » pt maja 30, 2014 23:55

flatron1984 pisze:toffic, gdyby cos nie domagalo to w serii nie byloby 97KM
To, ze coś dobrze działa w serii nei znaczy, że po modach też bedzie, klej logi i będzie wiadomo co jest nie tak, być może to co napisał cowboy
cowboy pisze:a moze wtryski ASV juz miały 400 tys km przebiegu, a ze program miał byc bezdymny to nie dało sie wiecej ?
Czyli wtryski masz szroty w tej chwili.
Ogólnie na dobrych wtryskach ASV i serii ALH idize zrobić bez problemu lekko ponad 140KM bez dymu



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości