Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pietera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt lut 26, 2016 20:38

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: pietera » ndz lip 10, 2016 18:48

Ale tarczkę używkę też, czy tylko docisk... bo myślałem nad dociskiem używką tylko...


MK4 TDI ALH 235/447 :okej: :hmm:

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » ndz lip 10, 2016 19:46

pietera pisze:Ale tarczkę używkę też, czy tylko docisk... bo myślałem nad dociskiem używką tylko...
Nie wierze :banghead:
Chcesz mieć dobrze ? musi być nowe.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

pietera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt lut 26, 2016 20:38

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: pietera » ndz lip 10, 2016 20:13

Przepraszam; miało być inne pytanie. Jeśli znajdę docisk na którym powierzchnia styku z tarczą nie będzie zjechała to brać? Bo pisałeś że,, szukać używki bo w sam raz na ślizgający dwumas,, a tarcza to oczywiście nowka będzie.
A docisk sachs może być też , czy tylko ten luk -od t4 2.4d oczywiście bo ten od luk jest na pewno mocniejszy lecz nie wiem jak ma się sprawa tego od sachs.


MK4 TDI ALH 235/447 :okej: :hmm:

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » ndz lip 10, 2016 20:37

Sprawa ma sie tak że dwumasa nie może się ślizgać.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz lip 10, 2016 21:38

Nie wiem co za kombinacje tu kolega wymyśla i po co. Mówi się że g60 to pod 200 koni i 400 nm znosi na sachsie to co za jakieś kiblowate odciski od transportera aab z początkowej produkcji pakować. Taki transporter juz od chyba 2000 roku miał dwumas w takim 2.4d. Ile taki transporter może mieć km nastukanie milion jak nic. Zakładaj g60 na koło jednomasowe uzywke i po sprawie. Po co to dalej delibelowac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

pietera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt lut 26, 2016 20:38

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: pietera » ndz lip 10, 2016 21:59

Ok.to zakładam komplet g60 sachs.


MK4 TDI ALH 235/447 :okej: :hmm:

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: maciek805 » śr lip 13, 2016 16:21

Montujcie jednomasy. Ja mam g60 i jednomas 1Z. Nic nie telepie, po prostu wszystko jest jak nalezy i nie ma sie czego bac.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: KLICHO » czw lip 14, 2016 19:19

Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym


Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrzaniu » czw lip 14, 2016 21:19

KLICHO pisze:Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym


Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
Jakbyś chociaż na chwilę otworzył Etke lub inter Cars to byś porównał nr
Sachs jest taki sam dla 1Z/G60 i VR6 :)
Pozdro


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: KLICHO » czw lip 14, 2016 21:42

Chrzaniu wolałem się upewnić :) Właśnie. Wielkie dzięki.


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krzysiek1606 » pn lip 18, 2016 08:00

chrzaniu pisze:
KLICHO pisze:Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym


Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
Jakbyś chociaż na chwilę otworzył Etke lub inter Cars to byś porównał nr
Sachs jest taki sam dla 1Z/G60 i VR6 :)
Pozdro
tak 1z i g60 to jest to samo ale ori vr6 jest mocniejszy :bigok:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

omgwtg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 28, 2015 20:31

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: omgwtg » pt lip 29, 2016 16:30

Witam, przymierzam się do przekładki sprzęgła G60 do ALH
czy zna ktoś wymiary wałka do centrowania tarczy chciałbym sobie taki przed rozgrzebaniem takowy wytoczyć aby załatwić to w jeden dzień
z góry dzięki za info:)



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: maciek805 » pt lip 29, 2016 17:38

omgwtg pisze:Witam, przymierzam się do przekładki sprzęgła G60 do ALH
czy zna ktoś wymiary wałka do centrowania tarczy chciałbym sobie taki przed rozgrzebaniem takowy wytoczyć aby załatwić to w jeden dzień
z góry dzięki za info:)
Nic takiego nie potrzebujesz. Wycentrujesz na oko przy pomocy np. przedluzki na grzechotke i bedzie git.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pt lip 29, 2016 18:06

To tyko jest po to by ktoś przy zakładaniu miał łatwiej a tarcza nie została przycisnieta bokiem docisku. Wystarczy kawałek kija od szczotki ale palcem tez możesz przytrzymać i docisk wtedy odkręcić. To nie aż tak istotne jest. Wymieniałem zamachy sprzęgła wiele wiele razy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości