wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Shmatan » wt lis 05, 2013 21:45

Dopytaj jakie są rozstawy śrub, i czy na pewno spasuje się to do Twojego kolektora. Bo rozstawy są conajmniej 3 - axr, arl/asz i alh/agr/ahf/asv, a nie wykluczone że w mk5 na tym samym kolektorze były jeszcze inne. Plus inny rozstaw między klapą gaszącą a egr'em w axr...



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » wt lis 05, 2013 22:06

Witam, ja sobie sam wykonałem coś takiego, co prawda nie tak profesjonalnie jak, tu http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... c-axr-kpl-" onclick="window.open(this.href);return false; , ale swoje zadanie spełnia w 100%. :bigok:
Wygląd to mniej, więcej tak Link do Twojego zdjęcia:
Obrazek
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: l_witek » wt lis 05, 2013 22:15

Bardzo ładne :bajer: i widziałem na innych forach. :jezor:
Jak wygląda różnica średnic?? I koszta??

Bo z tego co widzę nic nowego nie wymyślę tylko pozostaje kolektor ASZ klapa ASZ i przejściówka lub rura ASZ. Można się zamknąć w kwocie 160zł przy obecnych cenach z Alledrogo.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » wt lis 05, 2013 22:38

Koszta są śmieszne, bo sam wszystko robiłem, kawałek blachy, jaki znalazłem 2 lub 3mm, teraz nie pamiętam, kawałek rurki, dość grubościennej i tokarka i spawarka w ruch. Średnicę muszę pomierzyć, bo już dziś nie pamiętam.
Przejściówka na samochodzie już przeszło dwa lata, lata. :okej:
Pozdrawiam.


Tomek

xCinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 22:49
Lokalizacja: Gdańsk

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: xCinek » pt gru 27, 2013 01:25

Kolektor z BLS jest podobny jeśli chodzi o wydajność do tego ASZ/ARL? BLS można dostać za grosze (30zł) a ASZ/ARL ok 100zł, jest sens dopłacać?



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » pt gru 27, 2013 23:54

Witam, na fotach wygląda tak samo, nie wiem jakie średnice kanałów? Jeśli takie same to nie warto przepłacać. :bigok:


Tomek

Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: l_witek » sob gru 28, 2013 00:35

takie same nie sa maja rożne oznaczenia...
Obrazek



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » ndz gru 29, 2013 15:05

Witam, że oznaczenia są różne to wiem, ale chodzi mi o wygląd, wyglądają praktycznie tak samo, pisze praktycznie, bo mogą być jakieś nie wielkie zmiany. W rękach tego BLS nie miałem.
Pozdrawiam.


Tomek

arwam

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: arwam » ndz gru 29, 2013 17:48

z technicznego punktu widzenia( możliwości przepływu) są identyczne



Awatar użytkownika
l_witek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 23:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: l_witek » pn gru 30, 2013 08:54

Oki ale jeszcze jest kwestia klapy gaszącej chcąc ja zachować to podejdzie ta od ASZta czy trzeba kombinować

edit:
Jeżeli kogoś interesuje klapa gasząca od ASZ nie pasuje do BLSa i odwrotnie.
Ostatnio zmieniony pt sty 10, 2014 09:47 przez l_witek, łącznie zmieniany 1 raz.



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: p14c3k » wt gru 31, 2013 11:06

BLS ma trochę mniejsze średnicę, nawet po fotkach widać ze po zewnątrz jest inny,,
co do flansz z http://www.aditech.net.pl/, to bylem jedna z pierwszych osob ktore u nich dorabialy ta flansze, mozna napisac ze z klubu golfa, od p14c3k, powinien byc delikatny rabat,,



xCinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 22:49
Lokalizacja: Gdańsk

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: xCinek » czw sty 16, 2014 17:26

p14c3k pisze:BLS ma trochę mniejsze średnicę, nawet po fotkach widać ze po zewnątrz jest inny,,
co do flansz z http://www.aditech.net.pl/, to bylem jedna z pierwszych osob ktore u nich dorabialy ta flansze, mozna napisac ze z klubu golfa, od p14c3k, powinien byc delikatny rabat,,

Ty masz u siebie BLS? Dorobili Ci bez problemu flanszę pod BLS? Bo w ofercie nie mają.



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: p14c3k » sob sty 18, 2014 16:37

xCinek pisze: Ty masz u siebie BLS? Dorobili Ci bez problemu flanszę pod BLS? Bo w ofercie nie mają.
ja mam z tego co widze chyba z BKC, numer 03G129713, z BLS wlasnie mial troche mnieje kanaly jak porownywalem,

zobacz u mnie w watku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=516648



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: kot743 » śr kwie 16, 2014 12:47

Ze względu na zamontowanie kolektora ssącego od AWX i rur do FIMC również wymiany turbo na BRD przerobiłem dolot miedzy filtrem powietrza a turbiną.
Rzeczy które były potrzebne to:
- Kolanko gumowe od Passata AWX
- Rurka aluminiowa o średnicy 70mm i długości 25cm
- 2 opaski zaciskowe

A wszystko wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości