AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

Post autor: stania-PL » czw sty 15, 2009 17:48

Witam ! :bigok:
Postanowiłem załozyc swój temat, żeby wysłuchac co o tym sądzicie. Chciałbym, żeby ludzie z szerszą wiedzą wypowiadali się.

Więc tak auto GOLF IV '99 silniczek AHF, seria wypluła 116 KM i 242 Nm, został przeprogramowany u Rogala na 136,6 KM i 301,8 Nm.
Obrazek

Mocy zaczeło oczywiscie brakować. Wymieniłem wtryski na 216, po czym padło turbo, zakupiłem więc od ASZ firmy KKK w dobrym stanie (podobno cieszą się dobrą opinią).

Auto z dołu nie ukrywam jest troche leniwe, oto logi z dynamicznej próby 4 bieg.
Obrazek

jak widać z dołu turbo troche późno "startuje". Zamierzam jechać do Rogala na korekte softu co wiadomo poprawi sytuacje.

Teraz moje wątpliwosci, do ilu starcza seryjny IC (który wiadomo jest małych rozmiarów) nie chce zakładać FMIC, bo wiąze się to ze znacznymi kosztami i przeróbkami.
Co będzie w lato wiadomo, że bedzie puchło ale nie chce zagotować motoru nie pałuje motoru non stop po miescie, ale wiadomo czasami trzeba tez przycisnąć.

Jaka jest w miare optymalna granica na takiej konfiguracji, żeby za bardzo nie puchło.
Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?

Pozdrawiam


<wymoderowano>


eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » czw sty 15, 2009 18:47

Podłaczam się pod temat.
Czy IC od ARL bedzie dobrym rozwiazaniem czy szukac czegos innego?



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » czw sty 15, 2009 19:02

eku_suci pisze:Podłaczam się pod temat.
Czy IC od ARL bedzie dobrym rozwiazaniem czy szukac czegos innego?
Jak go upchniesz to pewnie że dobre rozwiązanie.


<wymoderowano>

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw sty 15, 2009 19:43

stania-PL pisze:Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?
Moj AFN+soft 142@314 po dodaniu 216-tek 160@345 na seryjnym icku.
Autko nie strojone.W miedzyczasie doszla jeszcze wieksza suszara awx-arl.
IC wiekszy tez juz lezy.


AFN 165,5@380,8

eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » czw sty 15, 2009 20:44

Podobno wchodzi w seryjne miejsce bez cudowania.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 15, 2009 21:38

eku_suci pisze:Podobno wchodzi w seryjne miejsce bez cudowania.
podobno
ja niedługo chyba będę się do tego przymierzał
IC od ARL starcza spokojnie do 200KM niektórzy mówią że nawet do 220KM



jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia ze wstawianiem IC do golfa IV z klimą albo w ogóle jakiego kolwiek SMICA do czwórki z klimą to niech da znać



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt sty 16, 2009 08:42

my z bratem wstawilismy ic od golfa 5 tdi do bory przed chłodnice klimy troszke pokombimowalismy i udało się ma alu boczki bo z ori wyjsc nie dało by sie podłączyc.będe miał foto to zamieszcze w dziale o fmic.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt sty 16, 2009 11:08

bora ma bardziej wystający zderzak niż golfIV,
ale wstaw foty



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » pt sty 16, 2009 11:09

sagon pisze:Moj AFN+soft 142@314 po dodaniu 216-tek 160@345 na seryjnym icku.
Jeździłem latem? Mocno puchło? Sprawdzałeś temp. powietrza w kolektorze?

Dzieki chłopaki za wypowiedzi, chciałbym się dowiedzieć do ilu styknie seryjny IC.


<wymoderowano>

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt sty 16, 2009 11:17

zależy czy czysty i dokładnie jaki w tym roku wstawiali, 110KM mczęsto bywały taki że do 160KM dają radę jak poprawisz trochę przepływ powietrza (dobre nacięcia w nadkolu) ale raczej trzeba się nastawić że 140-150KM to już max na lato, bo w zimię oczywiście i 165KM pewnie da radę,
ps
ale jak IC nie jest w stanie idealnym, to 140-150KM
znam przypadki jak wszystko było sprawne a przy 140KM już fura się zaczynała gotować
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 11:20 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Re: AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

Post autor: radeks1985 » śr lis 28, 2012 12:23

witam podepne sie pod temat posiadam ahf audi a3 po chipie i wtryskach 0.216 kolektor asz wyszło mi 155 hp potem założyłem tłokorozdzielacz 11mm teraz czeka sprzęgło z g60 i jednomas a wczoraj zakupiłem turbawkę z asz i ma pytanie czy muszę zmieniać mam sensor czy moge pozostac na starym? czym sie różni turbo z arl od asz? bo miałem do wyboru arl i asz ale ta z arl nie podobała mi sie to wziołem asz.
na ile mogę liczyć przy 0.216 wtrskach, pompie 11mm, turbie asz, kolektorze asz i na wiosnę fmic. oczywiście po programie



Max88
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 161
Rejestracja: śr sie 01, 2012 22:10
Lokalizacja: LUBIN/Wrocław

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

Post autor: Max88 » śr lis 28, 2012 16:38

radeks1985,
realnie 170km,bedzie Cie ograniczac turbo , jakbys wzial arl to masz turbo wydajne do tych 190km, ale wtedy trzeba by dawc wtryski 230-260



motomysz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt lis 18, 2011 16:58
Lokalizacja: BIAŁOGARD

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

Post autor: motomysz9 » pt lis 30, 2012 17:30

Wdziałem tu na forum wykres, gdzie na 216 gościu miał prawie 200KM na 216, turbo to GTB1756vk .



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości