Wybór sprzegła tdi afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wybór sprzegła tdi afn
A więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
Tu masz kolego cały wykład na temat wymiany sprzęgła.http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128380
[ Dodano: 09 Gru 2008 12:37 ]
Dział TECHNICZNE TD TDI str.28
[ Dodano: 09 Gru 2008 12:37 ]
Dział TECHNICZNE TD TDI str.28
AFN 165,5@380,8
A teraz moze ja sie podepne z pytankiem skoro koledzy jeszcze niedawno tu cos pisali,przymiezam sie do wymiany sprzegielka i tak ostatnio czytalem o kolach zamachowych odelzonych i tu moje pytanko czy warto do diesla takie lzejsze kolko zakladac czy to nie ma sensu ,roznica w kosztach sa nieduze wiec jak i tak mam kupowac to moze lepiej lekkie ??? ![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
moje prywatne zdanie jest takie że w aucie na ulice nie ma sensu odelżaćmanek271 pisze:czy warto do diesla takie lzejsze kolko zakladac czy to nie ma sensu ,roznica w kosztach sa nieduze wiec jak i tak mam kupowac to moze lepiej lekkie ???
TDI ma gigantyczny moment juz na niskich rpm i nie wkręca się do 9 krpm i takie lekkie koło bedzie mniej odczuwalne niż w małym silniku benzynowym kręcącym się wysoko
to zależy jakie masz plany co do zwiększania mocyA więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
jeśli zatrzymasz się na 160-170KM 340-350NM to seryjny dwumas da radę, przykład chociażby moje auto, ważne żeby program był tak napisany żeby moment narastał łagodnie i max momentu powyzej 2500 rpm oraz żeby auto było uzytkowane w sposób świadomy, czyli ostre przyspieszanie na wysokich biegach w zakresie powyżej 2500
cowboy, wielkie dzieki za info,jestes lepszy ja opcja pomoc w systemie operacyjnym(maly zarcik)manek271 napisał/a:
czy warto do diesla takie lzejsze kolko zakladac czy to nie ma sensu ,roznica w kosztach sa nieduze wiec jak i tak mam kupowac to moze lepiej lekkie ???
moje prywatne zdanie jest takie że w aucie na ulice nie ma sensu odelżać
TDI ma gigantyczny moment juz na niskich rpm i nie wkręca się do 9 krpm i takie lekkie koło bedzie mniej odczuwalne niż w małym silniku benzynowym kręcącym się wysoko
Cytat:
A więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
to zależy jakie masz plany co do zwiększania mocy
jeśli zatrzymasz się na 160-170KM 340-350NM to seryjny dwumas da radę, przykład chociażby moje auto, ważne żeby program był tak napisany żeby moment narastał łagodnie i max momentu powyzej 2500 rpm oraz żeby auto było uzytkowane w sposób świadomy, czyli ostre przyspieszanie na wysokich biegach w zakresie powyżej 2500
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 13:35 przez manek271, łącznie zmieniany 1 raz.
nikt nie napisał że zestaw zamach z G60/ABF/1Z + tarcza i docisk z VR nie daje rady, bo jest to bardzo fajna i tania opcja na grube mody przy TDI ze skrzynią 5 biegowaja mam sprzegło z g60 w ARLu i sprawuje sie bardzo dobrze
chodzi o to ze jednak troszkę mniej komfortowa bo mniej tłumi drgania, a stare sprzegła 219mm z AFNa naprawde daja radę do 160-170KM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/Zdjecia/artykuly/czerwiec/luk2.jpg)
Jak robilem sprzegielko to mechanior mowil ze dwumas jest na wykonczeniu i najlepiej go wymienic od razu,ale go olalem i dalej jezdze na takim i nie narzekam narazie, lecz szykuja sie kolejne mody i poprostu zaczynam myslec czy nie bedzie juz czas na zmianesagon pisze:Potwierdzam słowa przedmówcy.To naprawde solidne dwumasy.Pózniej już takich nie robili.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
[ Dodano: 19 Sty 2009 17:46 ]
Ale on mial jakas wersje wzmacniana ,bo jak sie go o sprzeglo pytalem to mial taki sam zestaw do sprzedania za 1400 zl,a to nie mozliwe zeby za zwykle sprzeglo tyle wolalcowboy pisze:Robb555 miał takie w corbie swojej i jeśli dobrze pamietam to pisał że dopiero przy 400 NM mu zaczeło się ślizgać
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
póżniej jak miał 450NM to juz na pewno nie seryjneAle on mial jakas wersje wzmacniana ,bo jak sie go o sprzeglo pytalem to mial taki sam zestaw do sprzedania za 1400 zl,a to nie mozliwe zeby za zwykle sprzeglo tyle wolal
generalnie mozna próbować wzmacniać docisk.. ale jeśli idziesz w grube mody to ten zestaw z VR najtaniej Cie wyjdzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości