swap silnika golf mk3TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

swap silnika golf mk3TDI

Post autor: Sebas1901 » czw paź 16, 2008 15:02

Mam małe pytanko, otóż przymierzam sie do swapu silnika a mam 1Z<90PS>Chciałem sie zapytać jaki silnik bedę mógł wsadzić bez jakiś kombinacji większych chodzi o TDI oczywiście.
Prosze o porade co jest mi ewentualnie potrzebne do tego.dzięki :pub:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

Awatar użytkownika
scyzoryk2603
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 18, 2008 15:12
Lokalizacja: Bieliny koło Kielc
Kontakt:

Post autor: scyzoryk2603 » ndz paź 19, 2008 15:28

największy slnik jaki jest dostępny w TDI i nie bendziesz miał większych modyfikacji to
130 konny disel z golfa mk4 oznaczony TDI wszystkie na czerwono jest to silnik na pompowtryskach.pozdro :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/296/fd6aa4a6dc3dd202.jpg[/img][/url]
Jaszczurka

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr paź 22, 2008 21:16

scyzoryk2603 pisze: 130 konny disel z golfa mk4 oznaczony TDI wszystkie na czerwono jest to silnik na :
Na kolory się nie patrzy, bo z tym jest bardzo różnie, symbol jest ważny.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 22, 2008 21:38

Najlepszy bedzie ARL, szukaj ARLa do swapa, chyba ze chcesz VP to inna sprawa


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » śr paź 22, 2008 22:04

stoje właśnei przed wyborem bo albo remontować swojego(mam zaufany warsztat)albo od razu szukać mocniejszego.Z tym że w oby dwóch przypadkach istnieją ryzyka :crazy: jeśli swapować to chiałbym to zrobić jak napisałem bez ogromniego wkładu kasy i pracy.najlepiej jak by moja skrzynia sie nadała do tego, a ten 130PS<chyba ASZ> nadał by sie na takie coś jak myśłe bo jest sporo tańszy od ARLa :blush:
dzięki i pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 22, 2008 22:10

ASZ rozni sie od ARLa tylko sprezarka i softem w ecu (mowie o istotnych roznicach, z nie istotnych to jest inny egr, z podgrzewaczem cieczy i inne *#cenzura#*).

ARL ma tez wiekszy IC, ale przy swapie to tylko silnik bierzesz pod uwage.

[ Dodano: 22 Paź 2008 22:14 ]
Jak bedziesz robil swapa to musisz miec wiazke od PD, i ECU inny, a co za tym idzie trzeba przerabiac instalacje el.

Lapy pasuja pnp (W bloku ARL sa mocowania na stare lapy od 1Z), skrzynia powinna podejsc tylko bedziesz musial zamontowac jednomas (moze byc ten co masz z 1Z) i sprzeglo G60 albo VR6.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob paź 25, 2008 11:15

niebawem bede robil taki swap u kolegi 1Z ----> ASZ tez w golfie 3, bedzie to na skrzyni 5 gang robione.....generalnie roboty jest troche ale wszystko do ogarnięcia bez wiekszych inwazji pod maską. jedyna wieksza rzeźbą to bedzie montaż pedału gazu od PDka


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » sob paź 25, 2008 11:51

to jak coś to powiessz jak poszło bo ja jestem cały w fazie myślenie remont czy swap :crazy: a ile biorą za taki swap-ik??? :goof:
Ostatnio zmieniony sob paź 25, 2008 11:51 przez Sebas1901, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości