Ibiza by DYNOSOFT - upgrade -231KM/451Nm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Ibiza by DYNOSOFT - upgrade -231KM/451Nm
- AGR - baza
- nowy, wiekszy IC
- hybrydowa turbina
- pozostałe flaki jak ostatnio
- soft: MIRASS
oto co dzisiaj wieczorem wypluła ibizka..fala na wykresie to upuszczenie turbo o 0.2 bara-trzeba to dopracować i cieszyć się z jazdy
- nowy, wiekszy IC
- hybrydowa turbina
- pozostałe flaki jak ostatnio
- soft: MIRASS
oto co dzisiaj wieczorem wypluła ibizka..fala na wykresie to upuszczenie turbo o 0.2 bara-trzeba to dopracować i cieszyć się z jazdy
www.vagtune.pl tel. 502730289
Widze, że autko zaczyna jeżdzić nieprzyzwoicie szybko.
Ciekawe kiedy w moim taki wykresik wyjdzie, czekam z niecierpliwością
Powodzenia i do zobaczenia.
Ciekawe kiedy w moim taki wykresik wyjdzie, czekam z niecierpliwością
Powodzenia i do zobaczenia.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No no gratulacje Mirass . Jestem ciekaw czy to juz koniec mozliwosci tego setupu...
A jakie masz turbo hybryde ?
A jakie masz turbo hybryde ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
zapina pięknie...teraz cześciej muszę spoglądać na szybkościomierz bo szybko leci do końca skaliDario84 pisze:No no gratulacje Mirass . Jestem ciekaw czy to juz koniec mozliwosci tego setupu...
A jakie masz turbo hybryde ?
wynik jest tym co chciałem osiągnąć - teraz czas na nowy projekt - moja ibizka szuka nowego domu
turbinka to składak firmy, która robi dla nas sprężarki po niedzieli dostroję soft
www.vagtune.pl tel. 502730289
Hehe , Mirek cały czas kombinuje...... ciekawe co tym razem będzie ???mirass pisze:wynik jest tym co chciałem osiągnąć - teraz czas na nowy projekt
We Wrocku robicie sprężarki ???mirass pisze:firmy, która robi dla nas sprężarki
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
A więc...ibizka znalazła nowy dom na silniku ARLhomsky pisze:Hehe , Mirek cały czas kombinuje...... ciekawe co tym razem będzie ???mirass pisze:wynik jest tym co chciałem osiągnąć - teraz czas na nowy projekt
We Wrocku robicie sprężarki ???mirass pisze:firmy, która robi dla nas sprężarki
obecnie zaczynam "psuć" IBI 1.8 20VT - ale to w nowym wątku
www.vagtune.pl tel. 502730289
Tak czulem Mirek , ze wczesniej czy później rzucisz sie na benzynęmirass pisze:obecnie zaczynam "psuć" IBI 1.8 20VT - ale to w nowym wątku
Kupiłeś ją na testy i własne wydumki jak poprzednią Ibizke AGR ???
I gut , bedziesz miał nowych klientów , chociaz podejżewam że na nude nie narzekasz
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
no tak ale benzyne jest łatwiej popsuc niz dieslahomsky pisze:mirass napisał/a:
obecnie zaczynam "psuć" IBI 1.8 20VT - ale to w nowym wątku
Tak czulem Mirek , ze wczesniej czy później rzucisz sie na benzynę
bedize za ubogo i zonk, zakrecisz za wysoko 20V i sie zawor wybierze na wycieczke..
ale droga do 300KM jest rownie sprawdzona jak do 220KM w TDI i przerobiona na wszystkie sposoby
powodzenia
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
dokładnie w każdej wypowiedzi masz racje - testy testy testyhomsky pisze:Tak czulem Mirek , ze wczesniej czy później rzucisz sie na benzynęmirass pisze:obecnie zaczynam "psuć" IBI 1.8 20VT - ale to w nowym wątku
Kupiłeś ją na testy i własne wydumki jak poprzednią Ibizke AGR ???
I gut , bedziesz miał nowych klientów , chociaz podejżewam że na nude nie narzekasz
pozdrawiam
[ Dodano: 06 Sie 2008 09:07 ]
niby tak, ale nikt ci nie powie jak dojść więc duma sie jak w przypadku TDi. w Pb często pojawiają sie problemy z przegrzewaniem motorowni.cowboy pisze:no tak ale benzyne jest łatwiej popsuc niz dieslahomsky pisze:mirass napisał/a:
obecnie zaczynam "psuć" IBI 1.8 20VT - ale to w nowym wątku
Tak czulem Mirek , ze wczesniej czy później rzucisz sie na benzynę
bedize za ubogo i zonk, zakrecisz za wysoko 20V i sie zawor wybierze na wycieczke..
ale droga do 300KM jest rownie sprawdzona jak do 220KM w TDI i przerobiona na wszystkie sposoby
powodzenia
w trosce o to aby nic nie popłynęło czekam na EGT i sonde szerokopasmową z USA
a drugi silnik na zapas też mam - AGU z mk4
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości