Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Jackq							
- Mały gagatek
  
- Posty: 139
- Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Jackq » sob gru 05, 2009 12:58
			
			
			
			
			Rury aluminiowe jakby ktoś chciał to mogę mu kupić. Płaciłem za 30cm niecałe 10zl, bo to na wagę jest 16zł kg o ile dobrze pamiętam, z tym, ze ja brałem 2 kawałki fi 50 ścianka 3mm i fi 60 po ok 15cm każdy.
Ja zaś potrzebuje 1 kolanko aluminiowe 90 stopni fi 50 zewn. Szukam po allegro i necie ale coś znaleźć nie mogę 

Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								jarucki							
- Mały gagatek
  
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
- Lokalizacja: LPU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jarucki » sob gru 05, 2009 16:19
			
			
			
			
			To_mas pisze:
a to twoje to wygląda jak AJM ATJ w końcu masz tam nawet napisane tdi 115 ps 

czyli kolega też pod takie kolektory robi
 
u Kowi'ego toż to samo co AWX:p
po ATJ AJM też się zrobiiii 

[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kam
- Mały gagatek
  
- Posty: 148
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
- Lokalizacja: Pruszcz Gd.
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kam » sob gru 05, 2009 19:15
			
			
			
			
			witam, jestem nowy na forum i przegladalem ten temat kilka razy i doszedlem do wniosku ze chyba warto wstawic do mojego mk3 gtd taki intercooler, tylko z jakiego auta najlepiej dobrac? i jaki jest ogolnie koszt nie liczac samego intercoolera ? i co oprocz orurowania jest jeszcze potrzebne? 
pozdrawiam
			
													
					Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 19:16 przez 
kam, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kowi87							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:22
- Lokalizacja: LRY
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kowi87 » sob gru 05, 2009 21:31
			
			
			
			
			kam pisze:witam, jestem nowy na forum i przegladalem ten temat kilka razy i doszedlem do wniosku ze chyba warto wstawic do mojego mk3 gtd taki intercooler, tylko z jakiego auta najlepiej dobrac? i jaki jest ogolnie koszt nie liczac samego intercoolera ? i co oprocz orurowania jest jeszcze potrzebne? 
pozdrawiam
Kolego skoro przeglądałeś ten temat to juz powinieneś znać co i jak i skąd i za ile. To jest chyba jeden z najobszerniejszych wątków w internecie na temat FMIC, co pewien czas ktos wklejał kosztorys z opisem cześci, zapraszam do lektury 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Yaro1981
- Forum Master
  
- Posty: 1621
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yaro1981 » sob gru 05, 2009 23:19
			
			
			
			
			to ja mam podobne pytanie jest tu ktos co jest gotów zrobic cały zestaw do golfa IV tak co bym go mógł potem tylko posdkładac czytam ten temat od dluzszego czasu ale zabardzo ani czasu ani mozliwosci nie mam zeby samemu sie za to zabrac od podstaw . Jak jest tu jakas osoba co by sie podjeła zrobienia prosze o info na pw z góry dzieki
			
									
									
		
		
				[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jarucki							
- Mały gagatek
  
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
- Lokalizacja: LPU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jarucki » sob gru 05, 2009 23:39
			
			
			
			
			z tym robieniem gotowca to róznie może być :p
kam 
wsadzić taki FMIC który podejdzie do twojego auta 

oprócz orurowania potrzebne jest jeszcze dużo zapału i czasu 

[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								czajaa22							
- Forum Master
  
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czajaa22 » sob gru 05, 2009 23:59
			
			
			
			
			jarucki pisze:z tym robieniem gotowca to róznie może być :p
kam 
wsadzić taki FMIC który podejdzie do twojego auta 

oprócz orurowania potrzebne jest jeszcze dużo zapału i czasu 

 
 Zgodze sie z kolega do tego dochodzi duzo przymiarek i testow szczelnosci ja bawilem sie ze swoim tydzien ale to po trochu z braku czasu.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jarucki							
- Mały gagatek
  
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
- Lokalizacja: LPU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jarucki » ndz gru 06, 2009 11:45
			
			
			
			
			czajaa22 pisze: ja bawilem sie ze swoim tydzien ale to po trochu z braku czasu.
Jak jest czas to od podstaw Max 2dni roboty - dokładnej roboty :p bez druciarstwa 

:D:D:D
[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Yaro1981
- Forum Master
  
- Posty: 1621
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Yaro1981 » ndz gru 06, 2009 20:01
			
			
			
			
			no właśnie z tym czasem i miejscem jest problem a ja potrzebuje samochod na codzien jest tu prawie 60 stron zapisane myslalem ze znajde kogos co to zrobil dla siebie do podobnego silnika lub takiego samego i moze chociaz orurowanie zrobic bo poskladac to wszytsko do kupy to juz se poradze ...., oki a powiedzcie mi jak mozecie orurowanie trzeba spawac czy mozna poskrecac wszystko
			
									
									
		
		
				[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kowi87							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:22
- Lokalizacja: LRY
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kowi87 » ndz gru 06, 2009 21:10
			
			
			
			
			Yaro1981 pisze:no właśnie z tym czasem i miejscem jest problem a ja potrzebuje samochod na codzien jest tu prawie 60 stron zapisane myslalem ze znajde kogos co to zrobil dla siebie do podobnego silnika lub takiego samego i moze chociaz orurowanie zrobic bo poskladac to wszytsko do kupy to juz se poradze ...., oki a powiedzcie mi jak mozecie orurowanie trzeba spawac czy mozna poskrecac wszystko
Najlepiej jest pospawać wtedy wykluczysz jakieś nieszczelnosci czy pocenia sie na wielu łaczeniach, ale poskręcać też możesz tylko musisz wtedy dobre obejmy kupić
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 rav_tdi
- Ma gadane
  
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
- Lokalizacja: Gdansk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rav_tdi » ndz gru 06, 2009 23:14
			
			
			
			
			Panowie!! Niedługo zacznę grzebac swojego customa, tylko potrzebuje info. z waszego doświadczenia odnośnie tego intercoolera:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
Jak to podejdzie do g4 z klimą i pod oryginalny zderzak - ile rzeźby i gdzie najwięcej??
Wszytskie materiały już mam poza intercoolerem, bo cały czas mam nadz. że się ktoś pochwali jak to wyszło, ale niestety...
Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i jest jedna osoba, która ma ten inter. ale pod r32 
 
 
Pozdrawiam
Rav
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								jarucki							
- Mały gagatek
  
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
- Lokalizacja: LPU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jarucki » ndz gru 06, 2009 23:38
			
			
			
			
			no może i maleństwo ale maleństwa dają radę :p
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości