Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Deft-on							
- Mały gagatek
  
- Posty: 77
- Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
- Lokalizacja: Żory
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Deft-on » śr kwie 28, 2010 17:10
			
			
			
			
			Quest pisze:Deft-on pisze:phanteon pisze:Witam
Nawet nie wiedziałem, że temat tak się rozwinął  
 
 
Mam pytanko. Teraz wsadzam sobie wtryski ASVki i wskaźnik temp oliwy, następnie 216tki. Plany są (o ile auto się nie zmieni) na suszarkę AWX. To wszystko da się kupić w rozsądnej cenie i spoko. Grzebie na tych forach różnych i postraszyli mnie, że suszara awx jak dmuchnie w ten nędzny ICek w ALH to może się nieciekawie zrobić - zadowolony sobie myślę "ile może kosztować taki IC"...i tu się bardzo zdziwiłem, niestety negatywnie. 
No to do rzeczy.
Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.
 
U mnie jest jakieś 145 km i ponad 300 Nm w ALH i auto puchnie wyrażnie w lecie , dlatego ja przyjąłem kolejność wtryski 216 , program --> IC ->>  turbo ( właśnie kończe kompletować graty do montażu i w maju zakładam customowy z re5pectu )  , seryjne IC jest bidne ...reasumująć = moim zdaniem IC w ALH kończy się na 150 km 
Analogicznie można przyjąć takie możliwości IC w AGR? Mój jest obecnie zestrojony na 128 km i ~ 300, czuję, że jak się zrobiło cieplej to już tak się mój gracik nie odpycha...
 
 
Myśle ze podobnie, jak napisał Konradzik, warto założyć większe IC  do każdej mocy większej niz seria, zimnego powietrza w dolocie nigdy za wiele 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 konstant
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 17:03
- Lokalizacja: Małopolska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: konstant » pt kwie 30, 2010 12:10
			
			
			
			
			Taaa... IC+0.216+program to juz sie robi 1/4 ceny auta...
Mialem sie bawic w 216+program ale wlasnie boje sie ze IC nie wytrzyma.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Deft-on							
- Mały gagatek
  
- Posty: 77
- Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
- Lokalizacja: Żory
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Deft-on » pt kwie 30, 2010 15:17
			
			
			
			
			konstant pisze:Taaa... IC+0.216+program to juz sie robi 1/4 ceny auta...
Mialem sie bawic w 216+program ale wlasnie boje sie ze IC nie wytrzyma.
Nikt tu nie twierdzi że to tania zabawa 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kris
- -
  
- Posty: 826
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris » wt maja 04, 2010 13:45
			
			
			
			
			Ja jeżdzę właśnie na 0.216 i mi też IC nie wyrabia latem. Jaki zrobić następny krok w podnoszeniu mocy po zamontowaniu nowego IC? 
[ Dodano: 04 Maj 2010 13:46 ]
I ile przez to więcej uzyskam?
			
									
									
		
		
				Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Quest
- Mały gagatek
  
- Posty: 128
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
- Lokalizacja: Poznań
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Quest » śr maja 05, 2010 15:18
			
			
			
			
			kris60 pisze:Ja jeżdzę właśnie na 0.216 i mi też IC nie wyrabia latem. Jaki zrobić następny krok w podnoszeniu mocy po zamontowaniu nowego IC? 
[ Dodano: 04 Maj 2010 13:46 ]
I ile przez to więcej uzyskam?
W chłodne dni nowy IC moim zdaniem nic Ci nie da, przyrost będzie podczas upałów, dobrze myślę?
Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sheriffg							
- Użytkownik
  
- Posty: 291
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
- Lokalizacja: Nidzica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sheriffg » śr maja 05, 2010 17:26
			
			
			
			
			no w chłodne dni to różnicy raczej nie będzie ale w lato jak jest temp 20 i więcej to nie będzie spadku mocy a i respekt na dzielni plus 5 pkt.  

Audi_Sportback
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kris
- -
  
- Posty: 826
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kris » śr maja 05, 2010 19:24
			
			
			
			
			sheriffg,  tak zgadza się 

, dojdzie IC bo latem nie wyrabia i turbo ARL z korektą programu. Będzie milej  

 
			
									
									
		
		
				Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Leon013							
- Użytkownik
  
- Posty: 348
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
- Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 09:49
			
			
			
			
			0.216 + IC + soft = 143 ps 309 Nm
			
									
									
		
		
				1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sheriffg							
- Użytkownik
  
- Posty: 291
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
- Lokalizacja: Nidzica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sheriffg » ndz maja 09, 2010 10:12
			
			
			
			
			ja mam bez ic i softu 137 ps i 310 nm w alh
			
									
									
		
		
				Audi_Sportback
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Leon013							
- Użytkownik
  
- Posty: 348
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
- Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 10:26
			
			
			
			
			sheriffg pisze:ja mam bez ic i softu 137 ps i 310 nm w alh
No to całkiem przyzwoity wynik a jak z dymkiem puszcza dużego ????? bo u mnie fajny program i nawet jest nieźle z dymkiem
1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								phanteon							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2793
- Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
- Lokalizacja: GDA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: phanteon » ndz maja 09, 2010 12:57
			
			
			
			
			Leon013 pisze:No to całkiem przyzwoity wynik a jak z dymkiem puszcza dużego ????? bo u mnie fajny program i nawet jest nieźle z dymkiem
Masz lajtowy program chyba, bo jestem obecnie na etapie kupowania wstrysków od ASVki i mam mieć właśnie bardzo podobne wyniki (pod 140 kunia , tylko momentu sobie odpuszczę- chciałbym 280) 
[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 12:58 ]
Leon013, nie słychać, żeby dwumas coś się odzywał?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Leon013							
- Użytkownik
  
- Posty: 348
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
- Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Leon013 » ndz maja 09, 2010 13:27
			
			
			
			
			phanteon pisze:Leon013, nie słychać, żeby dwumas coś się odzywał?
Nie słychac bo siedzi jednomas 
tu wykresik 

1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								phanteon							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2793
- Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
- Lokalizacja: GDA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: phanteon » ndz maja 09, 2010 14:01
			
			
			
			
			Leon013 pisze:Nie słychac bo siedzi jednomas 
No właśnie cholera...ten cholerny dwumas - ile on wytrzyma, bo u mnie, odpukać, sprzęgło bierze ładnie, nic nie słychać - a nie chciałbym robić jednomasu jak auto ma za pół roku pójść na sprzedaż
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sheriffg							
- Użytkownik
  
- Posty: 291
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
- Lokalizacja: Nidzica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sheriffg » ndz maja 09, 2010 14:46
			
			
			
			
			Leon013 pisze:a jak z dymkiem puszcza dużego ???
w ciepłe dni to lekka mgiełka jest podczas butowania tak to normalnie u mnie też 1 mas siedzi
Audi_Sportback
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości