Strona 4 z 5

: sob sty 16, 2010 17:08
autor: bvw08
A po co ci diesel skoro kasa nie jest ograniczona w twoim przypadku? Ja bym się pobawił w mk3 R32 :grin: jak szaleć to szaleć do tego kompresor dołożyć albo turbo i będzie miodzio

: sob sty 16, 2010 17:23
autor: tomec 1984
dlatego ze wole dieselka :grin: a nie benz

: sob sty 16, 2010 18:15
autor: cowboy
MZiobro pisze:VR6( popularne i chyba już kultowe 2.8 i 2.9) 3.2 tylko 3.2 V6 chodź VR nie jest to pomyłką bo to oznaczenie silnika V o małym kącie umieszczenia cylindrów 15st. w jednym bloku, następne V-ki Volkswagena to można powiedzieć kolejne generacje silników opare o konstrukcję "VR", takie małe OT :grin:
OT, następne silniki 2.8 VR6 24V oraz 3.2 VR6 z R32 i audi TT to dokładnie te same silniki, tylko w koncernie VAG naklejki na klapie i na osłonie silnika zmieniono na V6

3.2V6 i 2.8 V6 to dalej ten sam stary VR6 ! maja np te same korbowody
dlatego ze wole dieselka :grin: a nie benz
to swapuj 2.5 R5 TDI AXE a nie V6 którego nie da sie wsadzić, czekamy na info jaki silnik kupiles :) bo takich tematów juz było pare... i jak zwykle na zapowiedziach sie skonczyło :) :helm:

: ndz sty 17, 2010 00:20
autor: tomec 1984
dlatego pytam sie tu o porade co do swapu i dzieki wszystkim za wypowiedzi

pozdro

: ndz sty 17, 2010 19:21
autor: paul86ck
więc jakie w końcu decyzje? jaki motorek wyląduję w mk3?

: pt mar 05, 2010 22:20
autor: tomec 1984
decyzja zapadła bedzie 1.9 tdi 130kucy tylko czy moja skrzynia biegów bedzie pasowała

i mam teraz pytanko jaki silnik tdi 130 konny zgr sia z moja skrzynią biegów???
i jakie sprzegło ???

: pt mar 05, 2010 23:15
autor: GMS
silnik podejdzie pod skrzynię każdy wzdłużny czy poprzeczny kwestia osprzętu i wymiany jego wiec najlepszy będzie z auta gdzie silnik był poprzeczny zamontowany , ja bym brał arl , big turbo przelot wydech dobry ic program , sprzęgło od vr6 na sztywnym kole najlepiej z podwójną sprężyną bo ludzie piszą że zwykły się szybko kończy i nie jedno auto benzynowe zawstydzisz...

: pt mar 05, 2010 23:24
autor: tomec 1984
http://moto.allegro.pl/item921023328_si ... m_arl.html
cos takiego???
ile może osprzet do niego kosztowac
podejdzie bez problemu????

[ Dodano: 05 Mar 2010 22:28 ]
ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/item940614575_si ... ryski.html

: sob mar 06, 2010 00:09
autor: Cinek
tomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesz

: sob mar 06, 2010 10:46
autor: vr6syncro
szukaj arl'a + duży ic + brak erg + program + big turbo + wydech przelot 2,5''(lub 3'')
myśle że 200+ spokojnie wykręcisz

: sob mar 06, 2010 22:09
autor: tomec 1984
Cinek pisze:
tomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesz
wiem co pisze poprostu nie jestem przekonany do pompowtrysków.......
słyszałem ze te silniki sa dość awaryjne....

kurde nie wiem co wybrac zeby są zmiescic w 4.500zł
bo jak kupie silnik z osprzetem to jeszcze skrzynie biegów i sprzęgło bede musiał zmienic ......

: sob mar 06, 2010 22:27
autor: vr6syncro
tomec 1984 pisze:kurde nie wiem co wybrac zeby są zmiescic w 4.500zł
więc jednak są ograniczenia finansowe, lepiej inwestuj w swój motor

: sob mar 06, 2010 22:37
autor: tomec 1984
4.5tysia to dośc kasy zeby pokombinowac z innym motorem lub swoim :grin:
znalazło bysie troche wiecej kasy ale lakier też trzeba zrobic przed vw manią :grin:

: sob mar 06, 2010 22:47
autor: vr6syncro
tomec 1984 pisze:4.5tysia to dośc kasy
nie mówie że się nie da ale uważam że więcej osiągniesz inwestując tą kase w swój motor niż robić swap i to rzeżbić
tomec 1984 pisze:lakier też trzeba zrobic przed vw manią
..no mania musi być :okej: :metal: