: sob sty 16, 2010 17:08
A po co ci diesel skoro kasa nie jest ograniczona w twoim przypadku? Ja bym się pobawił w mk3 R32 jak szaleć to szaleć do tego kompresor dołożyć albo turbo i będzie miodzio
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
https://www.forum.vwgolf.pl/
OT, następne silniki 2.8 VR6 24V oraz 3.2 VR6 z R32 i audi TT to dokładnie te same silniki, tylko w koncernie VAG naklejki na klapie i na osłonie silnika zmieniono na V6MZiobro pisze:VR6( popularne i chyba już kultowe 2.8 i 2.9) 3.2 tylko 3.2 V6 chodź VR nie jest to pomyłką bo to oznaczenie silnika V o małym kącie umieszczenia cylindrów 15st. w jednym bloku, następne V-ki Volkswagena to można powiedzieć kolejne generacje silników opare o konstrukcję "VR", takie małe OT
to swapuj 2.5 R5 TDI AXE a nie V6 którego nie da sie wsadzić, czekamy na info jaki silnik kupiles bo takich tematów juz było pare... i jak zwykle na zapowiedziach sie skonczyłodlatego ze wole dieselka a nie benz
no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesztomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
wiem co pisze poprostu nie jestem przekonany do pompowtrysków.......Cinek pisze:no ale 130 i 150 to właśnie pompowtryski. albo ja źle zrozumiałem twoją wypowiedź albo ty nie bardzo wiesz co chcesztomec 1984 pisze:ja chciałem cos takiego ale te pompowtryski ....
http://moto.allegro.pl/it...mpowtryski.html
więc jednak są ograniczenia finansowe, lepiej inwestuj w swój motortomec 1984 pisze:kurde nie wiem co wybrac zeby są zmiescic w 4.500zł
nie mówie że się nie da ale uważam że więcej osiągniesz inwestując tą kase w swój motor niż robić swap i to rzeżbićtomec 1984 pisze:4.5tysia to dośc kasy
..no mania musi byćtomec 1984 pisze:lakier też trzeba zrobic przed vw manią