230 + pompa 10

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 10, 2009 10:26

Rapix pisze:przy ori 11 w afn czy 1z trzeba przerabiać stelaż i to co Daro napisał ;)
myslałem że w AHH jest po staremu :)
Dario84 pisze:Jak by ktos chcial to jest okazja pompa 11 ori bez nastawnika 1000zl
Dario84, jeśli wszystko z nią OK, to za 800 biore - odbiór w Brzegu 20 lutego, pasi :)
Dario84 pisze:gt18/25 w obudowie awx
ile takie coś stabilnie dmuchnie...pod 1,7 da rade ?



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lut 10, 2009 10:43

cowboy pisze:
Rapix pisze:przy ori 11 w afn czy 1z trzeba przerabiać stelaż i to co Daro napisał ;)
myslałem że w AHH jest po staremu :)
Dario84 pisze:Jak by ktos chcial to jest okazja pompa 11 ori bez nastawnika 1000zl
Dario84, jeśli wszystko z nią OK, to za 800 biore - odbiór w Brzegu 20 lutego, pasi :)
Dario84 pisze:gt18/25 w obudowie awx
ile takie coś stabilnie dmuchnie...pod 1,7 da rade ?
pompa sprzedana kilka minut po 7 :smoke:

takie turbo dmuchnie bez problemu 1,8 bara. Dzisiaj okaże się ile daje z ALH z 230tkami i pompa 11mm. Autko zostało już zestrojone w piątek. Turbo trzyma 1,8 bara do 4300 obr/min. Turbo nie jękło przy 2,1 bara ale to już gruba przesada :satan: Resztę szczegółów myślę że sam właściciel ujawni po pomiarze
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 10:47 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 10, 2009 10:54

mirass pisze:pompa sprzedana kilka minut po 7
nie ma to jak szybkie transakcje :grin:

230 tez juz praktycznie sprzedane :bigok:

[ Dodano: 10 Lut 2009 09:56 ]
Mysle ze ta hybryda da rade pociagnac pod 215KM, sie okaze :bigok:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 10, 2009 10:57

Dario84 pisze:
nie ma to jak szybkie transakcje :grin:
trzeba wczesniej rano wstawać :)

w razie czego mam do sprzedania ori pompe ALH/AGR/ASV - przebieg podobno 170 tys km

ja jej nie testowałem ale rozstam się z nią za 500 PLN - daje gware rozruchową :) tzn jakby coś nie banglała to zwrot..



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 10, 2009 10:58

Mirass czekamy na wykres :D

[ Dodano: 10 Lut 2009 10:00 ]
Na turbiny tez jest gwarancja rozruchowa, zapomnialem dodac.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt lut 10, 2009 11:30

Mirek ja też chce 2.1 bara na te wakacje :chytry:
Czekam na wykres.
:food:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 10, 2009 11:41

Tu wykres ARLa z takim turbo, wynik 217KM, 427Nm

http://img126.imageshack.us/img126/3081 ... 56vnf2.jpg

[ Dodano: 10 Lut 2009 10:42 ]
Dodam ze ARL seria


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 00:29

duze jest EMP na takiej hybrydzie 18/25?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 11, 2009 08:34

Dosyc, ale nie mierzone jak na razie, ograniczeniem na wiecej mocy jest wlasnie EMP


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 10:09

jak taki wykresik da sie uzyskac z sensownym EMP to calkiem fajna taka hybrydka :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 11, 2009 10:51

Na razie kombinujemy jak zmierzyc EMP bo to nie jest taka prosta sprawa.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 11:51

Króciec wkrecony w kolektor, dluuuugi odcinek przewodu hamulcowego metalowego i dalej kawalek kawalek zwyklego polaczenia z manometrem - nie powinno sie zagrzac do krótkiego pomiaru... Przynajmniej tak radził mi pewien Fin, a oni to maja od dawna obcykane


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 11, 2009 12:05

Dobry pomysl, tak na dobra sprawe trzeba bylo by mierzyc cisnienie w kolektorze i za turbina zeby wiedziec od razu na ile blokuje wydech.

[ Dodano: 11 Lut 2009 11:08 ]
EMP w samochodach bez BigT dochodzi do 2x cis doladowania i to jest podobno jeszcze bezpieczna granica, mozesz to potwierdzic ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 11, 2009 15:28

Tu sa chyba rozne szkoly... jedni mowia ze bezpiecznie jest gdy emp jest podobne do boostu, drudzy mowia tak jak Ty, ze 2x boost, jeszcze inni na tdiclub pisali, ze ponizej 3-3,5bar ma byc.... wiec dokladnie nie wiadomo :)

Ten koles ktory mi to tlumaczyl uzywa to w aucie ze sprezarka z wastegatem tak jak moja i tu jest sprawa prosta. Natomiast w TDI ze sprezarkami vnt sprawa sie komplikuje bo EMP bedzie sie zmieniac w zaleznosci od polozenia kierownic w czasie wkrecania auta na obroty...

Moze daloby sie to wybadac mierzac boost, EMP, EGT i jednoczesnie moc na hamowni - patrzec jak reaguje na zmiany?
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 15:35 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości