walek seria, silnik po lekkim remoncie glowicy bez portingu kolektor zeliwo
Walka nie ruszalem bo mocy max juz bym nie podniosl, mozna bylo starac sie przekroczyc ruszajac to i owo 200 ps przy 2600..2800 rpm ale momentu wyszloby pod 500 niuta , jednak zyczeniem klienta bylo wykonanie max ~400 , co nie zmienia faktu ze zdrowa jednostka pozwolila wyjsc z momentem 390+ w zakresie 2krpm...
Kolektor adaptuj wedle uznania, kazdy ma swoje predyspozycje, jedni montuja 1,6 td gdzie osobiscie uwazam ze to kupa, inni montuja inne.matgym pisze:evolution, A wałek?Bo chyba nie kreci sie tak na seryjnym
I czy ktos dalby mi jasna odpowiedz jaki kolektor zaadoptowac? Albo kto bylby w stanie sie tym zajac i za jaka kase?Nie mowie tu o jakims zmyslnym customie
Ja mam swoje zeliwo ktore uwazam za doskonale polaczenie z gtb i tak bedzie poki nie znajde sam lub ktos inny lepszego polaczenia. najlepszy wlasnie jest rurkowy,a le podnosi to koszta o 1xxx pln a daje tylko lub az mniejsze egt i mniejszy dym w tej samej mocy i doladowaniu.
Wałek rozrzadu jest seryjny.
Tak jak pisalem nic poza wydechem malym remontem glowicy i gtb oraz smialym podejsciu do oprogramowania, wbrew logice pewnych osobbvw08 pisze:evolution daj więcej info na temat tego arl'a co zrobione oprócz gtb









 Napisz mi na priv jak możesz co bym potrzebował do takowej przemiany.
 Napisz mi na priv jak możesz co bym potrzebował do takowej przemiany.

