Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								xtek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: sob maja 20, 2006 18:48
 		
		
											- Lokalizacja: Krakow
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xtek » pn maja 19, 2008 22:29
			
			
			
			
			a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Ceglarz							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 643
 		- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
 		
		
																- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ceglarz » pn maja 19, 2008 23:53
			
			
			
			
			micky, Takie piny sa w kostka ISO od radyjek w naszych autach, może lepiej odwiedzić szrot i za 5zł kupisz kilka ucietych kostek. Pytaj grizliego, cos na ten temat wie 

 
			
									
									
		
		
				Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » wt maja 20, 2008 13:28
			
			
			
			
			xtek pisze:a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?
przecież jest napisane/zaznaczone , że na "Fuel quantity adjuster position sensor" 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								xtek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: sob maja 20, 2006 18:48
 		
		
											- Lokalizacja: Krakow
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xtek » wt maja 20, 2008 13:52
			
			
			
			
			wiem, ale zobaczylem na poprzedniej strony te screeny z autodaty gdzie wrzucales tez te drugie i to mnie zmylilo. Nie irytuj sie tak 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pasacik110							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 310
 		- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
 		
		
																- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pasacik110 » wt maja 27, 2008 01:52
			
			
			
			
			a jak zastosować ten rezystorek przy silniku AFN 96 rok jeżeli złączka była okrągła. I jakiego koloru powinny być przewody do których podczepiamy rezystorki??? u mnie w mk3 nie mam tej kostki wszystko jest w taśmie izolacyjnej dlatego potrzebne mi są kolorki przewodów
			
									
									
		
		
				<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								koczyk							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 257
 		- Rejestracja: śr lis 08, 2006 10:52
 		
		
																- Lokalizacja: Gdańsk - Grudziądz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: koczyk » wt maja 27, 2008 11:36
			
			
			
			
			pasacik110,  bialo zielony i szaro zielony pin 2i3
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								RyKa							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 602
 		- Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
 		
		
																- Lokalizacja: PGS
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RyKa » pt maja 30, 2008 09:28
			
			
			
			
			1Z, AHU, ALE. O ile się nie mylę to w każdym tak samo.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								maroTdi							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 873
 		- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maroTdi » czw lip 10, 2008 21:03
			
			
			
			
			mam ostatnio problem.. oporniczek dziala mi falowo tzn. moc jest przez chwilke a pozniej nie ma i znowu jest i tak w kolo.. co to moze byc? sprawdzic kable i lutowania?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5667
 		- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
 		
		
											- Lokalizacja: Rybnik
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » pt lip 11, 2008 02:57
			
			
			
			
			maroTdi nie wiem jaki zastosowałeś opornik bo nie patrzyłem na wcześniejsze posty ale jeśli masz zwykły opornik o stałej rezystancji to powinno pomóc sprawdzenie kabli, wyłacznika (jesli masz) i przelutowanie ponowne lutów 
a jeśli masz opornik suwakowy lub obrotowy (nastawny potencjometryczny) to on może być przyczyną gdyż często brudzi się w nim ścieżka oporowa - wtedy najlepiej wymienić go na ten zwykły o odpowiednio dobranej wartości.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								maroTdi							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 873
 		- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maroTdi » pt lip 11, 2008 09:21
			
			
			
			
			Sztomel, ok dzieki.. bede sprawdal.. mam zwykly wlacznik i 470ohm
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kamien11985							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 271
 		- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
 		
		
																- Lokalizacja: Prudnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamien11985 » czw lip 24, 2008 14:57
			
			
			
			
			ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
			
									
									
		
		
				www.opolskiVAG.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw lip 24, 2008 15:36
			
			
			
			
			lukasz_zn pisze:Po rozbiórce silnika mechanicy powiedzieli mi, że było pełno nagaru w silniku i nie spalonej ropy. Samochód już jeździ 

 
myślę że przesadziłeś troche z uzywaniem opornika 
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
nie mozna
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości