Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » ndz paź 31, 2010 23:49

coś koło 9s ale jutro sprawdzę i potwierdze. tylko nie wiem czy ta pompa jest tak dobra czy kolega nie ma przypadkiem jakiś innych wtrysków. u mnie na ori z afn-a z pompą 11 było tyle samo co po samym chipie, UYSY stwierdził że na tych wtryskach nie da rady więcej. ale gdzieś na sr znalazłem temat że gościu do passata AHH założył ori wtryski z ASV i miał przeszło 140KM bez korekty po korekcie coś koło 150



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » pn lis 01, 2010 07:37

To tak jak u mnie 150/340 na programie 140/320 po dołożeniu 216 i ori pompa nie wyrabia wyżej :grrr:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: wesol » pn lis 01, 2010 09:19

pewnie chodzi o pompe boscha ve4 taka jak wystepuje np w oplu movano czy renault masterze itp autach. Tam nie chodzi o moc na duzych obr a trzeba przyznac ze potrafia niezle zakopcic przy butowaniu. Coprawda to wolnossace 2.5 D


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » pn lis 01, 2010 10:58

caro86wlkp pisze:tylko nie wiem czy ta pompa jest tak dobra czy kolega nie ma przypadkiem jakiś innych wtrysków.
Gwarantuję Ci,że ma seryjne afn-owskie wtryski.
Znam go dobrze,wiec kitu nie wciska-my.
jaaano, u mnie 216tki dały przyrost 20tu koni i ponad 30 niuta.Wypluło 160 i 345 na kieleckiej maha,przy 140to konnym sofcie.

caro86wlkp, żeby wiedzieć ile tak na prawdę jest,trzeba to pogonić do Kielc na mahę.
Ale jedno jest pewne,moc ma.

wesol, ten bardzo nie kopci,ale fmic z t5 swoje robi.Mój puści większego dymka,ale ja mam jeszcze te seryjne gówienko.
Inna sprawa,z racji tego,że turbo pompuje tylko 1.09,to na nastawniku zdjęte do 5mg.
Da się wyczuć laga,gt 20 przy tych wtryskach i takiej dawce wstaje dopiero przy 2200krpm.
Ale jak się obudzi,to łeb chce urwać.


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » pn lis 01, 2010 13:12

pierwszy przejazd
" onclick="window.open(this.href);return false;
drugi przejazd
" onclick="window.open(this.href);return false;

tak jedzie mój, czas chyba widać jaki mam, dodam tylko że na setupie do jazdy na co dzień auto ze mną waży 1400KG
a po drugie mam skrzynie GGU czyli dłuższe przełożenia



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » pn lis 01, 2010 18:10

No nie mam pytań :satan:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » pn lis 01, 2010 20:09

caro86wlkp, ładnie się odpycha.
Niecałe 8 do setki,to piękny wynik :pub: .
Tak samo jak Kamila na obecnym powiedzmy set upie,ale trzeba tu pamiętać,że on ma 205tki i marne doładowanie w całym zakresie obrotowym.
Oprócz tego zdjęte na nastawniku.
Czyli jednak wychodzi na to,że ori 11tka klęka przy tej hybrydzie,a to oznacza,że gość mówił prawdę,a to cieszy :hmm: .
Apropos ile obecnie ładuje Twoja 15tka?
Możesz się pochwalić,jaka mocą dysponujesz,bo zasuwa okropnie.

GGU ma dłuższe od CYP tak naprawdę ostatnie 2 biegi,z tego samą 5kę dłuższą o około 10km/h,szału nima.
A jeżeli chodzi o sprint do setki,to w porównaniu do afn-owskiej cyp,na ggu idzie tak samo.
caro86wlkp pisze:auto ze mną waży 1400KG
Passat b5 avf brata waży niewiele ponad 1400 kg z nim na pokładzie i prawie pełnym kotłem.
Jak na mk3,to trochę wygórowana ta waga.Ale skoro tak twierdzisz,to niech tak będzie.


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » pn lis 01, 2010 20:29

na moje oko 9s ale niech będzie 8s. :grin:
sagon pisze:Apropos ile obecnie ładuje Twoja 15tka?
1.22 bara
sagon pisze:GGU ma dłuższe od CYP tak naprawdę ostatnie 2 biegi,z tego samą 5kę dłuższą o około 10km/h,szału nima.
sam liczyłem przełożenia i wychodzi tak jak mówisz ale w realiach jest inaczej (może mam złe dane o przełożeniach)
w mieście czuć różnice ogromnie, tam gdzie jeździłem normalnie na 3 biegu teraz jadę na drugim a według przełożeń jest tylko 2-3 km różnicy. musiałbym porównać prędkości realne z innym afn-em
sagon pisze:Jak na mk3,to trochę wygórowana ta waga.Ale skoro tak twierdzisz,to niech tak będzie.
ważyłem go nie raz, z rezerwą w baku 1250kg, tylko trochę tych dyrdymałów w aucie mam klima skóra elektryka
sagon pisze:Możesz się pochwalić,jaka mocą dysponujesz,bo zasuwa okropnie.
Obrazek



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: yanosho » pn lis 01, 2010 21:18

caro86wlkp, jak dotrze do ciebie paczuszka ode mnie to dopiero będzie się działo :satan:



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » pn lis 01, 2010 21:50

narazie jeszcze nie bo pompa leci na wakacje do nadarzyna, a do układanki brakuje jeszcze dużo części



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » pn lis 01, 2010 21:59

Do tego zestawu tylko porządnej szuszary brakuje :bigok: .
Coś czuję,że takie cacko jest już w drodze na ten świat.


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » pn lis 01, 2010 22:03

gt22v :bajer:



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » pn lis 01, 2010 23:15

Właśnie wróciliśmy z drogi,na pokładzie 3 osoby,ja ważę 90 kilo,pozostali dwaj łącznie ponad 140,pełny bagażnik gratów i pół zbiornika paliwa.
Nadmienię,że ruszał z dwójki,bo na jedynce zero trakcji.
Przypomnę,że wtryski od afn-a,turbina dmucha 1.09,tak naprawdę tylko pompa inna.
Z samym kierowcą zapina o niebo lepiej, filmik wrzuci się później.
Silnik ma jeszcze seryjny afn-owski kolektor ssący,więc pupa nie jazda na tym czymś,co wiem z własnego doświadczenia.

[youtube][/youtube]


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » wt lis 02, 2010 07:23

sagon pisze:Właśnie wróciliśmy z drogi,na pokładzie 3 osoby,ja ważę 90 kilo,pozostali dwaj łącznie ponad 140,pełny bagażnik gratów i pół zbiornika paliwa.
jaka masa mniej więcej?
nie pisałeś że to siedzi w mk2



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości