Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: luzur » pt sie 20, 2010 19:39

Jest możliwe.



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » pt sie 20, 2010 20:09

A coś na poparcie tej teori?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » pt sie 20, 2010 21:06

kolega Adamm tak może ci zrobić



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: luzur » pt sie 20, 2010 21:16

jaaano pisze:A coś na poparcie tej teori?
Te pompy różnią się korpusem, falą, tłoko-rozdzielaczem i "ustawieniami".

Ja mam pompę od MK4 w korpusie pompy 1Z-a.
Czyli praktycznie to o co pytasz.
Samo przełożenie bebechów to jedno, trzeba jeszcze odpowiednio zwiększyć ciśnienie pompy wstępnej.

Pozdr.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: Adamm » sob sie 21, 2010 11:44

luzur pisze:trzeba jeszcze odpowiednio zwiększyć ciśnienie pompy wstępnej
ale i bez tego bedzie latac :D

kolega ma wlasnie taka pompe po przekladce u mnie ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Re:

Post autor: arwam » ndz sie 22, 2010 18:39

Rapix pisze:Jeśli reszta gratów to seria to niema sensu jej w ogóle wkładać...

a sprawdzałeś że tak mówisz.
bo ja jakoś stwierdziłem że czym większa pompa tym lepiej auto jeździ.
nawet na wtryskiwaczach AFN i pompie 12mm.



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » ndz paź 31, 2010 09:11

Czytam te tematy na temat pomp 11-ek bo jestem delikatnie zdegustowany ponieważ na setupie turbo AWX,216,kolektor dolot AWX,wydech tylko końcowy,brak EGR,jednomas G-60 i program jak w podpisie wypluło 150 KM/345 Nm i Uysy stwierdził że pompa wycheśtana i więcej nie da.Teraz nie wiem czy pchac sie w lift pump (raczej nie) czy uderzać w 11-e? Przeraża mnie to całe rozwiercanie łoża pompy, zamiana wtyczek i cyrk z kołem zębatym pompy,posiadam całkiem sprawną pompe 1Z-a i tak myśle czy by jej nie wykorzystać o ile sie da? Sama zamiana tłokorozdzielacza nie za bardzo mnie interesuje,dochodzi do tego zmiana fali i tych sprężyn-nie wiem jaka jest poprawna nazwa,komfortową sytuacją byłaby możliwość przerobienia tej pompy w 11-e z wymianą wszystkich wnętrzności,czy jest to możliwe?Wiem że lepiej kupić używke 11-e, ale trafić dobrą to trzeba być znawca tematu lub mieć szczęście by nie lecieć z nią na regeneracje co znów podwoi cene,to co robić?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » ndz paź 31, 2010 10:49

kupić z afn-a i wysłać żeby wstawili tłoczek 11



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » ndz paź 31, 2010 12:40

Mi nie chodzi o wymiane tylko tłokorozdzielacza ale o faktyczną 11 w obudowie 1Z


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » ndz paź 31, 2010 13:43

Jest alternatywa dla zabitych używanych 11tek.
Kolega z forum ma do 10tki z afn-a wsadzone graty od pewnej pompy z silnika 2.5 d,sprawdzonej przez pompiarza,gdyż dawca musi być w stu procentach sprawny.
Miałem okazję jechać tym golfem,mój ma ponad 160 koni ale na kreskę bym z nim nie wyjechał.
Silnik przed zmianami dysponował mocą niecałych 140tu koni.Obecnie z przerobioną pompą,turbiną gt20,która pompuje tylko 1.09 golf ten zapierd... i to tak,że astra c20xe(2.0 16v),dłubnięta na 180 koni(wałki,dolot,kompetny wydech) nie miała większych szans.
Autor tej przeróbki twierdzi,że pompa ta jest jeszcze lepsza od ori 11tki i zaczynam w to wierzyć.
Ponoć jeszcze dłużej można na niej ciągnąć moment,co wydaje się być prawdą.
Dla ciekawskich astra jedzie tak.

http://www.youtube.com/watch?v=4xy5cdM33iM

Żeby dać radę tej astrze,trzeba w tdi mieć ponad 170 koni,bo ja jej rady nie daję.
Golf jak dotychczas jeszcze nie był strojony,jeździ na nastawch 140to konnego afn-a i co najważniejsze seryjnych wtryskach.Liczymy,że ma grubo ponad 160 koni,skoro wydymał tę astrę.
Gdyby do tego silnika wsadzić chociażby moje 216tki,to podejrzewam,że byłby to istny pocisk.


AFN 165,5@380,8

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: caro86wlkp » ndz paź 31, 2010 19:20

ponad 160 na wtryskach z afn-a? toż to szok



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: jaaano » ndz paź 31, 2010 19:58

sagon to może ściągnij kolege do tematu? dużo by wyjaśnił i byłaby to alternatywa dla rzadko spotykanych i drogich 11-ek :bajer: i tak jak piszesz 2,5 d -to znaczy jaka? tdi? td? vw? bosch?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » ndz paź 31, 2010 20:14

Szok to będzie,jak założy 260tki,wykorzysta potencjał pompy i turbiny,która 1.8 dmuchnie z palcem w d... .
Na a4 porshe cayenne 3.2 litra do 190 nie dawało sobie z nim rady.
Powtarzalne niecałe 8 sek.do setki,to chyba dobry czas,jak na taki setup.Biorąc pod uwagę,że turbo dmucha tyylko 1.09 i nie ma tendencji do ob.
caro86wlkp,a jakim czasem do setki dysponuje Twoje 20j na 230tkach i chyba większym doładowaniu?


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Post autor: sagon » ndz paź 31, 2010 20:26

jaaano pisze:i tak jak piszesz 2,5 d -to znaczy jaka? tdi? td? vw? bosch?
Wiem,że dawcą jest pompa bosha,od wolnossącego 2.5 d.
Jest wydajniejsza od tej ori 107j,bo wg.zapewnień autora modyfikacji dłużej wtryskuje dawkę paliwa.Ponoć sprawdzone.
Coś w tym jest,bo jeżeli już porshe,co prawda ponad dwu tonowe,ale prawie 300tu konne nie daje rady,a do setki dysponuje czasem niecałych 8miu sekund,to strach pomyśleć co będzie,jak się to wystroi.
To co potrafi mój afn,to pikuś w porównaniu z obecnymi możliwościami tego golfa,a do najwolniejszych nie należy.
Koleś nie dysponuje obrotomierzem,ale na tej pompie bez najmniejszego wręcz problemu za każdym razem i to naprawdę szybko dokręca go chyba do odcinki,co można wywnioskować po tym,że na końcu już przerywa,a ta jest w okolicach 5krpm.
Zakręcenie tego silnika do tego momentu,czyli do tej odcinki trwa dosłownie kilka sekund.
Powiem wam,że ten,kto tym golfem nie jechał nie uwierzy w to,że on tak jedzie,ale było już kilku takich,którzy głowami kręcili.
Jeżeli to potrafi wydymać taką astrę,powalczyć z cayenne,na takim setupie,to ja się na taką pompę piszę.
Tym bardziej,że niedawno wsadziłem hybrydkę awx/arl na nieprzewężanym oryginalnym wałeczku made by Turbo Bogdan.
Jak ją trochę ujeżdżę,to stanę z nim na kresce,choć szanse mam marne.

Najciekawsze jest to,że gość zapewnia,iż można zrobić jeszcze wydajniejsza pompę,ale z jakiej,tego nie powie.
Koszt takiej modyfikacji,w porównaniu z ceną zakupu 11tki jest śmieszny,a efekt...


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości