Problem z AGR po zmianie na 0,216

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

konrad1233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 03, 2010 01:54
Lokalizacja: Lublin

Problem z AGR po zmianie na 0,216

Post autor: konrad1233 » czw kwie 08, 2010 19:09

Koledzy mam taki problem

Dotyczy
Cordoba TDI AGR + soft + wtryski 0,216

Jest problem z falowaniem mocy na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obr
Za poprzednie problemy odpowiedzialne były przetarte wężyki od n 75

Ale z tym nie mogę sobie poradzić czyściłem nastawnik poprawiłem dawki, zresztą stosowałem różne ustawienia kątów i dawek i nic nadal to samo.
Samochód przy wciśniętym do końca gazie zachowuje się jak bym pulsacyjnie naciskał gaz (falowanie)

Na jałowym tego nie czuć podobnie na 1,2,3 biegu

Przed zmianą na 0,216 tego problemu nie było

Kąt mam 51 a dawkę 7,5. Jeździłem na 3,4 ale problem pozostał a samochód palił jak smok

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Pozdrawiam



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » czw kwie 08, 2010 23:00

Do pompiaza z pompa,masz moze tempomat(jesli sie wylacza sam ustrojstwo w rodzaju starego tranzystora mocy do wymiany) :helm:


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt kwie 09, 2010 08:04

Gdzie kupowałeś te 216ki i robiłeś moda?


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » pt kwie 09, 2010 08:15

konrad1233 pisze:Jest problem z falowaniem mocy na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obr
kolego ja mam taki sam no może podobny problem bo mi tnie już po wyżej 2500 obr u mnie pada pompa włąśnie jestem na etapie kupna pompy i w przyszłym tyg wymieniam.
a nie masz żadnego błędu na vag-u?
u mnie pokazuje się błąd 00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku.



konrad1233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 03, 2010 01:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: konrad1233 » pt kwie 09, 2010 10:38

Pompa była na teście u pompiarza pół roku temu i wszystko ok
Tempomatu nie mam nawet kompa pokładowego brak :(
Czasem wywali błąd 17958 wtedy tryb awaryjny ten błąd mam w samochodzie od zawsze co jakiś czas wyskoczy jeszcze przed modami był.
Program gotowiec (pięknie chodził na serii po 216 zaczęły się problemy z falowaniem ) Wtryski Bosio 0,216
Już trochę czasu z tym się bujam ...



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » pt kwie 09, 2010 12:17

no to w tym momencie nie pomogę choć szczerych chęci :crazy:



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » pt kwie 09, 2010 18:40

GOTOWIEC! brawo !proponuje do dobrego tunera i tysiak z kieszeni,a przestanie falowac skoro pompa ok!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

ghost2255
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 01, 2006 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ghost2255 » pt kwie 09, 2010 20:45

konrad1233 pisze:Program gotowiec (pięknie chodził na serii po 216 zaczęły się problemy z falowaniem )

No i sobie odpowiedziałeś.

Ja też po zmianie na 216 chwilę jeździłem na gotowcu i wcale nie było super. Po poprawce u specjalisty mogę powiedzieć, że jest lepiej, niż dobrze.

Przed poprawką miałem moc z dołu, a przy większej prędkości silnik chodził głośno i nie chciał się zbyt dobrze wkręcać.


up! 60KM ASG

Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » pt kwie 09, 2010 21:15

Jak możesz wgraj oryginalny soft, za pomocą vaga zmniejsz dawkę paliwa i zbieraj na indywidualne strojenie. Przy 216 w AGR jest duży batory.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt kwie 09, 2010 21:24

konrad1233, Zmień na pewny N75 i ew wrzuć serie.. wtedy będziemy myśleć.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

konrad1233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 03, 2010 01:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: konrad1233 » sob kwie 10, 2010 02:58

Narazie kupię nowy N75 jak dalej będzie lipa to coś dalej podziałamy



Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » ndz kwie 11, 2010 06:52

Do tego zestawu to sprzydałaby się turbinka od ASZa wraz z instalacją pod VNT, no i oczywiście strojenie.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości